vertel eens Johan, was ik fout omdat ik een zwart wit poster van een zwart silhouet van een marinier in een vizier op a3 of groter in mijn kamer had hangen vroeger? Alle 4 stonden ze er op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Professor Griff, ''Minister of Information.''.
Uiteindelijk werd hij verwijderd, zij het allerminst van harte.
Is het echt een Marinier?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vertel eens Johan, was ik fout omdat ik een zwart wit poster van een zwart silhouet van een marinier in een vizier op a3 of groter in mijn kamer had hangen vroeger? Alle 4 stonden ze er op.
Chuck D, Flavor Flav, Terminator X en Professor Griff
--
Wegens bovenstaande uitspraken, onder andere.quote:Waarom werd de laatste verwijderd?
Heldquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vertel eens Johan, was ik fout omdat ik een zwart wit poster van een zwart silhouet van een marinier in een vizier op a3 of groter in mijn kamer had hangen vroeger? Alle 4 stonden ze er op.
Chuck D, Flavor Flav, Terminator X en Professor Griff
--
Waarom werd de laatste verwijderd?
hmm, was het dan werkelijk zo dat ' Can't truss it' werd uitgevoerd door alleen Chuck D en Flavor Flavquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het echt een Marinier?
[..]
Wegens bovenstaande uitspraken, onder andere.
What do you call a nigger in a tree with a briefcase?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmm, was het dan werkelijk zo dat ' Can't truss it' werd uitgevoerd door alleen Chuck D en Flavor Flav
En whatabout : " I show you my gun, my uzzi weights a ton "
quote:'Amerikaanse soldaten gooiden Irakezen voor de leeuwen'
(Novum/AP) - Twee voormalige Iraakse gevangenen van de Amerikanen beweren in 2003 in een paleis in Bagdad in een leeuwenkooi te zijn gestopt als onderdeel van een hardhandige ondervraging. De Amerikaanse minister van defensie Donald Rumsfeld zei dinsdag de bewering 'nogal onwaarschijnlijk' te vinden, maar kondigde tevens een onderzoek door het leger aan.
Volgens legerwoordvoerders komt het geregeld voor dat (ex-)gevangenen liegen over de manier waarop ze behandeld zijn. Tijdens meer dan vierhonderd onderzoeken naar veronderstelde mishandeling door Amerikaanse troepen is er volgens hen nooit een leeuwenkooi ter sprake gekomen.
De 37-jarige Thahe Mohammed Sabbar en de 35-jarige Sherzad Kamal Khalid, de Irakezen die zeggen dat hun ondervragers hen letterlijk voor de leeuwen hebben gegooid, zijn deze week in de Verenigde Staten in verband met de rechtszaak die de Amerikaanse mensenrechtenorganisaties ACLU en Human Rights First namens hen hebben aangespannen tegen Rumsfeld en andere defensiefunctionarissen.
De twee Irakezen zeggen in juli 2003 hardhandig te zijn opgepakt door de Amerikanen. Zij werden ondervraagd en naar eigen zeggen werd hen duidelijk gemaakt dat als ze niet zouden bekennen, ze in de leeuwenkooi zouden belanden. Ze zouden ook verscheidene malen in de kooi geduwd zijn en op het laatste moment voor de toesnellende leeuwen zijn weggetrokken.
Het is bekend dat de oudste zoon van Saddam Hussein, Odai, in zijn paleis leeuwen hield. Odai kwam tijdens een vuurgevecht met Amerikaanse militairen in juli 2003 om het leven. Zijn paleis is door de Amerikaanse troepen in beslag genomen.
you're now entering a world of painquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Drugshond het volgende:
When In Rome do As The Romans do ...
[..]
Het meest lugubere wat ik ooit hoorde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef Tafkahs het volgende:
you're now entering a world of pain
Eerst schieten dan praten he? Ik geloof je op je woord. Zelf zou ik wel een Kurga mes willen hebben eigenlijk ...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het meest lugubere wat ik ooit hoorde.
Had te maken met de oorlog met de Sovjetunie en Afganistan.
De Afgaanse strijders sneden het buikvlies open, en trokken dat 50 cm omhoog zodat al het (onderliggende) vlees zichtbaar werd. Zonder dat het slachtoffer kwam te overlijden.
Daarna hadden de vliegen feest !!!.
En het was slechts een kwestie van geduld totdat de wil van de krijgsgevangende brak totdat hij wel iets ging zeggen. Anders was zijn lichaam 1 grote broedkolonie van ongedierte.
Soldaten kregen altijd hetzelfde devies... schiet alles weg wat je hebt, maar nooit de laatste kogel. Die is namelijk voor jezelf.
Was ooit op een docu op Ned-3.
Maar omgekeerd weet ik zeker dat de Russen ook geen lievertjes zijn.
waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Hoi. Morgen weer om 6:30 opstaan, hè.
Ik sprak vandaag iemand die in Z-Libanon had gezeten (Unifil)quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Eerst schieten dan praten he? Ik geloof je op je woord. Zelf zou ik wel een Kurga mes willen hebben eigenlijk ...
[ bron ]quote:The Pentagon has confirmed that US troops used white phosphorus during last year's offensive in the northern Iraqi city of Falluja.
"It was used as an incendiary weapon against enemy combatants," spokesman Lt Col Barry Venable told the BBC.
Col Venable denied that the substance - which can cause burning of the flesh - constituted a banned chemical weapon.
Jawel, maar uit alles blijkt dat Eric O. zwakbegaafd is.. Over Bosnie is het laatste woord nog niet gerept.... Maar je kunt je afvragen of je daar nog steeds elk detail van wil opgraven met het risico dat de geschiedenis door het verloop van tijd vanzelf een eigen interpretatie wordt, of dat je gelijk de hele beerput wilt opentrekken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die in Z-Libanon had gezeten (Unifil)
Het devies was daar ook, eerst schieten dan praten.
-- Ik moest gelijk aan Eric O denken..... --
Een neef van mij heeft daar ook gezeten, en die periode was financieel goed te behappen.
Geen trauma's aan over gehouden overigens.
Ik ken wel iemand (redelijk bekend) die in Bosnie heeft gezeten, en zijn leven is letterlijk een houding van alles of niets. En is gelet op die levenshouding al een paar keer goed tegen de lamp aan gelopen. Hij geeft zelf ook toe dat zijn levensvreugde helemaal weg is, en vergeet te relativeren op die momenten wanneer het juist nodig is.
In die tijd wierp het Russische leger speelgoed af met explosieven erin, als kinderen het speelgoed oppakten ontplofte het aldus de verhalen toendertijd van de kant van de Afghaanse rebellen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
Maar omgekeerd weet ik zeker dat de Russen ook geen lievertjes zijn.
Je moet het verhaal omdraaien,quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
Jawel, maar uit alles blijkt dat Eric O. zwakbegaafd is.. Over Bosnie is het laatste woord nog niet gerept.... Maar je kunt je afvragen of je daar nog steeds elk detail van wil opgraven met het risico dat de geschiedenis door het verloop van tijd vanzelf een eigen interpretatie wordt, of dat je gelijk de hele beerput wilt opentrekken...
Idd, dat verhaal ken ik ook nog..... Ook zo'n leuk (?!) feit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
In die tijd wierp het Russische leger speelgoed af met explosieven erin, als kinderen het speelgoed oppakten ontplofte het aldus de verhalen toendertijd van de kant van de Afghaanse rebellen.
Laten we zeggen dat barbaarse praktijken in Afghanistan eerder regel dan uitzondering waren en dat er nog maar weinig veranderd is aldaar.
[ bron ]quote:President Bush feels betrayed by several of his most senior aides and advisors and has severely restricted access to the Oval Office, administration sources say. The president's reclusiveness in the face of relentless public scrutiny of the U.S.-led war in Iraq and White House leaks regarding CIA operative Valerie Plame has become so extreme that Mr. Bush has also reduced contact with his father, former President George H.W. Bush, administration sources said on the condition of anonymity.
*plopquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je moet het verhaal omdraaien,
In een documentaire van de Falklands oorlog (disco) kwam een andere zienswijze bovendrijven.
Daar waren soldaten aan het front, die het letterlijk leuk vonden om iemand neer te maaien (terwijl je dit niet zou verwachten op basis van hun achtergrond of kennis).
De balans tussen een goede soldaat en een psychopaat is soms maar flinterdun.
Fair... who's talking about fair.
Zo ken ik ook een verhaal, van een SS concentratie kamp bewaker, die zat te huilen als het hondje zich thuis niet goed voelde, maar omgekeerd simpelweg duizenden mensen in het massagraf joeg.
- Verhaal is afkomstig van een oud leraar Duits -
Sommige mensen kunnen zich partieel afsluiten van de buitenwereld, en juist toch hetgene doen wat god verboden heeft.
Vandaag is het *Pssssst*.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef Tafkahs het volgende:
*plop
Okay, maar als het onderwerp je serieus genoeg is, open er dan iets over in C&H, dat snijdt meer houtquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vandaag is het *Pssssst*.
Vat 69 (aanbieding 14 euro voor 1000 cl) - Met echte coca cola.
Ze doen maar......quote:Op woensdag 16 november 2005 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, ik zie dat de paranoide randdebieltjes nog steeds meelezen, het steekt blijkbaar wel als hun ziektebeeld een naam geeft, het is net alsof je een knuppel in het hoenderhok gooit, ze kakelen er lustig op los![]()
Nee de verhouding mag je zelf kiezen,quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:59 schreef Tafkahs het volgende:
vat 69 voorgemixed ... heu?
Ach, beetje olie hier en daar en ze gaan er weer helemaal voorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Sommige bijdrages zijn wel leuk, grappig (soms gaan ze crossover deze kant op). Maar veel ook niet !, (alsof die hetze na 6+ mnd nog bestaansrecht heeft).
Er zijn ongelukken bij geweest, waarbij ik (bewust) niet ben gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, beetje olie hier en daar en ze gaan er weer helemaal voor![]()
Het is gewoon zielig om aan te zien maar ja...toch kijk je, he? Net als een auto ongeluk, je wil eigenlijk niet kijken maar toch doe je het![]()
TV is voor mij een beetje een obsolete medium. Muziek is daar voor terug gekomen.Ik zie TV als een radio (nog steeds), en er komt zoveel pulp op dat mijn portie naar fikkie gaat. En de TV gewoon uit staat.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
Geinig apparaatje gekocht trouwens vorige week, een Pinnacle ShowCenter.
Netwerk kabeltje inpluggen (of WiFi natuurlijk) en alles van de computer streamen naar de TV inclusief HD TV weergave en dat voor 199 euro, ga ik geen MCE bakkie voor bouwen.
Mjah en ik stream dus ook mijn MP3 collectie naar mijn stereo nuquote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef Drugshond het volgende:
TV is voor mij een beetje een obsolete medium. Muziek is daar voor terug gekomen.Ik zie TV als een radio (nog steeds), en er komt zoveel pulp op dat mijn portie naar fikkie gaat. En de TV gewoon uit staat.
Sometimes less is more.
BG... oldskoolquote:Op woensdag 16 november 2005 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
Mjah en ik stream dus ook mijn MP3 collectie naar mijn stereo nu
Bovendien, er is zat wat mij interesseert, ik heb nu eindelijk de nieuwe (nou ja, 2004) Battlestar Galactica serie kunnen kijken, geen hond die dat uitzend in Nederland, ik heb de pilot en het hele eerste seizoen nu binnen in perfecte breedbeeld HD TV kwaliteit.
Woooot.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
Divx 3-4-5, Xvid, VCD, SVCD, MPEG 2-4, WMA en WMV (ook DRM'd), AC3, 5.1, MP3 zowel CBR als VBR, geen RM of QT maar die zie je sowieso zelden of nooit.
Niet ZO oldskoolquote:Op woensdag 16 november 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
BG... oldskool![]()
Er zijn maar weinig series geweest met een leuke cast.
DS 9 (Kira)
voyager (Seven of Nine)
ST NG. (die zwartharige ambassador).
Futurama....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Niet ZO oldskoolDit is de 2004 remake van BG en ik moet zeggen, stukken beter dan het origineel. Realistisch en geloofwaardig. http://www.scifi.com/battlestar/
Goede SF series zijn veel te zeldzaam..is toch triest dat een serie als Firefly niet eens een heel seizoen heeft gelopen in de VS en dat wij hem helemaal nooit hebben gehad, mischien dat de Serenity film daar nog wat aan gaat veranderen.
Mjah, maar mijn PC staat 10 meter bij mijn TV vandaan en dan heb ik nog alleen TV-Out en geen HD TV aansluiting, wij kijken samen naar TV of DVD dus dan schiet het niet op om op de computer te kijken. Bovendien, een 107cm flatscreen HD TV wint het wel van een 21" monitor natuurlijk en de bank wint het van mijn computer stoelquote:Op woensdag 16 november 2005 00:48 schreef Drugshond het volgende:
Woooot.
Alles dus...,
Ik heb daarom nooit de hype ingezien van een media center.
Een PC met de juiste tools doet het ook.
Mijn laatste bezoek aan de videotheek was in 2004 geloof ik.
Wij hebben hem wel gehad hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet ZO oldskoolDit is de 2004 remake van BG en ik moet zeggen, stukken beter dan het origineel. Realistisch en geloofwaardig. http://www.scifi.com/battlestar/
Goede SF series zijn veel te zeldzaam..is toch triest dat een serie als Firefly niet eens een heel seizoen heeft gelopen in de VS en dat wij hem helemaal nooit hebben gehad, mischien dat de Serenity film daar nog wat aan gaat veranderen.
Hmm...niet gemerkt dat Firefly hier is uitgezonden maar ik had hem toen al op DVD dus mischien heb ik er overheen gelezen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef DionysuZ het volgende:
Wij hebben hem wel gehad hoorHeb alle afleveringen van Firefly gevolgd begin dit jaar op volgens mij Veronica. Serenity is ook echt in die sfeer en daardoor een goede film voor wie van scifi houdt
Wat een gemis geluk, het kan niet stukquote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ook Jett is tijdelijk niet meer onder ons.
Zwaar succesvol inderdaad, reageer jezelf ook nog welquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
This topique is massive my niggas.
Na de ban komt ze terug met borsten en hersens.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een gemis geluk, het kan niet stuk
Rode wijn, rode wijn
Kom, laat ons vrolijk zijn
In beide gevallen, ja. Maar lelijk is ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Na de ban komt ze terug met borsten en hersens.
IJdele hoop![]()
Weer een Floripas topic?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
This topique is massive my niggas.
Tering man, ik heb nog niet eens tijd gehad, om 3 reply's te lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zwaar succesvol inderdaad, reageer jezelf ook nog wel
Of laat je het over aan de carrière vrouwtjes.
Zoals je zelf al aangeeft, het zijn verhaaltjes die graag verteld worden aan soldaten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het meest lugubere wat ik ooit hoorde.
Had te maken met de oorlog met de Sovjetunie en Afganistan.
De Afgaanse strijders sneden het buikvlies open, en trokken dat 50 cm omhoog zodat al het (onderliggende) vlees zichtbaar werd. Zonder dat het slachtoffer kwam te overlijden.
Daarna hadden de vliegen feest !!!.
En het was slechts een kwestie van geduld totdat de wil van de krijgsgevangende brak totdat hij wel iets ging zeggen. Anders was zijn lichaam 1 grote broedkolonie van ongedierte.
Soldaten kregen altijd hetzelfde devies... schiet alles weg wat je hebt, maar nooit de laatste kogel. Die is namelijk voor jezelf.
Wat een mafkees die Zalm, gaat ie wederom een procyclisch beleid voerenquote:Minister Kamp van Defensie heeft toch genoeg geld voor de aanschaf van drie helikopters én dertig kruisraketten. Minister Zalm van Financiën geeft hem extra geld.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld. Het procyclische beleid van Keynes wordt niet echt meer ondersteund.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:55 schreef DionysuZ het volgende:
uitgeven moet je doen als het juist niet goed gaat, om de consument vertrouwen te geven. Bezuinigen/aflossen als het beter gaat.. dat weet iedere eerste jaars economie student
Altijd of alleen in de beginjaren? Ik kan me voorstellen dat je na 10 jaar minder hoeft voor te bereiden...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef George-Butters het volgende:
leraar zijn is maximaal 40% vd tijd lesgeven.
proefwerken maken, nakijken, vergaderen, projectteams, surveilleren, taakuren, etc etcquote:Op woensdag 16 november 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd of alleen in de beginjaren? Ik kan me voorstellen dat je na 10 jaar minder hoeft voor te bereiden...
Ik vind wel dat er meer een structurele investeringen gedaan moet worden door de overheid.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
Procyclisch beleid veroorzaakt kapitaalvernietiging en desinvestering...dat wist Marx al
maak je misbruik van het netwerk van de uni?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:42 schreef RichardQuest het volgende:
Willen jullie weten hoe groot mijn piemol is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |