zo blijf je iig wel bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was weer briljant. Trein van Heerlen naar Utrecht reed niet verder dan Eindhoven, overstappen in de trein van een kwartier later. Oorzaak: bovenleiding. Dan Utrecht - Amsterdam Centraal, treinverkeer wordt omgeleid via Hilversum, 15 minuten langer. Oorzaak: bovenleiding. Terugweg hetzelfde.
Was er een gast op Amsterdam Centraal ingestapt, moest naar Muiderpoort, op de koersborden stond de verkeerde (vertraagde) trein (die nog moest komen) nog op. Gaat ie van Amsterdam naar Utrecht, moet ie weer terug naar Amsterdam Centraal om vervolgens de Sprinter te pakken naar Muiderpoort, hij zou er 2 uur 5 minuten over doen.
veel plezierquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker dooie boel weer. Ik ga even wat poten en schroefjes bij elkaar rapen.
Het was dolle pret.quote:
wiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
en de rest die er niet is.
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ikquote:
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...quote:
ooh, prima hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Modwire het volgende:
ik denk ik maak jullie even deelgenoot van mijn lijden![]()
da's natuurlijk niet goed hequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...
Dat zou ik niet geloven, dat zou ik zeker wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ik![]()
toch maar even gechecked of ik niets meer moest betalen, maar nee.. dat is tocht écht niet zo. Het is ook mijn eigen geld, interne overboeking.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet geloven, dat zou ik zeker weten.
Alweer nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef classpc het volgende:
Ik ben klaar met eten. Maar het was niet lekker
Kadootje van jezelf, voor jezelfquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch maar even gechecked of ik niets meer moest betalen, maar nee.. dat is tocht écht niet zo. Het is ook mijn eigen geld, interne overboeking.
lekker zinnig, maanden ergernis voor de KANS op 12 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en als klap op de vuurpijl...
Een tijdje terug was ik mijn OV kwijt. Ik een nieuwe aanvragen en opgehaald. Vind ik kort er na mijn OV weer terug. Dus ik een VV formulier invullen en dan kan ik alsnog 12 euro terugvangen. Formulier + oude OV opgestuurd naar de IBG en vandaag een brief mogen ontvangen dat men wel mijn formulier heeft gekregen maar niet mijn OV.![]()
![]()
Nu dus een bezwaarschrift opsturen en binnen 6 weken antwoord. Dit gaat dus leiden tot een zinloze discussie of ik mijn OV wel zou hebben toegevoegd of dat de IBG hem opzettelijk heeft kwijtgemaakt.
Ow, aangezien je het toch niet meegerekend had wil ik u gerust mijn rekeningnr doorgeven zodat je een gifte kunt doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ik![]()
Tja, goede vraag. Ik constateer 500 euro meer op mijn rekening dan erop zou moeten staan (een paar cent). Ik kan aan de datum ook niet herinneren dat ik het geld ooit gehad hebquote:
Ik had er inmiddels al een doel voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, aangezien je het toch niet meegerekend had wil ik u gerust mijn rekeningnr doorgeven zodat je een gifte kunt doen hoor![]()
Idd en ik ga 1 februari weg dus dan wil ik het geld hebben. Ze hebben een probleem dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker zinnig, maanden ergernis voor de KANS op 12 euro
Mij gelukkig maken dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had er inmiddels al een doel voor.![]()
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeurenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, goede vraag. Ik constateer 500 euro meer op mijn rekening dan erop zou moeten staan (een paar cent). Ik kan aan de datum ook niet herinneren dat ik het geld ooit gehad heb![]()
beter als 12 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus indah, 500 euro....Doe je goed!
12 euro... Tjee, daar kan je echt een flinke deur mee intrappenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd en ik ga 1 februari weg dus dan wil ik het geld hebben. Ze hebben een probleem dus.
maakt fles je dan al niet gelukkig genoegquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij gelukkig maken dus![]()
Vind ik echt fantastisch hoor!
Ik heb het zo eens meegemaakt dat er 180 euro van mijn rekening gingquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeuren. 500 euro afgeschreven, daar zou ik over piekeren
.
nee, ik zeur maar niet verder, straks komt een of andere onverlaat het ophalenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeuren. 500 euro afgeschreven, daar zou ik over piekeren
.
Dit is een smerige vraag van jou nu je weet dat hij hier ook isquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt fles je dan al niet gelukkig genoeg![]()
moet jij eens opletten wat Jag allemaal kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]
12 euro... Tjee, daar kan je echt een flinke deur mee intrappen.
issie hier dan? Nog niet gezien.. eerlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is een smerige vraag van jou nu je weet dat hij hier ook is![]()
Bij ons laatst ruim 500 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het zo eens meegemaakt dat er 180 euro van mijn rekening ging
Adres: Antwerpen
Aangezien ik de laatste 4 jaar niet in Antwerpen ben geweest, vond ik het toch wat vreemd...
Bleek het om het boekenfestijn van Brussel te gaan toen ik de datum eens erg goed controleerde![]()
Ik heb in 3 dagen een paar honderd euro verdiend dus van die 12 euro ga ik wel een keer naar de kroeg.quote:
Ook een glas voltappen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]
12 euro... Tjee, daar kan je echt een flinke deur mee intrappen.
Die heb je vast niet voor zweetvoeten gekregenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Modwire het volgende:
Je kunt zeker wel 270 euro missen dan?? Ik moet een boete betalen..![]()
Kan ik mij voorstellen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons laatst ruim 500 euro. Dan krijg je echt een hartverknettering als je even checkt hoe de stand van zaken is
.
Autoverzekering had voor het hele jaar maar afgehouden ipv het netjes over 12 maanden uit te smeren.
*profiteert toch maar ff van de situatiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized knuffelt leonieke![]()
Oh ruk, nu moet ik zeker oppassen voor fles
Natuurlijk ben ik er meteen achteraan gaan bellen... Ze snapten er niks van en gingen het meteen weer terugveranderen. Ze snapten zelfs wel dat ik geen geldboom heb en dat soort bedragen niet 'zomaar' kan missenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen!
Ik heb dan momenteel nog geen vaste kosten ofzo, dus het is nog geen ramp en ik wist wel dat er een redelijk bedrag van mijn rekening moest gaan.
Maar als je dan zo ziet staan Antwerpen... Ik dacht al onmiddellijk dat ik mijn bankkaart gestolen was ofzo dus ipv de datum te checken en mijn agenda te raadplegen zat ik al in mijn portefeuille te zoeken![]()
Hadden ze die autoverzekering zomaar aangepast? Zou ik toch voor gebeld hebben dat ze dat direct terug moesten spreiden hoor![]()
Toch komt het hard aan zonder inkomen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb je vast niet voor zweetvoeten gekregen. Wie zijn gat brand....
Foutje in de computer dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er meteen achteraan gaan bellen... Ze snapten er niks van en gingen het meteen weer terugveranderen. Ze snapten zelfs wel dat ik geen geldboom heb en dat soort bedragen niet 'zomaar' kan missen.
ja hoor, druk geweest op werk.quote:
Tja... Daar had je dan beter vooraf bij na kunnen denkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Modwire het volgende:
[..]
Toch komt het hard aan zonder inkomen..![]()
Voor de komende 12 maanden...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Foutje in de computer dus![]()
Zijn uiteraard geen aangename fouten, maar had je dan niet gemerkt dat er de laatste 12 maanden geen geld was afgegaan?
Of was het al voor de komende 12 maand?
Je was toch niet in Heerlen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was weer briljant. Trein van Heerlen naar Utrecht reed niet verder dan Eindhoven, overstappen in de trein van een kwartier later. Oorzaak: bovenleiding. Dan Utrecht - Amsterdam Centraal, treinverkeer wordt omgeleid via Hilversum, 15 minuten langer. Oorzaak: bovenleiding. Terugweg hetzelfde.
Was er een gast op Amsterdam Centraal ingestapt, moest naar Muiderpoort, op de koersborden stond de verkeerde (vertraagde) trein (die nog moest komen) nog op. Gaat ie van Amsterdam naar Utrecht, moet ie weer terug naar Amsterdam Centraal om vervolgens de Sprinter te pakken naar Muiderpoort, hij zou er 2 uur 5 minuten over doen.
Net nu ik jou om raad wou vragenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, druk geweest op werk.
En ff meer dan de buik vol van fok
Tizzer liefje?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Net nu ik jou om raad wou vragen
Nee hoor, dat geld is gewoon weer netjes teruggekomen (dat zijn geen bedragen die we 'zomaar' even kunnen betalen, dan kunnen we niet meer etenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, positieve is natuurlijk dat je er nu wel al vanaf bent...
Mja het is een probleem op school met de computersquote:
Citrix en terminal server achtige constructies zit je dus aan te denken. Lijkt me bijzonder prijzig voor 13 werkplekkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:02 schreef leonieke het volgende:
Nu was het voorstel om 13 nieuwe pc's te plaatsen en 1 server. Alles zou op die server staan, geen diskette, cd-rom, harde schijf in de 13 werkstations en dan zouden ze allemaal een eigen mapje hebben op de server om hun oefeningen in te bewaren of toetsen en dergelijke.
Nu moet ik beslissen of ik dat wil, maar ik weet het niet![]()
en dat ding mag dus ook tot 300km Nederland inquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, net nu de politie in Nederland bij spoedritten ineens aan allerlei regels gebonden isweten ze in duitsland gelukkig wel hoe het moet
Klik.
[afbeelding]
ZOOO doe je dat![]()
Eerst die BMW's er uit, nu de Porches er in?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, net nu de politie in Nederland bij spoedritten ineens aan allerlei regels gebonden isweten ze in duitsland gelukkig wel hoe het moet
Klik.
[afbeelding]
ZOOO doe je dat![]()
kán ie ook niet verder. Zittie in de Wadden- of Noordzee of Belgiequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat ding mag dus ook tot 300km Nederland in
na een uur mag ie niet meer verder
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat ding mag dus ook tot 300km Nederland in
na een uur mag ie niet meer verder
GMTAquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Na een uur zit dat ding 20 meter diep onder de oppervlakte van de Noordzee, vastgelopen op de Doggersbank
ach, bij Aken de Grens over en dan door tot aan Grunnquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Na een uur zit dat ding 20 meter diep onder de oppervlakte van de Noordzee, vastgelopen op de Doggersbank
Oh ja in Berlijn was dat he? Daar gingen de BMW's eruit omdat ze by the dozen in de prak gereden werdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Eerst die BMW's er uit, nu de Porches er in?
Nee joh, Utrecht - Eindhoven en terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was toch niet in Heerlen?
terugvindpostjeen gaat koken.
waarvan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag of morgen 1 weeks jubileum![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, Utrecht - Eindhoven en terug.![]()
Ik verbaasde mezelf.quote:
ooh.. ik ben er gisteren per ongeluk nog geweest. Nu dus 24 uur. kijken of ik die week van je kan verbeterenquote:
Ik lees alleen nog mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ik ben er gisteren per ongeluk nog geweest. Nu dus 24 uur. kijken of ik die week van je kan verbeteren
Jag heeft er 1, daar mag niemand van PUB in geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Heeft iemand hier nog een fotoboek die ik kan bekijken?
*gaat alweer weg.
Daar staan heel veel leuke PUB'ers in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jag heeft er 1, daar mag niemand van PUB in geloof ik![]()
Ik nog wel.quote:
volgens mij is het wel mogelijk om 2 retourtjes op 1 dag te doen.. onder ideale omstandigheden. Geen andere reizigers, geen zelfmoord-egoisten, geen bladeren, regen, sneeuw en auto's op het spoor en zo.quote:
maar da's in tekstvorm, niet in plaatjes-vormquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar staan heel veel leuke PUB'ers in.![]()
volgens mij issie al aan het typenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik nog wel.![]()
Kom maar fles met die opmerking.![]()
Bestaat de mijne nog? Vraag ff of mama hem weggooit danquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Heeft iemand hier nog een fotoboek die ik kan bekijken?
*gaat alweer weg.
True maar ook in tekstvorm zit er best een leuk ploegje users.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar da's in tekstvorm, niet in plaatjes-vorm
Makkelijk, Utrecht - Eindhoven is 50 minuten.Twee keer heen en weer is dus 4 x 50 = 200 = 3 uur 20.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij is het wel mogelijk om 2 retourtjes op 1 dag te doen.. onder ideale omstandigheden. Geen andere reizigers, geen zelfmoord-egoisten, geen bladeren, regen, sneeuw en auto's op het spoor en zo.
plus overstaptijden. Maar de mijne was dan ook onder ideale omstandigheden he..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Makkelijk, Utrecht - Eindhoven is 50 minuten.Twee keer heen en weer is dus 4 x 50 = 200 = 3 uur 20.
Die van mij vandaag niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plus overstaptijden. Maar de mijne was dan ook onder ideale omstandigheden he..![]()
Utrecht is gewoon kudtquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van mij vandaag niet.Kutstation.
![]()
ook al vertonkst daar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zeg het maar even voor de lurkers, kunnen ze het lekker quoten:
zo, dan maar postopkrikken in het dolle_hond-bedank-topic
Waar tonks opduikt, is bagger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook al vertonkst daar?
Wordt tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt. Al die ONZ debielen mogen wel in een gesloten inrichting. Ongewenste illegalen worden ook gevangen gezet.
Utrecht is stoer.quote:
he, hoe bedoel jequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook al vertonkst daar?
Wordt tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt. Al die ONZ debielen mogen wel in een gesloten inrichting. Ongewenste illegalen worden ook gevangen gezet.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Flikker eens op met je kut posts indahnesia spammer
en aangezien ie overal is..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar tonks opduikt, is bagger.![]()
![]()
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsenquote:
Ik ben er nu elke dag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsen
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouwquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsen
Ah een Jaarbeursganger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouw
ver weg van het station is het niet hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouw
Ik ken de afstand.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ver weg van het station is het niet hoor.![]()
Ah je stond achter een stand?quote:
Vertel maar, Bé is toch even weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wilde wat anders zeggen, maar dat doet B vast en zeker niet![]()
Nee, eppoquote:
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, eppo
Voor mijn geld te krijgen van het failliet gegaan bedrijf, man wat vergeet jij snel.
dat wist ik nog wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, eppo
Voor mijn geld te krijgen van het failliet gegaan bedrijf, man wat vergeet jij snel.
Ben benieuwd met wat voor "onzin" jij komt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wilde wat anders zeggen, maar dat doet B vast en zeker niet![]()
ze pakt het graag groots aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.![]()
![]()
Waar stond dat ik het over het hele jaarbeurs had.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.![]()
![]()
Niets mis met grootquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze pakt het graag groots aan
Leest terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat ik het over het hele jaarbeurs had.![]()
Mja dat is dus ook de mening van Phillequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Citrix en terminal server achtige constructies zit je dus aan te denken. Lijkt me bijzonder prijzig voor 13 werkplekkenGewoon normale PC's MET harde schijf, en idd mapjes op een server, gaat prima lijkt me. En anders gewoon de diskettes vervangen door USBsticks of zo.
Oh eet smakelijk
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje jag draai om de oren geeft
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leest terug.Je had het ook nergens over een bepaald gedeelte.
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dit kneuzenclubje wat dolle_hond optrommelt, valt me nog mee dat die retard dr_flash er niet is.
Spruitjes, gothics en karnemelk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeg me eens iets wat je niet lekker vindt.
Ik klaag nooitquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en vervolgens klagen over de grootte
Daar heb ik zo weinig aan, kan hooguit een gothicjurkje aantrekken, je met spruitjes bekogelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spruitjes, gothics en karnemelk.![]()
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik zo weinig aan, kan hooguit een gothicjurkje aantrekken, je met spruitjes bekogelen
en karnemelk over je heen gieten.
Ach, laat ik het zo zeggen. Fokkers heb je in verschillende groepen.quote:
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adresquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.
Omg, zou dat familie-gerelateerd zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adres![]()
D.? Die drinkt toch liever melk?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.
groep twee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, dus het mannelijke volk van deze SC valt in groep 2.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen. Fokkers heb je in verschillende groepen.
1. Het groepje MutZ, Leonieke, Shreeves, Bengeltje
2. Een hele grote groep mensen waar ik het prima mee kan vinden, to name is to forget
3. Het groepje AMD, -Angel-, Tonks, Pool, en nog wat van die poepstampers.
het is de buurvrouw wellichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omg, zou dat familie-gerelateerd zijn?
Hij had het eens over karnemelk en lekker enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D.? Die drinkt toch liever melk?
dus ik sta maar 1 groep boven de poepstampers? Lekker is dat.. maar het doet me wel goed dat ik 1 groep onder de nummer 1 staquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2. Een hele grote groep mensen waar ik het prima mee kan vinden, to name is to forget
3. Het groepje AMD, -Angel-, Tonks, Pool, en nog wat van die poepstampers.
Welk adres?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adres![]()
=edit: ooh, toch niet, ander nummer =
Ik vind dat btw niet eens, ik heb alleen de voorletter van pa.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is de buurvrouw wellicht
Het zou best mogelijk kunnen zijn, ik weet echt niet alles van hem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij had het eens over karnemelk en lekker enzo.
er is niet heel veel te vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat btw niet eens, ik heb alleen de voorletter van pa.
Ik vond het ook al vreemd dat jij meer zou vinden dan ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is niet heel veel te vinden.
Ik ook niet, ik heb laatst voor het eerst een klein fototje gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zou best mogelijk kunnen zijn, ik weet echt niet alles van hem.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt ie op die mol?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb laatst voor het eerst een klein fototje gezien.![]()
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crewquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar heeft iedereen niet zo van die 'groepjes'? Ik heb natuurlijk geen discussie gevolgd dus ik val ff in![]()
mij ook. Tijd dat ik ga verkassen uit Nederland, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crew
Maar als ik zeg dat ik tonks en zijn eencellige debiele kankervriendjes HAAT omdat ze zonder enige vorm van reden ieder topic naar wens om zeep helpen met hun zieke gebaggerdan word IK geband, let maar op
Maar goed, begint een bekend verhaal te worden van mij
Bwa, ik denk toch wel dat mensen weten of ik ze mag of niet hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crew
Maar als ik zeg dat ik tonks en zijn eencellige debiele kankervriendjes HAAT omdat ze zonder enige vorm van reden ieder topic naar wens om zeep helpen met hun zieke gebaggerdan word IK geband, let maar op
Maar goed, begint een bekend verhaal te worden van mij
Liefde overwint ALLESquote:
ik merk hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde overwint ALLES
ook jouw kwartet
Het manlijk volk en ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, dus het mannelijke volk van deze SC valt in groep 2.
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar groep twee is wel gezellig hoor es
mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2.
Goed zo. Als je nou niet getrouwd was, dan was het een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2.
Ah, het is maar daarvoor ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Als je nou niet getrouwd was, dan was het een ander verhaal
nee, voor het neuken natuurlijkquote:
moet ik hier nog op in gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Die Manneke_Pils, en dan noemt ie ons postopkrikkers
Tonks en z'n kontneukende vriendjes komen dan toch gewoon naar andere subfora..quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws:
De ONZ ban wordt weer van kracht
Tweedehands is meestal prima ingeredenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, voor het neuken natuurlijk
gaat stukken makkelijker met jou dan met Es
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan kijkt een filmpie op Veronica (Pluto nash)
Wel grappig
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
wel ja, ik schrijf een prachtig gedicht over de teloorgang van fok, en jij noemt het een dooie boel
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjj![]()
het is:
Braaaaaaaaaazilie
lalalalalalalalalala
het is maar een weekje hoor zondag weg maandag terugquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]woepieeejjjj
![]()
Dit wil dus zeggen dat jij mij hier aan mijn lot overlaat?Tussen al dat gespuis?
Hoelang moet ik met angst hier rondhuppelen.En wanneer gaat dat in.
![]()
Gespuis wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]woepieeejjjj
![]()
Dit wil dus zeggen dat jij mij hier aan mijn lot overlaat?Tussen al dat gespuis?
Hoelang moet ik met angst hier rondhuppelen.En wanneer gaat dat in.
![]()
In een week kan heel veel gebeuren, maar ik merk het al,quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is maar een weekje hoor zondag weg maandag terug
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hey wachtJij bent groot en sterk, ik blijf wel bij jou in de buurt.
![]()
het doet mij heel veel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een week kan heel veel gebeuren, maar ik merk het al,Het doet jou niets
mij hier zo alleen te laten.![]()
Komende zondag? Hoe warm is het daar?![]()
'gewone (blok)letters dus, niet in 'buitenlandse tekens'quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ja hoi
Even een vraagje, ik ben bezig met het invullen van de aanvraagformulieren voor het visum. Nu komt er een vraag "Your name in ethnic script"
Iemand weet wat ze daarmee bedoelen?
Maar gaat het dan om de achternaam, roepnam, alle namen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'gewone (blok)letters dus, niet in 'buitenlandse tekens'
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lijk wel
De Nattenvanger van Hamelen![]()
Door diequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het doet mij heel veel hoor
Zo'n 28 graden
iig achternaamquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar gaat het dan om de achternaam, roepnam, alle namen....
Nice!Lekker warm daar.
Helemaal alleen?
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wist niet dat ik een doorzichtig jurkje droeg.
Ja, we hebben het wel nodig, bijna 4 jaar niet op vakantie geweestquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Gun het jullie van hartelekker even uit de dagelijkse sleur .
Heerlijk de buurt daar verkennen.
het zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en studiefinanciering, dat is dan zeker "study financing" ?
Je kan wel een week zonder mij, maar niet een week zonder de McDrek?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef D.Rose het volgende:
Ik zit al op de Braziliaanse McDonaldssite te kijken
Staat je beeldig hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wist niet dat ik een doorzichtig jurkje droeg.
kan wel, maar als het niet hoeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan wel een week zonder mij, maar niet een week zonder de McDrek?![]()
Dat nog net niet.quote:
Ja weet ik veel hoe oud jij bent.quote:
O? Vertel wat hebben ze daar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan wel, maar als het niet hoeft
Ze hebben daar allerlei dingen die wij hier niet hebben
Gok eens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe oud jij bent.![]()
ik ben nog jongquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe oud jij bent.![]()
Hoe jong is jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |