Oeh lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje jag draai om de oren geeft
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leest terug.Je had het ook nergens over een bepaald gedeelte.
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dit kneuzenclubje wat dolle_hond optrommelt, valt me nog mee dat die retard dr_flash er niet is.
Spruitjes, gothics en karnemelk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeg me eens iets wat je niet lekker vindt.
Ik klaag nooitquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en vervolgens klagen over de grootte
Daar heb ik zo weinig aan, kan hooguit een gothicjurkje aantrekken, je met spruitjes bekogelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spruitjes, gothics en karnemelk.![]()
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik zo weinig aan, kan hooguit een gothicjurkje aantrekken, je met spruitjes bekogelen
en karnemelk over je heen gieten.
Ach, laat ik het zo zeggen. Fokkers heb je in verschillende groepen.quote:
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adresquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.
Omg, zou dat familie-gerelateerd zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adres![]()
D.? Die drinkt toch liever melk?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj houdt wel van karnemelk.
groep twee?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, dus het mannelijke volk van deze SC valt in groep 2.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen. Fokkers heb je in verschillende groepen.
1. Het groepje MutZ, Leonieke, Shreeves, Bengeltje
2. Een hele grote groep mensen waar ik het prima mee kan vinden, to name is to forget
3. Het groepje AMD, -Angel-, Tonks, Pool, en nog wat van die poepstampers.
het is de buurvrouw wellichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omg, zou dat familie-gerelateerd zijn?
Hij had het eens over karnemelk en lekker enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D.? Die drinkt toch liever melk?
dus ik sta maar 1 groep boven de poepstampers? Lekker is dat.. maar het doet me wel goed dat ik 1 groep onder de nummer 1 staquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2. Een hele grote groep mensen waar ik het prima mee kan vinden, to name is to forget
3. Het groepje AMD, -Angel-, Tonks, Pool, en nog wat van die poepstampers.
Welk adres?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind een baby en kinderkleding winkel op het adres![]()
=edit: ooh, toch niet, ander nummer =
Ik vind dat btw niet eens, ik heb alleen de voorletter van pa.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is de buurvrouw wellicht
Het zou best mogelijk kunnen zijn, ik weet echt niet alles van hem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij had het eens over karnemelk en lekker enzo.
er is niet heel veel te vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat btw niet eens, ik heb alleen de voorletter van pa.
Ik vond het ook al vreemd dat jij meer zou vinden dan ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is niet heel veel te vinden.
Ik ook niet, ik heb laatst voor het eerst een klein fototje gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zou best mogelijk kunnen zijn, ik weet echt niet alles van hem.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt ie op die mol?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb laatst voor het eerst een klein fototje gezien.![]()
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crewquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar heeft iedereen niet zo van die 'groepjes'? Ik heb natuurlijk geen discussie gevolgd dus ik val ff in![]()
mij ook. Tijd dat ik ga verkassen uit Nederland, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crew
Maar als ik zeg dat ik tonks en zijn eencellige debiele kankervriendjes HAAT omdat ze zonder enige vorm van reden ieder topic naar wens om zeep helpen met hun zieke gebaggerdan word IK geband, let maar op
Maar goed, begint een bekend verhaal te worden van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |