Drie keer radenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betekenis van de vorige SC titel
Kwam die je niet bekend voor dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betekenis van de vorige SC titel
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef melke het volgende:
[..]
Wie gaat er volgens jou dan op wie stemmen?
Dit is dus wat ik vrees. Hoop dat ik er gigantisch naast zit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef F4iTH het volgende:
Als Lieske Roel nomineert dan krijgen we denk ik een bank met Roel (Joost, Lieske) , Dido (Chantal, Igrid) en Lieske (Dido/Nathalie en Rob). Geen leuke bank denk ik zo.![]()
Dan vliegt Dido er zeker weten uit! Lieske heeft haar studentenlegioen achter zich staan. Dido umn, niemand?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus wat ik vrees. Hoop dat ik er gigantisch naast zit.
quote:
sterktequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:27 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga naar de sportschool
Wens me maar sterkte
Ja vind je? Ik merk er niets van. Maar ja, hij zal de bui wel voelen hangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:30 schreef F4iTH het volgende:
Ik krijg trouwens niet het idee dat Roel op aanraden van Dido nu overdreven actief toenadering zoekt tot Lieske![]()
quote:
Jummie :-) heb ik meteen een ideetje voor morgenquote:
Ik merk er dus ook niets van. Dat is juist het probleemquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Ik merk er niets van. Maar ja, hij zal de bui wel voelen hangen
ach, Lieske inpakken kost ook niet meer dan 5 minuten als je ervoor zorgt dat ze zelf niet aan het woord komt:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef F4iTH het volgende:
Ik merk er dus ook niets van. Dat is juist het probleem
Hij voelt idd de bui al hangen, hij is ook erg stil en zit wazig voor zich uit te staren.
je zou idd bijna gaan terugverlangen naar tanja (voor de bevalling)quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gemist zie ik alweer... Ik heb al twee dagen de streams niet meer aangeraakt, en de reguliere uitzendingen kijk ik al sinds donderdag meer...
Kunnen ze Chantal, rob en Roel niet inwissellen voor Linda, Menno en Tanja?
Misschien als er een goede god zou bestaan...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik lig al lekker op de bankquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:53 schreef Day het volgende:
Het is meidenavond op Net5 (desperate housewives + gilmore girls).
Aangezien er toch geen ruk gebeurd, ga ik even een blik soep opentrekken daarna languit op de bank.
Laters
nee Menno & Linda waren niet saai, & Tanja fulltime in de babykamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gemist zie ik alweer... Ik heb al twee dagen de streams niet meer aangeraakt, en de reguliere uitzendingen kijk ik al sinds donderdag meer...
helaas.. zelfs die goede god heeft geen invloed op grote boze Hummiequote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als er een goede god zou bestaan...
Ja maar dat is lastig als je een week geleden nog hebt gezegd: "ik ga niet meer glijen"quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ach, Lieske inpakken kost ook niet meer dan 5 minuten als je ervoor zorgt dat ze zelf niet aan het woord komt:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |