zo blijf je iig wel bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag was weer briljant. Trein van Heerlen naar Utrecht reed niet verder dan Eindhoven, overstappen in de trein van een kwartier later. Oorzaak: bovenleiding. Dan Utrecht - Amsterdam Centraal, treinverkeer wordt omgeleid via Hilversum, 15 minuten langer. Oorzaak: bovenleiding. Terugweg hetzelfde.
Was er een gast op Amsterdam Centraal ingestapt, moest naar Muiderpoort, op de koersborden stond de verkeerde (vertraagde) trein (die nog moest komen) nog op. Gaat ie van Amsterdam naar Utrecht, moet ie weer terug naar Amsterdam Centraal om vervolgens de Sprinter te pakken naar Muiderpoort, hij zou er 2 uur 5 minuten over doen.
veel plezierquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:45 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker dooie boel weer. Ik ga even wat poten en schroefjes bij elkaar rapen.
Het was dolle pret.quote:
wiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
en de rest die er niet is.
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ikquote:
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...quote:
ooh, prima hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef Modwire het volgende:
ik denk ik maak jullie even deelgenoot van mijn lijden![]()
da's natuurlijk niet goed hequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik ben naar school geweest... misschien vraag je dan wel om problemen eigenlijk...
Dat zou ik niet geloven, dat zou ik zeker wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ik![]()
toch maar even gechecked of ik niets meer moest betalen, maar nee.. dat is tocht écht niet zo. Het is ook mijn eigen geld, interne overboeking.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet geloven, dat zou ik zeker weten.
Alweer nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:34 schreef classpc het volgende:
Ik ben klaar met eten. Maar het was niet lekker
Kadootje van jezelf, voor jezelfquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch maar even gechecked of ik niets meer moest betalen, maar nee.. dat is tocht écht niet zo. Het is ook mijn eigen geld, interne overboeking.
lekker zinnig, maanden ergernis voor de KANS op 12 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en als klap op de vuurpijl...
Een tijdje terug was ik mijn OV kwijt. Ik een nieuwe aanvragen en opgehaald. Vind ik kort er na mijn OV weer terug. Dus ik een VV formulier invullen en dan kan ik alsnog 12 euro terugvangen. Formulier + oude OV opgestuurd naar de IBG en vandaag een brief mogen ontvangen dat men wel mijn formulier heeft gekregen maar niet mijn OV.![]()
![]()
Nu dus een bezwaarschrift opsturen en binnen 6 weken antwoord. Dit gaat dus leiden tot een zinloze discussie of ik mijn OV wel zou hebben toegevoegd of dat de IBG hem opzettelijk heeft kwijtgemaakt.
Ow, aangezien je het toch niet meegerekend had wil ik u gerust mijn rekeningnr doorgeven zodat je een gifte kunt doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, gaat zijn gangetje, ik ontdek net dat ik op 1 van mijn bankrekeningen 500 euro meer had staan dan ik dacht . Da's nooit slecht geloof ik![]()
Tja, goede vraag. Ik constateer 500 euro meer op mijn rekening dan erop zou moeten staan (een paar cent). Ik kan aan de datum ook niet herinneren dat ik het geld ooit gehad hebquote:
Ik had er inmiddels al een doel voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, aangezien je het toch niet meegerekend had wil ik u gerust mijn rekeningnr doorgeven zodat je een gifte kunt doen hoor![]()
Idd en ik ga 1 februari weg dus dan wil ik het geld hebben. Ze hebben een probleem dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker zinnig, maanden ergernis voor de KANS op 12 euro
Mij gelukkig maken dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had er inmiddels al een doel voor.![]()
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeurenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, goede vraag. Ik constateer 500 euro meer op mijn rekening dan erop zou moeten staan (een paar cent). Ik kan aan de datum ook niet herinneren dat ik het geld ooit gehad heb![]()
beter als 12 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus indah, 500 euro....Doe je goed!
12 euro... Tjee, daar kan je echt een flinke deur mee intrappenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd en ik ga 1 februari weg dus dan wil ik het geld hebben. Ze hebben een probleem dus.
maakt fles je dan al niet gelukkig genoegquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij gelukkig maken dus![]()
Vind ik echt fantastisch hoor!
Ik heb het zo eens meegemaakt dat er 180 euro van mijn rekening gingquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeuren. 500 euro afgeschreven, daar zou ik over piekeren
.
nee, ik zeur maar niet verder, straks komt een of andere onverlaat het ophalenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Luxeprobleem, zou ik verder niet over zeuren. 500 euro afgeschreven, daar zou ik over piekeren
.
Dit is een smerige vraag van jou nu je weet dat hij hier ook isquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt fles je dan al niet gelukkig genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |