Drie keer radenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betekenis van de vorige SC titel
Kwam die je niet bekend voor dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betekenis van de vorige SC titel
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef melke het volgende:
[..]
Wie gaat er volgens jou dan op wie stemmen?
Dit is dus wat ik vrees. Hoop dat ik er gigantisch naast zit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef F4iTH het volgende:
Als Lieske Roel nomineert dan krijgen we denk ik een bank met Roel (Joost, Lieske) , Dido (Chantal, Igrid) en Lieske (Dido/Nathalie en Rob). Geen leuke bank denk ik zo.![]()
Dan vliegt Dido er zeker weten uit! Lieske heeft haar studentenlegioen achter zich staan. Dido umn, niemand?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus wat ik vrees. Hoop dat ik er gigantisch naast zit.
quote:
sterktequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga naar de sportschool
Wens me maar sterkte
Ja vind je? Ik merk er niets van. Maar ja, hij zal de bui wel voelen hangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:30 schreef F4iTH het volgende:
Ik krijg trouwens niet het idee dat Roel op aanraden van Dido nu overdreven actief toenadering zoekt tot Lieske![]()
quote:
Jummie :-) heb ik meteen een ideetje voor morgenquote:
Ik merk er dus ook niets van. Dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Ik merk er niets van. Maar ja, hij zal de bui wel voelen hangen
ach, Lieske inpakken kost ook niet meer dan 5 minuten als je ervoor zorgt dat ze zelf niet aan het woord komt:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef F4iTH het volgende:
Ik merk er dus ook niets van. Dat is juist het probleem
Hij voelt idd de bui al hangen, hij is ook erg stil en zit wazig voor zich uit te staren.
je zou idd bijna gaan terugverlangen naar tanja (voor de bevalling)quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gemist zie ik alweer... Ik heb al twee dagen de streams niet meer aangeraakt, en de reguliere uitzendingen kijk ik al sinds donderdag meer...
Kunnen ze Chantal, rob en Roel niet inwissellen voor Linda, Menno en Tanja?
Misschien als er een goede god zou bestaan...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik lig al lekker op de bankquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef Day het volgende:
Het is meidenavond op Net5 (desperate housewives + gilmore girls).
Aangezien er toch geen ruk gebeurd, ga ik even een blik soep opentrekken daarna languit op de bank.
Laters
nee Menno & Linda waren niet saai, & Tanja fulltime in de babykamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gemist zie ik alweer... Ik heb al twee dagen de streams niet meer aangeraakt, en de reguliere uitzendingen kijk ik al sinds donderdag meer...
helaas.. zelfs die goede god heeft geen invloed op grote boze Hummiequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als er een goede god zou bestaan...
Ja maar dat is lastig als je een week geleden nog hebt gezegd: "ik ga niet meer glijen"quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ach, Lieske inpakken kost ook niet meer dan 5 minuten als je ervoor zorgt dat ze zelf niet aan het woord komt:)
Ik lig ook lekker onder de wol op de bankquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig al lekker op de bank
Veel plezier en tot later
Ik moet spontaan weer eens aan tortelduifjes denkenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik moet spontaan weer eens aan tortelduifjes denken![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
of de Blog is niet bijgewerktquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:02 schreef Maurisico het volgende:
hello allemaal, kheb even de blog gelezen maarre weinig nieuws zo ze lezen....BB moet maar weer snel nieuwe geldverdwijnlisten of zangwedstrijden bedenken......
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hierquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kans vergroten jou tegen te komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hier![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hier![]()
hallo Tamrah.... nou als dit http://bigbrother.fok.nl/blog/996/ het nieuws is... dan weet ik het wel....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Tamrah het volgende:
[..]
of de Blog is niet bijgewerktGoedenavond
![]()
Mijn complimenten Teamlead.. je bent erg scherp vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
En nu moet ik opeens aan tortelduifjes denken
Ik wou t net typen maar jij was eerderquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
En nu moet ik opeens aan tortelduifjes denken
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Mijn complimenten Teamlead.. je bent erg scherp vanavond![]()
dat mag je ze ook niet echt aanrekenenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Het enthousiasme dat er in het begin was lijkt er bij de blog ook wel een beetje uit te zijn.
Niks voor jou om aan mee te doen? Of hou je niet van Meloen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hallo Tamrah.... nou als dit http://bigbrother.fok.nl/blog/996/ het nieuws is... dan weet ik het wel....
wie vult die blog eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Het enthousiasme dat er in het begin was lijkt er bij de blog ook wel een beetje uit te zijn.
gmtaquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik wou t net typen maar jij was eerder![]()
Doe ik ook niet....er gebeurt ook bar weinig in dat huis om over te schrijven. Misschien een leuk stukje over de kamerplanten (waar al een deel van verdort is).quote:
quote:
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag je ze ook niet echt aanrekenen
Of de vijver die naar rotte vis stinkt en waar niet meer normaal in te kijken isquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe ik ook niet....er gebeurt ook bar weinig in dat huis om over te schrijven. Misschien een leuk stukje over de kamerplanten (waar al een deel van verdort is).
Maar ze blijven aardig.. toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....
Lijkt me sterk als hij niet met Lieske gaat praten. Ze hadden in het begin toch wel een band. Misschien komt die wel weer terug als Dido volgende week vertrektquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig als je een week geleden nog hebt gezegd: "ik ga niet meer glijen"
En waar Rob zn been lagquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of de vijver die naar rotte vis stinkt en waar niet meer normaal in te kijken is![]()
Die zitzakken zijn nou net leuk, wil er ook 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....
Die zitzakken zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die zitzakken zijn nou net leuk, wil er ook 1![]()
Alleen de bewoners die er de hele dag opliggen zijn wat minder
Heb je fotovoorbeelden voor ons?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die zitzakken zijn geweldig
Ik heb er 1 en wil er nog 1. Hij word heel veel gebruikt hier en vaak ruzie om wie er op mag. Maar je kan zoveel leuke dingen doen op de zitzak die tenminste leuk zijn voor de kijkers
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb er 1 en wil er nog 1. Hij word heel veel gebruikt hier en vaak ruzie om wie er op mag. Maar je kan zoveel leuke dingen doen op de zitzak die tenminste leuk zijn voor de kijkers
Ik vind die ronde bal stoel leuk! Ik reserveer hem bij deze!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
vergeet je badeentje nietquote:
Is dat tegenwoordig burgerlijk? Want dan wil ik er ook één!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
Bedoel je zo'n fatboy?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig burgerlijk? Want dan wil ik er ook één!
quote:
Waarom heet het eigenlijk geen fatgirl?quote:
omdat dan geheid Yvonne Kronenberg en haar vriendinnenin opstand waren gekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk geen fatgirl?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig burgerlijk? Want dan wil ik er ook één!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan er heerlijk op liggen spelen![]()
[afbeelding]
Omdat er geen bulten op zittenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk geen fatgirl?
Ik mis die twee bulten ook wel op de fatboyquote:
Ah wat zielig.. heb je nog niet mogen ontdekken dat een man ook een bult heeft?quote:
die bulten mist natte lie ook.. en dat noemen ze toch ook een girlquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef Anitra het volgende:
Ohja ik ging in bad
Ik zal mijn badeentje meenemen teamlead
Dido gaat afwassen. Roel wil helpen maar eigenlijk niet. Dido wil dat eigenlijk wel, maar ook weer niet. Lieske hangt ook wat in de keuken. Chantal en Ingrid zitten in het bad. Joost masseert Nathalie geloof ik. Rob hangt geloof ik wat buiten. Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mis die twee bulten ook wel op de fatboy
Gebeurt er nog iets in het huis? Mijn streams crashten en ik had geen zin ze weer aan te doen. Zo ver ben ik al heen. Triest.
(en ik heb alleen theepunten van DE...dat spaart heel langzaam)
Ik zit me heel erg af te vragen wat ze morgen in de uitzending gaan laten zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Gebeurt er nog iets in het huis? Mijn streams crashten en ik had geen zin ze weer aan te doen. Zo ver ben ik al heen. Triest.
Nee, ik weet duidelijk niet wat ik misquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef melke het volgende:
Dido gaat afwassen. Roel wil helpen maar eigenlijk niet. Dido wil dat eigenlijk wel, maar ook weer niet. Lieske hangt ook wat in de keuken. Chantal en Ingrid zitten in het bad. Joost masseert Nathalie geloof ik. Rob hangt geloof ik wat buiten. Je weet niet wat je mist
Het is weer lekker spannend vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dido gaat afwassen. Roel wil helpen maar eigenlijk niet. Dido wil dat eigenlijk wel, maar ook weer niet. Lieske hangt ook wat in de keuken. Chantal en Ingrid zitten in het bad. Joost masseert Nathalie geloof ik. Rob hangt geloof ik wat buiten. Je weet niet wat je mist
Gesprek Lieske en Dido. Kip eet gedoe van Rob.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me heel erg af te vragen wat ze morgen in de uitzending gaan laten zien
Veel herhaling/flash backs?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:37 schreef melke het volgende:
Pfffff waarom laten ze nou die stoelen en de bank zien zeg!
Laat Dido en Roel en Lieske in de keuken nou zien! Wil weten of Roel gaat glijden tov Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:37 schreef melke het volgende:
Pfffff waarom laten ze nou die stoelen en de bank zien zeg!
Vind ik niet nee. Er is volgens mij wel wat aan de hand met Rob. Iets geheimzinnigs. Waarom moet hij anders 100 keer per uur naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!
De vorige keer dat je je dat afvroeg verstopte BB 't geld van Roel en werd 't een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Zow mooi, zag je die stoel ff van kleur veranderen en bewegenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stoelen en banken hebben brengen meer humor, spanning en sensatie, roddels, achterklap, gevoelens, en actie dan al die bewoners bij mekaar geleuf ik!
Ze bieden iig meer mogelijkheden voor spanning, sensatie, gevoelens en actie als de bewonersquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
vertel... (geen beeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Een brief van BB
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie echt coolquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie![]()
![]()
Dat pokke ding raad Lul wel maar cavia nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie![]()
![]()
RECLAMEquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander gedachtenlees-speelgoedje gehad. Jippie echt cool![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat pokke ding raad Lul wel maar cavia niet![]()
Hoevaak is er hier niet over gesproken en zeiden mensen dat Menno saaiheid brengt, dat Linda alleen leuk is als ze dronken was en dat ralph stil in een hoekje zat. Ik mis de planten in de douche, ik mis ralph die op het moment dat de bewoners geen pap meer kunnen zeggen van de drank gewoon nog om het kwartier vraagt of die een biertje voor ze mee moet nemen, ik mis de irritaite aan linda d'r beperkte kledingberg, ik mis linda's kutfeestjes, ik mis Linda's directheid, ik mis de roddel om menno, ik mis de initiatieven van Menno , Hell ik mis zelfs de uitbarstingen van tanja van voor de bevalling.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zijn ze boeiender dan de bewoners zelf.
lul heb je sneller in gedachten dan een cavia.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Opeens hebben de bewoners een speeltje gekregenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
De vorige keer dat je je dat afvroeg verstopte BB 't geld van Roel en werd 't een gekkenhuis.
Maar welke sukkelien denkt er nou eerder aan cavia dan aan lul ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja maar dat weet dat pokke apparaatje nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
lul heb je sneller in gedachten dan een cavia.![]()
Versabommie, zeer goed gesprokenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
Hoevaak is er hier niet over gesproken en zeiden mensen dat Menno saaiheid brengt, dat Linda alleen leuk is als ze dronken was en dat ralph stil in een hoekje zat. Ik mis de planten in de douche, ik mis ralph die op het moment dat de bewoners geen pap meer kunnen zeggen van de drank gewoon nog om het kwartier vraagt of die een biertje voor ze mee moet nemen, ik mis de irritaite aan linda d'r beperkte kledingberg, ik mis linda's kutfeestjes, ik mis Linda's directheid, ik mis de roddel om menno, ik mis de initiatieven van Menno , Hell ik mis zelfs de uitbarstingen van tanja van voor de bevalling.
In plaats daarvan hebben we genoegen te nemen met rob en chantal, die puur tactisch bezig zijn en niets doen wat ook maar buiten de band springt, een dido en roel, het meest mislukte saaie stel van alle bb's bij mekaar, een nathalie die zonder dido geen eigen mening heeft en net zo initiatiefrijk is als de gemiddelde baksteen, en uiteraard hebben we Lieske ook nog die zich mee laat zeulen met de saaie wind des huizes en bewoners...
Hummie heeft verkeerd gemanipuleerd, met Menno en Rob in het huis hadden we nog weken kunnen smullen van een strijd om een finaleplek, met Linda in het huis had dido nu helemaal para geweest , nee, hummie had er goed aan gedaan om roel en naat uit het huis te halen....dan hadden we nu tenminste nog niet af hoeven te haken of genoegen met minder hoeven te nemen!
Hummie zal alle zeilen bij moeten zetten en moeten stoken en manipuleren zoals ze nog nooit heeft gedaan om deze BB nog enigzins te laten slagen!
Het is eigenlijk kinder speelgoed schatquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar welke sukkelien denkt er nou eerder aan cavia dan aan lul ?
Tuurlijk, te koop in de bb-shopquote:
Hummie heeft dit jaar zo ongeveer alles fout gedaan. Waarom nemen ze niet eens een nieuwe aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef versabommie het volgende:
Hummie heeft verkeerd gemanipuleerd...
Zo gaat het wel denk ik, vanaf morgen. Met Sinterklaas voor de deur enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Bocaj het volgende:
mammie, mammie, mammie ik wil ook z'n speleding....... Nee... Ja maar.... NEE!!!!!!!
Maar hij is niet op de streams dus horen hem niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je trouwens denkt dat de stem van Chantal erg is..
Moet je eens naar die Anton kuisteren van de Nix-factor. Die wil je gewoon na 30 seconden al een knuppel in z'n nek leggen. En dat zonder dat je hem eerst dagenlang op streams gehoord hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moet je eens naar die Anton kuisteren van de Nix-factor. Die wil je gewoon na 30 seconden al een knuppel in z'n nek leggen. En dat zonder dat je hem eerst dagenlang op streams gehoord hebt.
Zeker weten, ik wil ook zo'n ding.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat het wel denk ik, vanaf morgen. Met Sinterklaas voor de deur enzo.
Dit levert Hummie vast wel weer geld op.
Ik wil eigenlijk [ongenuanceerd mode] zijn ogen uit zijn kop rukken en zijn schedel volschijten om hem vervolgens te vierendelen en na te palmen om herhaling te voorkomen! [/ongenuanceerd mode]quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Had gehoopt dat BB5 niet door Hummie werd gedaan maar helaas zijn we nog steeds niet van die heks afquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft dit jaar zo ongeveer alles fout gedaan. Waarom nemen ze niet eens een nieuwe aan![]()
Maar klaartje is na een half krat bier wel redelijk shaggable!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]echt erg die gast... mar klaartje is nu ook niet echt iemand om voor warm te lopen
Wat een slome hond heb jij!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef melke het volgende:
Poging 1: Niet geraden!
Is het niet hetzelfde principe als Challenge Vader?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ik wil ook zo'n ding.
maar wie zou er hoofdredacteur/trice moeten zijn voor de volgende BB?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft dit jaar zo ongeveer alles fout gedaan. Waarom nemen ze niet eens een nieuwe aan![]()
Jaloers he!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een slome hond heb jij!
Mijn [afbeelding] -je is veel speelser!![]()
Die hoort toch te bewegen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een slome hond heb jij!
Mijn [afbeelding] -je is veel speelser!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hoort toch te bewegen?![]()
[afbeelding]
Dat ding raad meestal niet zo snelquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:06 schreef melke het volgende:
Poging 3 geraden!
Beetje sneu dat jij je hondje zo weinig bewegingsvrijheid geeft, heb een abusemelding al naar Ruud de Wild doen uitgaan!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Past niet zo in mijn avatar.... wel zelfde hondje zo te zien!
Niet echtquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:11 schreef melke het volgende:
Alweer 2 geraden! Wel leuk speelgoedding
20Qquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:12 schreef melke het volgende:
Hoe heet dat ding? Leuk Sinterklaascadeautje
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje sneu dat jij je hondje zo weinig bewegingsvrijheid geeft, heb een abusemelding al naar Ruud de Wild doen uitgaan!
Bartsmit en blokker met speelgoed afdeling ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
dit ding is te koop bij Intertoys
Da's die Rus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Is dat die gestoorde gast, Gurg?
Dat wat hij door Hummie laat doen voor een zak geldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk dat Ruudje de Wild niet eens weet wat abuse is...![]()
Drie keer raden wat ik het afgelopen kwartier heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is het niet hetzelfde principe als Challenge Vader?
Een kinderhand is weer snel gevuldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik het afgelopen kwartier heb gedaan.
Gaaf, bedankt!!
Grappig vond ik wel als hij het niet weet, dat hij iets ingefluisterd krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik het afgelopen kwartier heb gedaan.
Gaaf, bedankt!!
Het is wel een hark in de live uitzending idd.... Dieptepunt dat bord van vorige weekquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat wat hij door Hummie laat doen voor een zak geld![]()
Ja, 2 keer zelfs.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Grappig vond ik wel als hij het niet weet, dat hij iets ingefluisterd krijgt![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat wat hij door Hummie laat doen voor een zak geld![]()
tuinkers kent ie ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:19 schreef CartWOman het volgende:
Ja, 2 keer zelfs.Ik heb dan ook gewonnen.
Fatboys zijn cool!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hoe kóm je erop?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gok dat dat ding intelligenter is dan het gemiddelde IQ van de bewoners![]()
haha, da's leuk, hij weet alleen niet zoveel:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef nachtzuster het volgende:
Is het niet hetzelfde principe als Challenge Vader?
Nou eh, die Atrimar hè die is een leraar in de dop en heeft tuinkers gezaaid met z'n leerlingen en nu heb ik hier naast me in de vensterbank tuinkers staanquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:29 schreef CartWOman het volgende:
Hoe kóm je erop?
Daar sta ik dan met m'n fietsbel.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
: ben er weer vandoor...laters
20Q ook niquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, da's leuk, hij weet alleen niet zoveel:)
Hij is net weg, maar kan ik een boodschap aannemen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef Anitra het volgende:
Teamlead ben je er nog?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is net weg, maar kan ik een boodschap aannemen?![]()
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Moeten ze het ding nu alweer inleveren? Jeetje.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Anitra het volgende:
[..]hij is echt speciaal voor teamlead
He get wat erg tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
De tijd is voorbij
Juist nu ze als woord 'karaokemachine' wilden nemen
Zal ik ff reclame makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.
dat zijn geen grapjes, Isa!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Dido gaat de jacuzzi schoonmaken.
ik ook...en met ons nog zo'n 500000 kijkers?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.
Ik heb het vermoeden dat de poging is gestrand bij het eruit halen van het filter en 'getsie' zeggen.quote:
Ding is ook leuk.... Voor lange winteravonden bij de open haard, gezellig met het gezin...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja ik zou het persoonlijk nooit doen. Zonde van het geld. Zijn van die typische dingen die zijn 1 dag, misschien een paar dagen leuk en lachen. Daarna verdwijnt het in een kast om nooit geen daglicht meer te zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de poging is gestrand bij het eruit halen van het filter en 'getsie' zeggen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Dido gaat de jacuzzi schoonmaken.
Precies en de prijs is ook niet nix voor 1malig 20 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja ik zou het persoonlijk nooit doen. Zonde van het geld. Zijn van die typische dingen die zijn 1 dag, misschien een paar dagen leuk en lachen. Daarna verdwijnt het in een kast om nooit geen daglicht meer te zien.
Kalm maar. Denk aan je hart. Dido heeft iets met filters en de tuinslang gedaan en is daarna binnen verslag uit gaan brengen. Ze zit nu een sigaret te roken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
En dadelijk gaat Chantal charmant lachen.
En Roel kijkt naar Dido en krijgt een BOBBEL in zijn broek.
En Rob spreekt drie zinnen uit zonder het woordje "ik" te gebruiken.
Nou ja, etcetera.![]()
en Ingrid gaat de tafel van drie (drie!) opzeggen...en Lieske gaat in 5 minuten (5 minuten!) het verhaal van "in de ban van de ring" uitleggen...etcquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dadelijk gaat Chantal charmant lachen.
En Roel kijkt naar Dido en krijgt een BOBBEL in zijn broek.
En Rob spreekt drie zinnen uit zonder het woordje "ik" te gebruiken.
Nou ja, etcetera.![]()
En Nathalie is binnen 10 (!!!!) minuten klaar met kleren uitzoeken en haren kammenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef Mike1964 het volgende:
en Ingrid gaat de tafel van drie (drie!) opzeggen...en Lieske gaat in 5 minuten (5 minuten!) het verhaal van "in de ban van de ring" uitleggen...etc
20 euro??? Ja, dan gaat het idd niet doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Precies en de prijs is ook niet nix voor 1malig 20 euro
Daar lijkt t leuk maar die bewoners hebben nooit wat te doen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh god, Dido lult nu wel heel erg uit haar nek.
Ze vindt het apparaatje heel slim dat die precies kan weten wat je denkt en wil het wel gaan inzetten als een soort leugendetector voor de politie![]()
Godzijdank, d8 ff dat het end der tijden werd aangekondigd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de poging is gestrand bij het eruit halen van het filter en 'getsie' zeggen.
20 euro jep, daarom zonde van je geldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
20 euro??? Ja, dan gaat het idd niet door
Je kan ook gezellig samen met ze achter de PC plaats nemen en surfen naar http://www.20q.net/quote:Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.
Ik dacht dat het zo'n aardigheidje was, te koop voor een paar euro. 20 euro is belachelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
20 euro jep, daarom zonde van je geld
Daar heb ik net even gekeken en tis wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan ook gezellig samen met ze achter de PC plaats nemen en surfen naar http://www.20q.net/
Heb ik net al even gedaan. Na 25 vragen en 5 gokken nog niet geradenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan ook gezellig samen met ze achter de PC plaats nemen en surfen naar http://www.20q.net/
Het is nieuw en nog in de aanbieding.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n aardigheidje was, te koop voor een paar euro. 20 euro is belachelijk.
yechhhh...quote:
Wat had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik net al even gedaan. Na 25 vragen en 5 gokken nog niet geraden
Krijg steeds meer het vermoeden dat het geen grap is wat zij allemaal zegt....quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh god, Dido lult nu wel heel erg uit haar nek.
Ze vindt het apparaatje heel slim dat die precies kan weten wat je denkt en wil het wel gaan inzetten als een soort leugendetector voor de politie![]()
Dat is idd knap. En het zijn niet steeds dezelfde vragen, het programma past de vragen aan jouw informatie aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:00 schreef Falco het volgende:
Het is wel knap in elkaar geprogrammeerd. Ik had het onmogelijk raadbare (maar o zo stoere) land Oezbekistan in gedachten, maar hij kwam nog vrij ver en dacht dat ik een 'land' in gedachten had.
Had jij ook een vibrator?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik net al even gedaan. Na 25 vragen en 5 gokken nog niet geraden
En piemel ook niet.... hij kwam met urineleiderquote:
Een balpenquote:
"warm"quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef Bocaj het volgende:
En piemel ook niet.... hij kwam met urineleider![]()
Voor wie de streams niet aan heeft: Roel geeft aan waar er nooit baardhaar op zijn gezicht groeit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weinig haar is vaak een teken van een lage testosteronspiegel. Zou dat ook de verklaring zijn voor...
Die heb ik net nog even gedaan. Ook niet geradenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
Dido probeert Roel al te veranderen..... VROUWEN!
Whehehehequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
Ja, nu alquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
Dubbele humorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik net nog even gedaan. Ook niet geraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |