Wat een gemis geluk, het kan niet stukquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ook Jett is tijdelijk niet meer onder ons.
Zwaar succesvol inderdaad, reageer jezelf ook nog welquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
This topique is massive my niggas.
Na de ban komt ze terug met borsten en hersens.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een gemis geluk, het kan niet stuk
Rode wijn, rode wijn
Kom, laat ons vrolijk zijn
In beide gevallen, ja. Maar lelijk is ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Na de ban komt ze terug met borsten en hersens.
IJdele hoop![]()
Weer een Floripas topic?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
This topique is massive my niggas.
Tering man, ik heb nog niet eens tijd gehad, om 3 reply's te lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zwaar succesvol inderdaad, reageer jezelf ook nog wel
Of laat je het over aan de carrière vrouwtjes.
Zoals je zelf al aangeeft, het zijn verhaaltjes die graag verteld worden aan soldaten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het meest lugubere wat ik ooit hoorde.
Had te maken met de oorlog met de Sovjetunie en Afganistan.
De Afgaanse strijders sneden het buikvlies open, en trokken dat 50 cm omhoog zodat al het (onderliggende) vlees zichtbaar werd. Zonder dat het slachtoffer kwam te overlijden.
Daarna hadden de vliegen feest !!!.
En het was slechts een kwestie van geduld totdat de wil van de krijgsgevangende brak totdat hij wel iets ging zeggen. Anders was zijn lichaam 1 grote broedkolonie van ongedierte.
Soldaten kregen altijd hetzelfde devies... schiet alles weg wat je hebt, maar nooit de laatste kogel. Die is namelijk voor jezelf.
Wat een mafkees die Zalm, gaat ie wederom een procyclisch beleid voerenquote:Minister Kamp van Defensie heeft toch genoeg geld voor de aanschaf van drie helikopters én dertig kruisraketten. Minister Zalm van Financiën geeft hem extra geld.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld. Het procyclische beleid van Keynes wordt niet echt meer ondersteund.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef DionysuZ het volgende:
uitgeven moet je doen als het juist niet goed gaat, om de consument vertrouwen te geven. Bezuinigen/aflossen als het beter gaat.. dat weet iedere eerste jaars economie student
Altijd of alleen in de beginjaren? Ik kan me voorstellen dat je na 10 jaar minder hoeft voor te bereiden...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef George-Butters het volgende:
leraar zijn is maximaal 40% vd tijd lesgeven.
proefwerken maken, nakijken, vergaderen, projectteams, surveilleren, taakuren, etc etcquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd of alleen in de beginjaren? Ik kan me voorstellen dat je na 10 jaar minder hoeft voor te bereiden...
Ik vind wel dat er meer een structurele investeringen gedaan moet worden door de overheid.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
Procyclisch beleid veroorzaakt kapitaalvernietiging en desinvestering...dat wist Marx al
maak je misbruik van het netwerk van de uni?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:42 schreef RichardQuest het volgende:
Willen jullie weten hoe groot mijn piemol is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |