rosé om de pijn te verzachten??quote:Op maandag 21 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
slaat ook weer nergens op
Er is verteld dat de afvaller afviel. Marnix' beloning was alleen een kokertje met twee extra stemmen. Alsof hij die nog nodig had.quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef --Globe-- het volgende:
Toen Marnix de evenwichtsproef won, was hij toen niet al verzekerd van een finaleplaats?
ik heb wel spijt dat ik deze ER toch maar heb uitgezetenquote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
rosé om de pijn te verzachten??
Hebben ze goed naar 24 gekeken.quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.![]()
hmz...quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.![]()
zwaai maar flink naar estherquote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert en Johnny ( en wie weet nog meer ) op de chat zijn te vinden?
Ik kan het enthousiasme niet opbrengen me daarin te mengen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert , Nicole , Johnny en wie weet nog meer op de chat zijn te vinden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |