Hij is net weg, maar kan ik een boodschap aannemen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef Anitra het volgende:
Teamlead ben je er nog?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is net weg, maar kan ik een boodschap aannemen?![]()
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Moeten ze het ding nu alweer inleveren? Jeetje.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Anitra het volgende:
[..]hij is echt speciaal voor teamlead
He get wat erg tochquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
De tijd is voorbij
Juist nu ze als woord 'karaokemachine' wilden nemen
Zal ik ff reclame makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.
dat zijn geen grapjes, Isa!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Dido gaat de jacuzzi schoonmaken.
ik ook...en met ons nog zo'n 500000 kijkers?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat BB geld krijgt als ze het morgen in de uitzending laten zien. Het werkt ook wel, want ik wil ook wel zo'n ding kopen voor mijn kinderen voor Sinterklaas.
Ik heb het vermoeden dat de poging is gestrand bij het eruit halen van het filter en 'getsie' zeggen.quote:
Ding is ook leuk.... Voor lange winteravonden bij de open haard, gezellig met het gezin...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja ik zou het persoonlijk nooit doen. Zonde van het geld. Zijn van die typische dingen die zijn 1 dag, misschien een paar dagen leuk en lachen. Daarna verdwijnt het in een kast om nooit geen daglicht meer te zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de poging is gestrand bij het eruit halen van het filter en 'getsie' zeggen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Dido gaat de jacuzzi schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |