Zo gaat het wel denk ik, vanaf morgen. Met Sinterklaas voor de deur enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Bocaj het volgende:
mammie, mammie, mammie ik wil ook z'n speleding....... Nee... Ja maar.... NEE!!!!!!!
Maar hij is niet op de streams dus horen hem niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je trouwens denkt dat de stem van Chantal erg is..
Moet je eens naar die Anton kuisteren van de Nix-factor. Die wil je gewoon na 30 seconden al een knuppel in z'n nek leggen. En dat zonder dat je hem eerst dagenlang op streams gehoord hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Moet je eens naar die Anton kuisteren van de Nix-factor. Die wil je gewoon na 30 seconden al een knuppel in z'n nek leggen. En dat zonder dat je hem eerst dagenlang op streams gehoord hebt.
Zeker weten, ik wil ook zo'n ding.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat het wel denk ik, vanaf morgen. Met Sinterklaas voor de deur enzo.
Dit levert Hummie vast wel weer geld op.
Ik wil eigenlijk [ongenuanceerd mode] zijn ogen uit zijn kop rukken en zijn schedel volschijten om hem vervolgens te vierendelen en na te palmen om herhaling te voorkomen! [/ongenuanceerd mode]quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Had gehoopt dat BB5 niet door Hummie werd gedaan maar helaas zijn we nog steeds niet van die heks afquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft dit jaar zo ongeveer alles fout gedaan. Waarom nemen ze niet eens een nieuwe aan![]()
Maar klaartje is na een half krat bier wel redelijk shaggable!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]echt erg die gast... mar klaartje is nu ook niet echt iemand om voor warm te lopen
Wat een slome hond heb jij!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef melke het volgende:
Poging 1: Niet geraden!
Is het niet hetzelfde principe als Challenge Vader?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ik wil ook zo'n ding.
maar wie zou er hoofdredacteur/trice moeten zijn voor de volgende BB?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft dit jaar zo ongeveer alles fout gedaan. Waarom nemen ze niet eens een nieuwe aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |