abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32478440
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef BVO het volgende:
Super caradoc!

* BVO heeft Fleur toegevoegd. .

Trouwens wat een poepaflevering. Ik hoop echt dat Marnix wint, want Emma en Marleen hebben gewoon geen reet uitgevoerd op het eiland.

Oke, Emma kan vissen enzo maar waar heeft ze dat geleerd? Op winnaarseiland. Dat telt dus niet, want zo kan iedereen natuurlijk op zijn gemak vissen leren vangen en vuur maken zonder dat het gevaar bestaat weggestemd te worden.
pi_32478816
Beetje saai was het ja En vind het niet spannend wie er nu gaat winnen, want ik vind ze alledrie even sympathiek zeg maar. Marnix kan natuurlijk wel veel meer, maarja.
pi_32479097
Caradoc bedankt
pi_32482216
Zeker weten, grote klasse Caradoc!
That's all folks!
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:11:32 #205
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32483604
Emma is leuk

Maar Marnix mag ook wel winnen, heeft het wel het meeste verdiend vind ik.
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:24:06 #206
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32483880
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker weten, grote klasse Caradoc!
pi_32486374
Het lijkt wel alsof men meer wacht op het "chatverslag" dan op de aflevering zelf
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32486877
Netjes gedaan caradoc .
sig verwijderd door FA
pi_32487372
Chatverslag 7 november - Meintje en Elsje

Elsje:

Elsje vind het jammer dat ze niet langer in de expeditie gezeten heeft. In de korte tijd heeft ze het toch super gehad. Kort nadat de expeditie begon is Elsje met een dubbele enkelbreuk uit de expeditie “gestapt”. Enorm pijnlijk het was niet, althans Esje zegt dat de pijn best wel mee valt. Met haar enkel gaat het nu, met behulp van een plaat met negen pinnen, goed. Elsje zegt al weer rond te huppelen en zelfs terug naar het kruis zal huppelen als het moet. Met haar haar is het wat minder gesteld. Haaruitval heet ze niet, maar het haar is wel erg droog ... het is net stro. Een echt zware proef heeft Elsje niet gehad zegt ze, maar ze heeft er dan ook maar 3 meegemaakt, waarvan er geen één gewonnen is. Nu ze thuis is heeft ze wel contact met de andere leden, zoals met Wim, Tom, Johnny en Emma. Met Elbert, haar maatje op het eiland, heeft ze wat minder contact. Heel af en toe is versturen ze alleen een mailtje.

Meintje:

Meintje, ze was geen expeditie lid van dit jaar, maar had meegedaan aan expeditie robinson in 2002. Dit jaar hielp Meintje mee aan de expeditie van 2005. Ze vind alle kandidaten op als ze van het eiland afgestemd waren. Ook zat zei met de afvallers na de samensmelting op het resort, want die mochten tot het eind van de expeditie niet naar huis. Meintje was er niet alleen om de kandidaten op te vangen, ze was bij zoveel mogelijk proefen ook aanwezig om de kandidaten toch even aan te moedigen.

Ze heeft dus ook alle kandidaten meegemaakt en zegt dat ze van Wim een hele andere indruk heeft dan wat er op de T.V. kwam. Op het eiland was Wim heel stil, maar toen hij eruitlag bleef hij maar praten en praten toen hij moest aansterken. Wim is een echte levensgenieter en dat zie je volgens Meintje niet terug op de televisie. Meintje heeft ook Carl meegemaakt, en zegt over Carl dat hij door de honger erg verward was en de weg een beetje kwijt was. Buiten het spel is hij echt een andere man. Volgens Meintje hebben de control freaks het in de expeditie het moeilijkst. Carl is zo iemand, hij wil graag controle over alles hebben en dat gaat erg moeilijk op een eiland. Daarbij komt de honger en de ontbering die er is. Meintje vraagt dan ook Carl niet te hard te beoordelen. Meintje keurt het niet goed wat John en Carl Esther geflikt hebben, maar mensen verliezen zichzelf soms door de omstandigheden. Het is en blijft een spel waarbij de een doordacht speelt en de ander vals.

Meintje was de blonde vrouw van de chocolade en de milkshakes, met als specialiteit een chocolade milkshake. Vooral Wim kon daar niet van afblijven. Als het tussen de 26 en 36 graden is op de eilanden is zo'n milkshake natuurlijk welkom voor de uitgehongerde kandidaten. Meintje vond de zwaaste proef die ze moest doen het op haar rug dragen van Elsje naar de kamers. Zoals je al in de gaten hebt, heeft Meintje met iedereen wel iets speciaals. Met Douwe zat zij bijvoorbeeld 6 dagen lang opgesloten toen hij moest wachten om naar het geheime eiland te gaan. Maxime was Meintje's drankvriend en met Elbert heeft ze 20 dagen lang een eigen expeditie beleefd op het resort. Maar van iedereen is Wim toch Meintje's favoriet.

Meintje heeft zoals gezegt in 2002 meegedaan aan de expeditie. Uit die expeditie heeft ze nog de vlag over die ze geschilderd heeft tijdens de expeditie. Een tweede keer meedoen aan de expeditie zal niet zo snel gebeuren. Met de aankomende All Stars expeditie al zeker niet, als ze al mee mocht doen nu ze voor het programma werkt. Meintje zegt: “Sommige dingen in het leven moet je maar een keer doen en sommige heel vaak. Ik denk dat ik dit maar één keer moet doen. Daarnaast, toen wist ik niet wat het inhield en wie de mensen waren waarmee je het eiland ging delen. In de All Stars wel ... en om eerlijk te zijn dan ga ik toch liever backpackend naar Laos om daar nieuwe mensen te leren kennen.” Meintje is niet uit haar eigen met het idee gekomen om begeleider te worden. “Ze belden ineens op met de vraag of ik begeleider wou worden. Ik heb toen twee maanden vrij gevraagd en ben zo hier terecht gekomen.” Één ding wat Meintje niet deed waren de interview-opnamens. Meintje had het wel enorm leuk gevonden als ze dit wel mocht doen.

Meintje volgt de buitenlandse expedities niet maar ze heeft wel mensen ontmoet die daar aan meegewerkt hebben. Zo heeft ze nog crewleden van Zweden ontmoet die de Nederlanders hielpen tijdens de opnamens. De crewleden waren net kalar met de Zweedse expeditie. Sommige proefen zijn ook internationaal, die zijn dan ook al in buitenlandse expedities gebruikt. Sommige proefen zijn weer uniek voor de Nederlandse versies. Over de crew gesproken, Tom en Johnny zeiden een week eerder in de chat dat ze nog “ruzie” hadden met Ernst Paul om een duikbril. Anders ruzies zijn er niet geweest volgens Meintje. Ze zegt: “Ruzies met de crew? Nee, er zijn altijd wat discussies ... maar dat is begrijpelijk. De kandidaten gaan naar een onbewoond eiland en als het zwaar is proberen ze toch dingen klaar te krijgen.” Op de vraag of het strand elke dag schoongemaakt moest worden voordat de opnamens konden beginnen zegt Meintje dat dat niet elke dag gebeurde, maar er natuurlijk wel eens schoongemaakt is. “Er word veel rotzooi in de zee gegooid en dat spoelt altijd wel ergens aan, zo ook op de robinson stranden.”

[ Bericht 26% gewijzigd door caradoc op 22-11-2005 20:13:01 ]
pi_32487450
Fleur en Douwe zijn op 3 december bij het Backpackerscafé van Weg met BNN.
Ze geven er allebei een lezing.
pi_32487650
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef caradoc het volgende:
Het lijkt wel alsof men meer wacht op het "chatverslag" dan op de aflevering zelf
Ik lees ze ook met plezier. Dankjewel

En inderdaad vind ik ook deze laatste ER niet echt geweldig. Ik volg dit programma vanaf dag (jaar) 1 en had gisteravond ook zoiets van: nou, ok... tja...heh bah.

Sowieso: die live finale-uitzendingen....brrrr.
Maar goed, dat wisten we al. Maar nu maken ze het helemaal te bont
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:03:29 #212
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_32488226
Leuk verslag Bedankt

ironisch om te lezen dat ze last hebben van haaruitval terwijl het programma werd gesponsord door een shampoo merk

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_32488461
Hierboven vind je het verslag van 7 november, die hadden jullie nog te goed. Carl was er die maandag niet en heeft de vrijdag daarop gechat. Dankzij die klote tijd heb ik die chat gemist, net zoals de chat met John. IK HEB DUS TWEE CHATS GEMIST DIE IK ECHT WOU MEEMAKEN! Nou ja ... jammer dan.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
ironisch om te lezen dat ze last hebben van haaruitval terwijl het programma werd gesponsord door een shampoo merk

Haha, nooit over nagedacht maar dat is wel erg ironisch ja
pi_32488529
ER...saaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Maja dat kon je al aan zien komen toen Carl eruit ging. Zoals altijd: de kruipers, grijze muizen en inlikkers blijven over.

En nu kunnen we fijn gaan SMSen. DACHT T NIET.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_32504765
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef OldSchoolFool het volgende:
ER...saaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Maja dat kon je al aan zien komen toen Carl eruit ging. Zoals altijd: de kruipers, grijze muizen en inlikkers blijven over.

En nu kunnen we fijn gaan SMSen. DACHT T NIET.
Duh. Wie gaat er nu smsen dan. Ik vind veel programma's leuk, maar doe nooit aan smsen.
pi_32505748
Hmm, ik heb dubbele gevoelens. Zoals al veel mensen zeiden vind ik dat familiegejank ook echt te overdreven.

De mensen die er nu zitten zijn een vriendengroepje van softies. Dat schiet toch ook niet op. Maar daarentegen hadden anders misschien de meest verschrikkelijke mensen in de finale gezeten. Da's dan ook weer niet leuk....

Marnix heeft het in mijn ogen zeker ook wel in zijn schoot geworpen gekregen net als Emma. Als mensen je maar aardig vinden mag je op winnaarseiland blijven. Wat mij betreft mogen ze daar wel een limiet aan stellen.

Ik had graag wat meer van Esther en Nicole gezien. En ik blijf Maxime toch zeker wel een Robinson vinden. Ook had wat mij betreft Geboren Leider Johnny nog even mogen blijven
Spoilers!
pi_32506492
Hmm, heb Fleur ook maar toegevoegd Ik vond het ook al zo raar wie ''Kut Balk'' als naam had
pi_32510111
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Nuna het volgende:
Hmm, heb Fleur ook maar toegevoegd Ik vond het ook al zo raar wie ''Kut Balk'' als naam had
heb je nog met haar gechat dan
pi_32511576
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef reconnect het volgende:

[..]

heb je nog met haar gechat dan
Nee, want:
quote:
“Je moet er wel wat voor doen, mijn naam opzoeken” zegt Fleur. Je moet Fleur niet storen als ze op afwezig staat, want anders wordt haar baas boos. “Stalkers kunnen ook wel gewoon wegblijven, want die blok ik gewoon.” zegt ze nog.
pi_32512112
Hey Ernst-Paul, volgend jaar maar 9 blondjes erin zetten die om hun mama janken na wel 45 (!!!!) heeeele dagen?
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  woensdag 23 november 2005 @ 17:13:31 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32512183
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Nuna het volgende:
herkenbaar .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32612960
De uitzending begint morgen om 20.30, de studio-uitzending om 21.00.
sig verwijderd door FA
pi_32626503
Op de website van Talpa staat een dagboek van Elbert, ik weet niet of dat hier al genoemd is. Hij zat na zijn eliminatie op een resort waar later Fleur en Maxime hun 'date' hadden na een gewonnen opdracht. De vrouw en het kind van Elbert zijn hem komen opzoeken.
quote:
Dag 32

De dag van de eilandraad. Ik weet dat ik minstens drie stemmen tegen heb, maar weet niet dat Carl en Maxime niet mogen stemmen en het bleef dus bij die drie. Als ik met Douwe en Fleur was meegegaan, dan had ik nog drie dagen langer mogen blijven. Ik hield de eer aan mezelf, stemde blanco en verliet het spel met een goed gevoel. Ik had niet samengeheuld, veel spellen gewonnen en heb niets meer te maken met die achterbakse achterblijvers. Ik ging naar Rawa, een eiland met een luxe resort erop. Dat was voor mij een paradijs. Ik schrok erg van mijn lichaam, want ik was 17 kilo afgevallen. Wat was ik plat...

Aankomst op Rawa

De eerste indruk die ik kreeg toen ik, samen met Meintje de kandidatenbegeleidster, het resort betrad was overweldigend. Zóveel luxe als je net van zo’n eilandje afkomt, niet normaal wat er door je heen gaat. Ik was zelfs onder de indruk van de verlichting, heel stom was dat. Toen zag ik het buffet, dat was zo uitgebreid, ik heb me helemaal suf gegeten. Nadat Meintje mij mijn kamer had laten zien, was ik weer onder de indruk van het zien van een toilet, een douche en - geloof het of niet - zelfs wc-papier gaf een supergevoel. Wat kun je simpele dingen toch gaan waarderen als je ze lang niet hebt gebruikt. Ik ging als eerste op de veranda met Helmy bellen en vertelde haar dat ik eruit was gestemd, maar er geen moeite mee had. Ook kon ik al veel vertellen van het spel en kon ik haar bellen wanneer ik wilde, dat gevoel van vrijheid was mij alles waard.

Dag 1 op Rawa

Ik kon de eerste nacht niet slapen van opwinding en teveel eten, dus ben toen maar opgestaan om me te gaan scheren en nog een keer uitgebreid te douchen. Ik stond de volgende ochtend om kwart voor acht bij het restaurant voor het ontbijt, maar het ging pas om acht uur open. Ik wist de tijden uit mijn hoofd. Nadat ik weer ongelofelijk veel had gegeten, ging ik de rest van de dag lekker relaxen op een strandstoel. Wat was dat een leuke ervaring zeg

Dag 2 op Rawa

Ik mocht naar Mersing, een klein vissersplaatsje waar Maxime de brieven had geschreven. Na zijn verhalen was ik erg benieuwd. Met de boot naar het vaste land en na twintig minuten varen kwam ik in een drukte, het leek alsof ik een jaar weg geweest was, in plaats van vierenhalve week. Dat eilandgevoel heeft toch wat met me gedaan. Ik keek heel stom mijn ogen uit naar al die mensen, auto’s en brommers. Wat geld gewisseld en héél veel chocolade gekocht, dat was echt te gek. Ik leek wel een klein kind. Terug op Rawa met Meintje gepraat over het spel en over wie eruit ging. Ik was er van overtuigd dat Carl bij mij zou komen de volgende dag.

Dag 3 op Rawa

Een rustige, luie dag met veel bellen naar Nederland en een klein uitstapje om een Maleisische telefoonkaart te kopen, om goedkoper te bellen. Heel veel gepraat met Meintje, die mij ontzettend goed begreep en opving. Ik moest me ‘s middags verstoppen in mijn kamer (wat ik niet deed), omdat er twee winnaars van een spel zouden komen. Na stiekem te hebben gekeken zag ik dat het Maxime en Fleur waren, die er erg ontspannen uitzagen. Ze hadden mij niet gezien en ik ging nadat zij in hun kamer aangekomen waren weer lekker eten in het restaurant.

Dag 4 op Rawa

De dag van de eliminatie, ik was erg benieuwd. Ik had al goeie vrienden met vooral de kok en het andere personeel van het resort gemaakt, omdat ik natuurlijk veel moest eten. Meintje moest vroeg weg en wij dachten allebei dat het Carl zou worden. Ik zat ‘s avonds alleen te eten en zag Meintje binnenkomen met iemand. Ik dacht nog dat Carl heel erg veranderd was, ik had hem immers al even niet meer gezien. Toen zag ik ineens dat het Maxime was. Hij was er helemaal stuk van en zei dat hij vergiftigd was door Douwe, die hem eruit gestemd had. Hij ging met Meintje eten en heeft er met haar veel over gepraat, ik hield me een beetje afzijdig.

Dag 5 op Rawa

Met Maxime vroeg ontbeten en veel gepraat. Ik had al veel respect voor hem, maar dit werd steeds meer. Hij had er al bijna vrede mee. Er waren ook andere Hollanders in het resort en daar trok ik wel mee op. Verder veel eten, lekker lezen en niets doen, maar nu in luxe.

Dag 6 op Rawa

Niet veel gedaan, hoofdzakelijk eten, eten en nog eens eten. Ik kwam al aardig bij door de gezonde vis, rijst en patat.

Dag 7 op Rawa

Het was de dag van de eliminatieproef en de eilandraad. We hadden op Rawa geen idee hoe het er op de andere eilanden aan toeging. Ik wist van Goal, dat zag je vlakbij liggen en Mensirip was ook niet zover bij ons vandaan, je kon het bijna zwemmen. Meintje ging de volgende afvaller halen, maar ik was totaal niet geïnteresseerd wie dat was en was nu echt klaar met het spel. Het werd dus Douwe, die maar één nachtje bleef en het uit heeft gepraat met Maxime. Daarna verdweenn hij met zijn vriendin naar Mersing en later naar Tioman, waar hij een week heeft gezeten.

Dag 8 op Rawa

Ik had van Helmy gehoord dat zij stiekem naar me toe zou komen. Ze had samen met Lindy een reis naar Singapore geboekt en was met de taxi naar Mersing gekomen. Ik belde elk half uur of het al opschoot en werd gek van verlangen. Ik miste ze verschrikkelijk. Helmy was ‘s avonds veilig aangekomen en zou de volgende ochtend op Rawa komen als verassing. Ik kon bijna niet slapen van ongeduld.

Dag 9 op Rawa

‘s Ochtend met Maxime gegeten, hij wist dat Helmy en Lindy zouden komen en vond het heel leuk voor ons. Toen begon het wachten. Ze kwam uiteindelijk om half negen met de taxiboot en het was een geweldig, onbeschrijfelijk en romantisch moment om na zo’n intense tijd je gezin weer compleet te hebben. Na het inchecken kon het relaxen beginnen.

Dag 10 op Rawa

Carl was er uitgestemd en kwam op het eiland helemaal nog in zijn eilandrol: heel veel heen en weer lopen en erg gestrest. Ik bleef uit zijn buurt en hij praatte veel met Meintje en Maxime.

Dag 11 op Rawa

Ik zat met Helmy en Lindy op het strand voor ons huisje toen Carl kwam aanlopen. Hij was veel rustiger en had duidelijk veel gegeten, wat hem goed deed. Toen we elkaar tegenkwamen omarmde Carl mij heel emotioneel en zei dat hij er spijt van had. Hij vroeg of we opnieuw konden beginnen, het was tenslotte maar een spel. Ik ben dat helemaal met hem eens: een spel moet je spelen en daarna kun je niet boos blijven, want dat werkt niet. Als ik vroeger een bokswedstrijd had sloeg ik zo hard mogelijk, maar was daarna toch echt nog wel bevriend met de tegenstander. Ik heb een heel goed contact met Carl opgebouwd en hij voelde zich best wel lullig.

Dag 12, 13 en 14 op Rawa

Heb een heerlijk ontspannen tijd met mijn gezin gehad en met Maxime, Carl en Meintje.

Dag 15 op Rawa

Weer een afvaller die aankomt op Rawa: Meredith krijgt een zwarte stem en voegt zich bij ons. De familie van de kandidaten vertrekt weer en Douwe komt gelukkig weer bij ons. Meredith vertelt wat er allemaal gebeurd is en wat zij heeft meegemaakt met haar moeder en met de andere kandidaten. Het wordt steeds gezelliger en iedereen heeft elkaar vergeven voor het spelen van het spelletje. We feesten erop los en hebben veel plezier.

http://www.talpa.tv/web/show?id=109392&dbid=2389&typeofpage=51230&week=14-11-2005&dagboekWeek=14-11-2005
pi_32628621
De finale van E.R. moet beter zijn dan die van T.I.
pi_32628717
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef caradoc het volgende:
De finale van E.R. moet beter zijn dan die van T.I.
Ik reken er niet teveel op eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')