Ja, door een bouwvakker en vervolgens een intelligent gesprek voeren onder het genot van een senseo met een doctorandusquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk dat ze hard geneukt willen worden.
Niet jijquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Maerycke het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
Alles.
Weet je waar de meeste filosofische vrouwen mee trouwen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Boschjesman het volgende:
En soms heb je vrouwen die de 'hoofdverdiener' zijn, waarbij de man part-time werkt en/of het huishoudelijke gebeuren regelen.
* Checkt profiel *quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Goh, kennis opdoen misschien.
Of zeg ik nou wat raars.
En wij willen nog veel meer, maar dat wil je als man zijnde niet weten
Oh, nou laat dan maar zitten...quote:ok, en pms en bijna volle maan = piek.. help!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
* Checkt profiel *
UvA? ==> morgen: Roeterseiland, gebouw A, onderaan de trap, 14.00h.
Oh, nou laat dan maar zitten...
Ik denk dat ze vooral jou niet willen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere mannen ermee te krijgen ofzo? Of dat er mannen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisman kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat vrouwen altijd een iets intelligentere man willen dan zij zelf zijn.
Over twee weken dan maarquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:46 schreef sweetgirly het volgende:
Ik zou het ook niet doen als ik jou was.
Maargoed, ot.
quote:
Hubbabubbaquote:Ontopic: ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hoogopgeleide vrouwen veeleisend zijn. Als in: tussen de elementen van de verzameling eisen V wordt een conjunctieve binaire relatie R gevoegd, met als gevolg dat geen <insert existentiele kwantor> x uit de verzameling mannen M aan de eisen voldoet.
Zo die is ook weer opgelostquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef thaleia het volgende:
Om dezelfde redenen als waarom mannen dat willen, simpel
Bij de eerste variabele had ik het al gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hubbabubba
* koffie wilt!
ik ga niks meer zeggen nu, vrouw X is stilgevallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |