Krijg steeds meer het vermoeden dat het geen grap is wat zij allemaal zegt....quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh god, Dido lult nu wel heel erg uit haar nek.
Ze vindt het apparaatje heel slim dat die precies kan weten wat je denkt en wil het wel gaan inzetten als een soort leugendetector voor de politie![]()
Dat is idd knap. En het zijn niet steeds dezelfde vragen, het programma past de vragen aan jouw informatie aan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:00 schreef Falco het volgende:
Het is wel knap in elkaar geprogrammeerd. Ik had het onmogelijk raadbare (maar o zo stoere) land Oezbekistan in gedachten, maar hij kwam nog vrij ver en dacht dat ik een 'land' in gedachten had.
Had jij ook een vibrator?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik net al even gedaan. Na 25 vragen en 5 gokken nog niet geraden
En piemel ook niet.... hij kwam met urineleiderquote:
Een balpenquote:
"warm"quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef Bocaj het volgende:
En piemel ook niet.... hij kwam met urineleider![]()
Voor wie de streams niet aan heeft: Roel geeft aan waar er nooit baardhaar op zijn gezicht groeit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weinig haar is vaak een teken van een lage testosteronspiegel. Zou dat ook de verklaring zijn voor...
Die heb ik net nog even gedaan. Ook niet geradenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
Dido probeert Roel al te veranderen..... VROUWEN!
Whehehehequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
Ja, nu alquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |