Bwa, ik denk toch wel dat mensen weten of ik ze mag of niet hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk wel dat iedereen zijn vrienden en vijanden heeft. Maar niemand zegt er ooit iets over. EN begrijpelijk ook. Die bloghomoos mogen natuurlijk alles, want crew
Maar als ik zeg dat ik tonks en zijn eencellige debiele kankervriendjes HAAT omdat ze zonder enige vorm van reden ieder topic naar wens om zeep helpen met hun zieke gebaggerdan word IK geband, let maar op
Maar goed, begint een bekend verhaal te worden van mij
Liefde overwint ALLESquote:
ik merk hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde overwint ALLES
ook jouw kwartet
Het manlijk volk en ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, dus het mannelijke volk van deze SC valt in groep 2.
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar groep twee is wel gezellig hoor es
mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2.
Goed zo. Als je nou niet getrouwd was, dan was het een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, okay dan, doe ik wel ff enthousiast over groep 2.
Ah, het is maar daarvoor ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Als je nou niet getrouwd was, dan was het een ander verhaal
nee, voor het neuken natuurlijkquote:
moet ik hier nog op in gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Die Manneke_Pils, en dan noemt ie ons postopkrikkers
Tonks en z'n kontneukende vriendjes komen dan toch gewoon naar andere subfora..quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws:
De ONZ ban wordt weer van kracht
Tweedehands is meestal prima ingeredenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, voor het neuken natuurlijk
gaat stukken makkelijker met jou dan met Es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |