Ik lig ook lekker onder de wol op de bankquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig al lekker op de bank
Veel plezier en tot later
Ik moet spontaan weer eens aan tortelduifjes denkenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik moet spontaan weer eens aan tortelduifjes denken![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
of de Blog is niet bijgewerktquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:02 schreef Maurisico het volgende:
hello allemaal, kheb even de blog gelezen maarre weinig nieuws zo ze lezen....BB moet maar weer snel nieuwe geldverdwijnlisten of zangwedstrijden bedenken......
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hierquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kans vergroten jou tegen te komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hier![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé mijn femme fatale in het Sc-topic... moet niet gekker worden hier![]()
hallo Tamrah.... nou als dit http://bigbrother.fok.nl/blog/996/ het nieuws is... dan weet ik het wel....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Tamrah het volgende:
[..]
of de Blog is niet bijgewerktGoedenavond
![]()
Mijn complimenten Teamlead.. je bent erg scherp vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
En nu moet ik opeens aan tortelduifjes denken
Ik wou t net typen maar jij was eerderquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
En nu moet ik opeens aan tortelduifjes denken
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Mijn complimenten Teamlead.. je bent erg scherp vanavond![]()
dat mag je ze ook niet echt aanrekenenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Het enthousiasme dat er in het begin was lijkt er bij de blog ook wel een beetje uit te zijn.
Niks voor jou om aan mee te doen? Of hou je niet van Meloen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hallo Tamrah.... nou als dit http://bigbrother.fok.nl/blog/996/ het nieuws is... dan weet ik het wel....
wie vult die blog eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Het enthousiasme dat er in het begin was lijkt er bij de blog ook wel een beetje uit te zijn.
gmtaquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik wou t net typen maar jij was eerder![]()
Doe ik ook niet....er gebeurt ook bar weinig in dat huis om over te schrijven. Misschien een leuk stukje over de kamerplanten (waar al een deel van verdort is).quote:
quote:
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag je ze ook niet echt aanrekenen
Of de vijver die naar rotte vis stinkt en waar niet meer normaal in te kijken isquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe ik ook niet....er gebeurt ook bar weinig in dat huis om over te schrijven. Misschien een leuk stukje over de kamerplanten (waar al een deel van verdort is).
Maar ze blijven aardig.. toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....
Lijkt me sterk als hij niet met Lieske gaat praten. Ze hadden in het begin toch wel een band. Misschien komt die wel weer terug als Dido volgende week vertrektquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig als je een week geleden nog hebt gezegd: "ik ga niet meer glijen"
En waar Rob zn been lagquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of de vijver die naar rotte vis stinkt en waar niet meer normaal in te kijken is![]()
Die zitzakken zijn nou net leuk, wil er ook 1quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja zie over die zitzakken [ nu weer lui, decadent en mild bij overschot aan eten] maar eens iets te melden nu....
Die zitzakken zijn geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die zitzakken zijn nou net leuk, wil er ook 1![]()
Alleen de bewoners die er de hele dag opliggen zijn wat minder
Heb je fotovoorbeelden voor ons?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die zitzakken zijn geweldig
Ik heb er 1 en wil er nog 1. Hij word heel veel gebruikt hier en vaak ruzie om wie er op mag. Maar je kan zoveel leuke dingen doen op de zitzak die tenminste leuk zijn voor de kijkers
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb er 1 en wil er nog 1. Hij word heel veel gebruikt hier en vaak ruzie om wie er op mag. Maar je kan zoveel leuke dingen doen op de zitzak die tenminste leuk zijn voor de kijkers
Ik vind die ronde bal stoel leuk! Ik reserveer hem bij deze!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
vergeet je badeentje nietquote:
Is dat tegenwoordig burgerlijk? Want dan wil ik er ook één!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef Anitra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |