abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32463791
Hoe gaat het verder trouwens met die stemmen in de urn? Het publiek beslist voor de helft en die stemmen de andere helft ofzo
sig verwijderd door FA
pi_32463804
De nieuwe stemwijze vind ik niks.
  maandag 21 november 2005 @ 21:38:41 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32463805
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
slaat ook weer nergens op
rosé om de pijn te verzachten??
  maandag 21 november 2005 @ 21:39:50 #154
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32463832
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef --Globe-- het volgende:
Toen Marnix de evenwichtsproef won, was hij toen niet al verzekerd van een finaleplaats?
Er is verteld dat de afvaller afviel. Marnix' beloning was alleen een kokertje met twee extra stemmen. Alsof hij die nog nodig had.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32463931
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef babette21 het volgende:
rosé om de pijn te verzachten??
ik heb wel spijt dat ik deze ER toch maar heb uitgezeten
laatste paar uitzendingen [ eigenlijk al sinds winnaarseiland, maar helemaal sinds Carl weg is]
echt huilen met de pet op
  maandag 21 november 2005 @ 21:44:30 #156
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32463984
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.
  Trouwste user 2022 maandag 21 november 2005 @ 21:45:11 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_32464003
Ja het is geen leuke editie helaas.

Wil wel zeggen dat de mensen die die obstakels maken een pluim verdienen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32464006
en wie wint krijgt een ticket naar huis ofzo?
waar gaat dit nou nog om?
pi_32464041
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
Deze hele finale lijkt bedacht om te laten zien dat ze nu split screen bij ER hebben.
Hebben ze goed naar 24 gekeken.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_32464050
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Zhenar het volgende:
hmz...
pi_32464080
Dus drie factoren die de winnaar gaan bepalen :

- De laatste proef
- Stemmen in de urn
- Stemmen van de kijkers
sig verwijderd door FA
  maandag 21 november 2005 @ 21:48:23 #162
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_32464083
<zucht>
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_32464099
Jammer.. suf einde en volgende week een boring studio finale.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_32464106
nou kom op Emma ga nog even janken
  maandag 21 november 2005 @ 21:49:48 #165
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32464121
Jezus. Wat een anti-climax! !
  maandag 21 november 2005 @ 21:51:40 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32464168
Jammer inderdaad dat het eindigt met zo'n anti-climax en sms-spelletjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 november 2005 @ 21:51:54 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32464172
nog meer anti-climax dan de vorige jaren, terwijl die sms-actie al te verwachten was
ik ben het met je eens Wup, 't seizoen begon erg sterk, maar de laatste afleveringen was het diep triest
  maandag 21 november 2005 @ 21:52:42 #168
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32464197
Damn.. dit viel tegen
pi_32464244
ja ik was echt in de veronderstelling dat het vandaag afgerond zou worden
zonder studio gedoe
ik verwacht nog wel een leuke Esther-John-Carl filmpje volgende week
pi_32464263
Het steekt maar raar inelkaar zo hoor.. niet te volgen.
pi_32464307
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert , Nicole , Johnny en wie weet nog meer op de chat zijn te vinden?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32464321
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert en Johnny ( en wie weet nog meer ) op de chat zijn te vinden?
zwaai maar flink naar esther
  maandag 21 november 2005 @ 21:57:38 #173
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32464348
quote:
Misschien nog enige troost in het feit dat Fleur, Esther, Elbert , Nicole , Johnny en wie weet nog meer op de chat zijn te vinden?
Ik kan het enthousiasme niet opbrengen me daarin te mengen.
pi_32464379
jammer dat dit wederom een grote deceptie is krijgen we weer een sms ronde met vele prijzen met reizen naar maleisie en auto en een breedbeeld televisie.
en iedereem kan sms a 70 eurocent per sms.
ja de kosten worden weer terugverdient
wie weet komt er nog een optreden van frans Bauer of een andere B artiest.
Of nog erger Gordon. ja het wordt een spannende avond waarschijnlijk met serpenties en champagne op het einde. En een beetje vuurwerk
en alle robinson deelnemers in een glitterjurk of galakostuum.
volgevreten na maanden de ontknoping
En Oja de oud winaars zijn er natuurlijk ook allemaal met ieder zijn favoriet.
Maxime zu een betere zijn of Ester en jonny had ook een goede kunnen zijn.
kortom een herhaling van vorig jaar
  maandag 21 november 2005 @ 22:00:13 #175
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_32464433
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Jezus. Wat een anti-climax! !
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 21 november 2005 @ 22:05:53 #176
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32464589
echt zo'n avond om vroeg naar bed te gaan, dit....
  maandag 21 november 2005 @ 22:08:12 #177
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32464656
Of om iets wél-tofs te kijken!
  maandag 21 november 2005 @ 22:08:24 #178
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32464664
Wat een smerig slechte tyfusaflevering. Ik had beter in m'n bed kunnen blijven liggen.
  maandag 21 november 2005 @ 22:11:14 #179
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32464753
Ben benieuwd of dit de doodssteek zal blijken voor ER.

Oh nee, we krijgen nog een All Stars Editie
pi_32464795
Wat een schijtaflevering was dat zeg. Ik hoor het volgende week wel wie het is geworden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_32464862
Jullie hebben TI zeker niet gevolgd.
pi_32465186
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Jawel, erger bestaat.
  maandag 21 november 2005 @ 22:29:58 #183
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32465343
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef skiczukie het volgende:
ben halverwege afgehaakt, dat was echt té nietszeggend
ik las dat ze daar ook 'n sms-finale hebben... dat worden geen overbezette lijnen
  maandag 21 november 2005 @ 22:36:53 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32465545
Anti-climax. .

Fleur eruit. !!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32465709
Ga volgende week alleen kijken om de dames (de jonge dames wel te verstaan) ff te bewonderen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_32465938
Raar dat je nu nog geen idee hebt hoe het hele systeem nu precies werkt. En dan volgende week weer die domme geldklopperij met die sms-jes

Behoorlijke anti-climax dit.
A mind with a heart of it's own
pi_32466353
Slechte aflevering idd. Die van Terra Incognita was nog beter. En wtf hebben ze nu ineens 3 finalisten? Dat slaat ook nergens op.
pi_32466395
Hoezo zou Douwe niet op Marnix gestemd hebben? Ik d8 dat hij daar juist het meeste respect voor had.
pi_32467656
Zit ik de hele dag al in spanning, weet ik nog niks .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 22 november 2005 @ 00:27:12 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32468866
quote:
Ik zie je chat-verslagje weer met spanning tegemoet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32468894
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie je chat-verslagje weer met spanning tegemoet.
Hmmmja ....

Ik heb de chat in een log opgeslagen ( 79 pagina's groot ) en ben wat anders gaan doen. Heb dus ook geen aantekeningen gemaakt tijdens het chatten ... ik heb de chat niet eens gezien nog . Het kan nog wel een tijdje duren voordat ik iets heb ... (edit) laat maar, ik heb het al af na 2 uur

[ Bericht 19% gewijzigd door caradoc op 22-11-2005 02:31:30 ]
pi_32470715
Chat verslag van 21 november, met Fleur, Nicole, Elbert en Esther.

De chat met Elbert heb ik niet verwerkt. Al zijn antwoorden waren al eerder te lezen op de chat en ook in de chat verslagen. Bovendien zei hij niet zoveel vandaag. Johnny kwam niet opdagen op de chat, dus ook van hem staat niets in dit verslag. Van Esther is er ook niet zoveel te vinden in dit verslag. Ze had niet zoveel te zeggen en men vroeg ook niet zoveel aan haar. Ze heeft al haar eigen chat gehad toen ze eruit ging, vandaar. Die chat heb ik helaas wel gemist ... ik wist pas na een tijdje dat je kon chatten met de afvallers

Fleur

De rust, de sterren en het geluid van de zee zal door Fleur het meest gemist worden van het eiland. Op straat wordt Fleur helemaal niet herkent zegt ze, ze is zelfs nog steeds vrijgezel!!! Misschien heeft dat te maken met haar haar? Met Fleur gaat het namelijk helemaal goed, behalve met haar haar. Net zoals iedereen heeft Fleur last van haaruitval, heel erg veel haaruitval. Bijna één zesde van haar staart zit nog op haar hoofd, en de rest is er allemaal af. Iets anders wat er ook af was, is 8 kilogram ... maar die zijn er inmiddels wel weer bij. Gelijk na de laatste eilandraad heeft ze heel veel en heel lekker gegeten en daar bleef het ook niet bij. Zoetigheid, daar kon Fleur echt niet vanaf blijven na de expeditie. Het lekkere eten was wel erg wennen voor haar maag en voor haarzelf. Nu nog steeds moet ze wennen aan het dagelijks leven, maar ze had de expeditie voor geen goud willen missen.

Op het eiland was het Vlaams was niet echt een probleem voor Fleur. “Alleen de eerste week was het lastig, maar daarna hoor je het niet.” zegt Fleur. De belgen zijn volgens Fleur toch echt wel anders. Ze laten niet duidelijk hun mening zien. “Belgen zijn heel lief alleen als ze je niet aardig vinden kom je er niet snel achter” zegt Fleur. Fleur zag haar kansen echt verkleinen toen ze samen met Nicole tegen de Belgen leek te vechten. Toch heeft ze het verder geschopt dan ze gedacht had en ze vind het heel erg spijtig dat ze niet in de finale terecht is gekomen. Ongeveer drie maanden geleden viel ze van de balk af en was daarmee uit de expeditie. Marnix heeft haar tijdens die proef niet aangeraakt, maar heeft haar wel uit de concentratie gehaald. Toch heeft Fleur het enorm goed gedaan op de balk, als je weet dat ze tijdens het oefenen in haar achtertuin maar maximaal 30 seconde op een balk kon staan. Als ze toch de finale bereikt had had ze zeker kans om te winnen volgens Fleur. Alleen de mede kandidaten zullen niet zo snel op haar stemmen. Nu ze zelf niet kan winnen hoopt ze vooral dat Marleen zal winnen. Blijkbaar is ze één van de weinige die Marnix als echte robinson ziet. Fleur zou zelfs de zwarte stem aan marnix gegeven hebben als ze de “getallen proef” gewonnen had. Echt veel zin had dat natuurlijk niet, marnix had nog al zijn 6 stemmen.

In de eerste week heeft Fleur haar teen gestoten en de helft lag eraf. Dit heeft ze helemaal niet gezien op de televisie en dat vond ze jammer. Dit was ook de reden waarom ze niet meedeed aan een bepaalde proef. Over proeven gesproken, Fleur zegt dat de draaiproef voor haar het aller leukste was. Het uitstapje met Maxime was ook heel erg leuk, maar alleen door de omstandigheden. Vanaf dag één kon Fleur met Maxime al niet door één deur en dat was niet veranderd.

“Mijn moeder heeft nog steeds koude voeten”, zegt Fleur. Ze vond het echt enorm knap hoe haar moeder de proef won. Ze was wel verbaasd toen haar moeder zei dat de kandidaten eigenlijk helemaal niet stinken. Niet alleen haar moeder maar ook de rest van de familie en vrienden zijn erg trots op Fleur. Eenmaal thuis was het dan ook erg moeilijk om haar familie en vrienden bijna niets mogen te vertellen over de expeditie. “Moeilijk, maar ook wel leuk om ze in spanning te houden” zegt ze. Fleur was toen ze eenmaal thuis was enorm blij dat ze gewoon weer kon scheren en chocolade kon eten. Die twee dingen heeft ze echt gemist op het eiland.

Met Nicole heeft Fleur af en toe nog eens mailcontact. De band met Douwe is wat sterker, zoals we inmiddels weten is ze vaak te vinden bij Douwe. Ze zal met Douwe en veel anderen te vinden zijn op de Fandag op 10 december, in Amersfoort. Voor meer informatie hierover stuurt ze ons naar haar website (www.fleurroozenburg.nl) of naar (http://www.expeditierobinson.net). Fleur is net zo makkelijk met haar MSN naam als ze met haar website is. Haar naam aan elkaar @hotmail.com is haar MSN. “Je moet er wel wat voor doen, mijn naam opzoeken” zegt Fleur. Je moet Fleur niet storen als ze op afwezig staat, want anders wordt haar baas boos. “Stalkers kunnen ook wel gewoon wegblijven, want die blok ik gewoon.” zegt ze nog.

Esther:

Esther komt net uit Utrecht geraced en springt gelijk achter de chat. Ze heeft echt met pijn in haar buik naar de evenwichtsproef gekeken. Verder gaat alles goed met Esther en ze krijgt veel positieve reacties op straat, in winkels, in de trein, etc. Ze is wel benieuwd hoe John en Carl over straat gaan

Bij de aankomende live uitzending zal ze er zeker bij zijn, maar ze hoopt wel dat er lekker eten wordt geserveerd. Ze is wel weer vegetarisch geworden, maar als ze echt honger heeft dan zal ze echt alles weer eten. Als er dan al lekker eten is, zal ze met veel kandidaten om de tafel zitten die ze nog nooit ontmoet heeft. De finale is voor haar dan ook een soort kennismaking. Marnix kent ze natuurlijk wel en daar heeft ze ook nog veel contact mee. Voor haar is Marnix de enige echte Robinson. Als Esther volgende week er bij zit zal ze niet helemaal meer dezelfde zijn. Ook Esther heeft namelijk haaruitval gekregen net zoals Fleur en vele anderen. Helemaal het einde vind ze het niet, ze zegt tegen Fleur dat schoonheid aan de binnenkant zit en niet aan de buitenkant.

Esther's favoriete proef was de “Sleeping with Fishes” proef die ze samen met Marleen moest doen. Het was erg eng toen ze in het water lag, aan het betonblok. Ze zou het geen tweede keer willen doen. Tegen Nicole zegt ze dat Nicole niet echt spijt moet hebben dat ze niet langer in “ons kamp” gebleven was. Tja, het hele gebeuren met John en Carl is nou eenmaal gebeurd en daar is niets meer aan te veranderen, zegt Esther. Ondanks dat heeft ze het enorm naar haar zin gehad tijdens de expeditie. “Voor mij was het één keer, maar niet nog eens. Dus ook geen all stars voor mij! Toch had ik het voor geen goud willen missen!”zegt Esther.

Nicole:

Nicole chatte alleen tegen de andere leden in het begin. Na een tijdje antwoordde ze de vragen een beetje, maar ging al snel naar bed. Zoals iedereen uit de expeditie krijg ook zei alleen maar positieve reacties op straat. Nicole zegt dat er op de ER-Fan dag een veiling plaats vind. Ze vroeg zich af wat de chatters geveild willen zien en waarom. Iemand antwoordde daarom dat hij of zij graag de kist wil hebben die Nicole tijdens de rooftocht op het ouderen eiland niet open kreeg. Nicole lacht en zegt dat ze zich echt helemaal liet gaan op de kist.

Toen ze terug in het spel kwam en op het eiland met John, Carl en Esther zat, heeft ze Esther wel gesteund maar niet de mond open gedaan tegen Carl en John. Dat was toch om te proberen zichzelf nogwat te redden, maar het hielp natuurlijk niet. Ze had wel spijt achteraf natuurlijk, maar ze wist niet hoe dingen af gingen lopen en nam geen risico. Ze zat een paar dagen in het resort na de tweede exit en mocht daarna gelukkig snel naar huis. Als de expeditie haar had gevraagd om naar de mangrove bossen te gaan, had ze het uiteindelijk toch gedaan. Toch zou ze het vreselijk gevonden hebben met al die viezigheid. Maar ach, ziektes oplopen zal niet zo snel gebeuren daar, Nicole zegt namelijk dat alle leden vooraf aan de expeditie alle verplichte inentingen kregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door caradoc op 22-11-2005 02:26:57 ]
pi_32471691
Thanks Caradoc!

Ik heb eindelijk de uitzending via internet gezien, maar het duurde wel 2 uur. Continu 10 seconden beeld.... met je muis klikken omdat je anders enkel audio krijgt... 10 seconden wachten... weer 10 seconden beeld. Streams

MAAR GOED... ik hoopte stiekum dat Marnix van die balk zou vallen, om het failliet van deze formule aan te tonen. Helaas gebeurde dat niet en ach ja, dan mag ie verder ook wel winnen. Niet dat daar nog iets aan te veranderen valt trouwens. Hij heeft nog 8 stemmen. Van de laatste 6 expeditieleden denk ik dat hij zeker 2/3 van de stemmen krijgt. Dan is het al einde verhaal want het zal op z'n meest 50-50 zijn met SMSjes denk ik. Marnix dus winnaar ER 2006

Carl met z'n vraag tijdens de eilandraad

Meredith zag er trouwens wel vre-se-lijk lekker uit zeg op die eilandraad. Echt een mooi meisje.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32471715
Interessant artikel over wat Carl van de montage vindt...

http://www.expeditierobinson.net/p,er6-media_carl091105

Er komt ook een fandag lees ik op die site. Mensen neemt allen uw camera mee om foto's van de dames Meredith dus te maken

[ Bericht 35% gewijzigd door StefanP op 22-11-2005 04:58:18 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32471722
Nicole gaat natuurlijk winnen
pi_32471776
hartelijk dank voor jou uiteenzetting va het chat verslag caradoc het was weer geweldig.
kunnen we niet ester ostuum een aplaus geven door massaal ester te sms'n naar het telefoonnummer van talpa
pi_32472010
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 05:53 schreef partijman het volgende:

kunnen we niet ester ostuum een aplaus geven door massaal ester te sms'n naar het telefoonnummer van talpa
Dat is inderdaad nog makkelijker om je geld te verspillen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_32477231
Ik ben al express via uitzending gemist gaan kijken, heb ik lekker vooruit kunnen spoelen. was echt een dramatisch slecht einde dit seizoen...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_32477861
@ caradoc

Erg netjes gedaan
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:25:14 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32478025
Super caradoc!

* BVO heeft Fleur toegevoegd. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')