Ik verbaasde mezelf.quote:
ooh.. ik ben er gisteren per ongeluk nog geweest. Nu dus 24 uur. kijken of ik die week van je kan verbeterenquote:
Ik lees alleen nog mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ik ben er gisteren per ongeluk nog geweest. Nu dus 24 uur. kijken of ik die week van je kan verbeteren
Jag heeft er 1, daar mag niemand van PUB in geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Heeft iemand hier nog een fotoboek die ik kan bekijken?
*gaat alweer weg.
Daar staan heel veel leuke PUB'ers in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jag heeft er 1, daar mag niemand van PUB in geloof ik![]()
Ik nog wel.quote:
volgens mij is het wel mogelijk om 2 retourtjes op 1 dag te doen.. onder ideale omstandigheden. Geen andere reizigers, geen zelfmoord-egoisten, geen bladeren, regen, sneeuw en auto's op het spoor en zo.quote:
maar da's in tekstvorm, niet in plaatjes-vormquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar staan heel veel leuke PUB'ers in.![]()
volgens mij issie al aan het typenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik nog wel.![]()
Kom maar fles met die opmerking.![]()
Bestaat de mijne nog? Vraag ff of mama hem weggooit danquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:34 schreef Brechtje het volgende:
Heeft iemand hier nog een fotoboek die ik kan bekijken?
*gaat alweer weg.
True maar ook in tekstvorm zit er best een leuk ploegje users.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar da's in tekstvorm, niet in plaatjes-vorm
Makkelijk, Utrecht - Eindhoven is 50 minuten.Twee keer heen en weer is dus 4 x 50 = 200 = 3 uur 20.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij is het wel mogelijk om 2 retourtjes op 1 dag te doen.. onder ideale omstandigheden. Geen andere reizigers, geen zelfmoord-egoisten, geen bladeren, regen, sneeuw en auto's op het spoor en zo.
plus overstaptijden. Maar de mijne was dan ook onder ideale omstandigheden he..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Makkelijk, Utrecht - Eindhoven is 50 minuten.Twee keer heen en weer is dus 4 x 50 = 200 = 3 uur 20.
Die van mij vandaag niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plus overstaptijden. Maar de mijne was dan ook onder ideale omstandigheden he..![]()
Utrecht is gewoon kudtquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van mij vandaag niet.Kutstation.
![]()
ook al vertonkst daar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zeg het maar even voor de lurkers, kunnen ze het lekker quoten:
zo, dan maar postopkrikken in het dolle_hond-bedank-topic
Waar tonks opduikt, is bagger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook al vertonkst daar?
Wordt tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt. Al die ONZ debielen mogen wel in een gesloten inrichting. Ongewenste illegalen worden ook gevangen gezet.
Utrecht is stoer.quote:
he, hoe bedoel jequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook al vertonkst daar?
Wordt tijd dat daar eens wat aan gedaan wordt. Al die ONZ debielen mogen wel in een gesloten inrichting. Ongewenste illegalen worden ook gevangen gezet.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Flikker eens op met je kut posts indahnesia spammer
en aangezien ie overal is..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar tonks opduikt, is bagger.![]()
![]()
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsenquote:
Ik ben er nu elke dag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsen
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouwquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Utrecht is wel mooi hoor, ik heb recentelijk nog een wandeling door het oude centrum gemaakt. Dat hebben we hier in Eindhoven niet. Kut engelsen
Ah een Jaarbeursganger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouw
ver weg van het station is het niet hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht nog niet veel verder gekomen dan het station en het beursgebouw
Ik ken de afstand.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ver weg van het station is het niet hoor.![]()
Ah je stond achter een stand?quote:
Vertel maar, Bé is toch even weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wilde wat anders zeggen, maar dat doet B vast en zeker niet![]()
Nee, eppoquote:
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, eppo
Voor mijn geld te krijgen van het failliet gegaan bedrijf, man wat vergeet jij snel.
dat wist ik nog wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, eppo
Voor mijn geld te krijgen van het failliet gegaan bedrijf, man wat vergeet jij snel.
Ben benieuwd met wat voor "onzin" jij komt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wilde wat anders zeggen, maar dat doet B vast en zeker niet![]()
ze pakt het graag groots aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.![]()
![]()
Waar stond dat ik het over het hele jaarbeurs had.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hallo vrouw, weet ik veel dat men daar de hele Jaarbeurs voor afhuurt.![]()
![]()
Niets mis met grootquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze pakt het graag groots aan
Leest terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat ik het over het hele jaarbeurs had.![]()
Mja dat is dus ook de mening van Phillequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Citrix en terminal server achtige constructies zit je dus aan te denken. Lijkt me bijzonder prijzig voor 13 werkplekkenGewoon normale PC's MET harde schijf, en idd mapjes op een server, gaat prima lijkt me. En anders gewoon de diskettes vervangen door USBsticks of zo.
Oh eet smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |