zo blijf je iig wel bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was weer briljant. Trein van Heerlen naar Utrecht reed niet verder dan Eindhoven, overstappen in de trein van een kwartier later. Oorzaak: bovenleiding. Dan Utrecht - Amsterdam Centraal, treinverkeer wordt omgeleid via Hilversum, 15 minuten langer. Oorzaak: bovenleiding. Terugweg hetzelfde.
Was er een gast op Amsterdam Centraal ingestapt, moest naar Muiderpoort, op de koersborden stond de verkeerde (vertraagde) trein (die nog moest komen) nog op. Gaat ie van Amsterdam naar Utrecht, moet ie weer terug naar Amsterdam Centraal om vervolgens de Sprinter te pakken naar Muiderpoort, hij zou er 2 uur 5 minuten over doen.
veel plezierquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker dooie boel weer. Ik ga even wat poten en schroefjes bij elkaar rapen.
Het was dolle pret.quote:
wiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
en de rest die er niet is.
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ikquote:
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...quote:
ooh, prima hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Modwire het volgende:
ik denk ik maak jullie even deelgenoot van mijn lijden![]()
da's natuurlijk niet goed hequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |