Heb je nog nooit eeder ER-finales gezien?quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef caradoc het volgende:
Nou, bij talpa hebben ze geen belspelletjes zoals bij SBS6 en Net5 ... dus wie weet.
Gaat ongeveer hetzelfde hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef caradoc het volgende:
Nee, nog nooit
Kijk, ze moeten wel bellen en ze hebben tussenstanden, maar de hele aanpak als bij Terra was gewoon dramatisch. Die kan bij E.R. denk ik toch echt wel beter zijn, aangezien het programma ook een verleden heeft en al beter ontwikkeld is.
Die beldoos was bijna mijn hospita geweestquote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
je naïeviteit is haast schattig caradoc
ga maar uit van evenzoveel irritaties, of mogelijk meer [ze presteren het elk jaar weer]
die beldoos krijgt meer zendtijd dat EP en [s]Roos[s] Lotte bij elkaar
no shit?!quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Die beldoos was bijna mijn hospita geweest![]()
Geen idee hoe ze heet. Ik ken haar viavia, als "zij doet de beldingen bij ER"... Alleen het ging op het laatste moment niet door.quote:
quote:Is Emma de nieuwe Robinson?
Het leven van Expeditie Robinson-kandidate Emma ging sinds de samensmelting op rolletjes. Dankzij goede prestaties in een proef, komt zij terecht op het winnaarseiland, waar zij lange tijd verblijft. De tegenstanders komen en gaan, maar Emma blijft gewoon waar ze zit. Ze krijgt zelfs de mogelijkheid om even bij te kletsen met haar zus, die speciaal voor haar ingevlogen is. Als zij uiteindelijk toch terug moet naar het eiland Mensirip, moet ze helaas meteen afscheid nemen van haar maatje Meredith, die een proef verloor.
Uiteindelijk zijn Marnix, Fleur en Marleen haar tegenstanders in de laatste eliminatieproef. Emma slaagt erin om te overleven en mag naar de laatste eilandraad, waar alle afgevallen kandidaten en medefinalisten Marnix en Marleen haar opwachten. De afvallers stemmen voor hun favoriete Robinson, maar of Emma gewonnen heeft, hoort ze pas in de live-uitzending van maandagavond. Verder kun je dan kijken naar een terugblik op de serie, met hoogtepunten als de kruisiging, het conflict tussen Esther, John en Carl en de exit van Maxime.
Expeditie Robinson 2005: Finale, Talpa, 21:00 uur
Bron: www.tvgids.nl
Grouphugquote:Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
ben er helemaal klaar voor: sms "Esther" naar 1010 of sms "Chico" naar 1010
eigenlijk helemaal niet erg, dat belspelelement.....
maar misschien is het toch handig om onszelf ietswat te verdoven voor vanavond....
* Babette bestelt 12 dozen rosé en deelt leuke pilletjes uit......
nog iemand in voor een grouphug...?!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef babette21 het volgende:
sms "Chico" naar 1010.....
kloptquote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
gaan ze nou eerst een half uur terugblikken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |