Had ik gisteren ook!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
had ik gisteren.
ik ging nog even snel voor de school uitging een schoenkadootje kopen.
heb ik zo'n grijs monument voor me wat kennelijk aan een praatje toe was
daar sta je dan 20 minuten geduld te oefenen met je chocoladepiet van 60 ct
Ik heb de mijne niet geteld, maar da's niet voor niks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef coolbabe het volgende:
NagellakIk heb 35 verschillende kleuren
Uitstekende kleurkeuzes, Moussy, mijn complimenten!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik heb maar een paar flesjes in huisPaars met glitters, paars, en transparantpaars, voor mijn zomerse tenen. Aan mn handen moet ik dat niet, ik voel me dan veel te trutterig
![]()
Neequote:
HA, ben ik dus niet de enige die dat gevoel heeft! Op mijn tenen heb ik dat niet, op mijn vingernagels wel. Ik lak ze wel eens, maar dat gaat er dus na een paar uur weer af vanwege dat vervelende gevoel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe mijn vingernagels nooit, klinkt maf ik ben ook maf maar dat voelt zo benauwd, net of mijn nagels niet kunnen ademen
Mijn tenen doe ik bij vlagen, maar dan wel met bling bling: glitters of sterretjes of zoChristan wil dan meestal ook
Kom aan mijn hart, mede-mafkeesquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:18 schreef Syrena het volgende:
HA, ben ik dus niet de enige die dat gevoel heeft! Op mijn tenen heb ik dat niet, op mijn vingernagels wel. Ik lak ze wel eens, maar dat gaat er dus na een paar uur weer af vanwege dat vervelende gevoel.
Mijn vingernagels groeien ook krom en zijn erg breed, dus ik vind het sowieso al geen mooi gezicht. Maar dat gevoel is akelig!
RECEPT!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net kruidnootjes gebakken.
kennelijk zijn ze erg lekker, want de tweede lading staat nog te bakken en de eerste is al bijna op
ow maar ik ben niet depri hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Jammer dat dat ding zo heet wordt, Moussy. Denk je een koopje gescoord te hebben...![]()
zelfs de pizza's koop ik tegenwoordig kant en klaarquote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Als een ding niet betrouwbaar is, ga je ook geen spannende recepten meer uitproberen. Of een half uur appel hakken om een appeltaart te maken.
lolquote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef bixister het volgende:
kun je 'm niet ergens hoog zetten?
hihi inderdaad, zo is 't hier wel een paar keer een (vooral voor Piet zeer) frustrerende activiteit geweest (omdat hij de meeste onderdelen ervan óf niet kon/wilde óf niet mocht). behalve het eindresultaat natuurlijk!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Sugar het volgende:
Dat is vast heel leuk in mijn hoofd en uiteindelijk niks aan. Maar ik heb er nu al zin in!![]()
![]()
bij sommig deeg ben je helaas genoodzaakt om met de hand te kneden (rrril)quote:
wacht ff..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in een reclameblaadje van die bakplaten in de vorm van ijsjes. stokje dr in, leuk versieren en je hebt een leuke traktatie (denk ik, want ik heb m nog niet en dus ook nog niet uitgeprobeerd)
ik dacht bij de xenos. weet iemand hier iets meer van?
Ik vind het echt niet erg om met de hand te kneden, wel vind ik het irritant als dan net de telefoon of de deurbel gaat. Nououou ik vind het kneden van gehakt wel smerig trouwensquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij sommig deeg ben je helaas genoodzaakt om met de hand te kneden (rrril)
ik heb op de kermis een mixer gewonnen van het voorjaar![]()
en t heeft me niet eens veel geld gekost![]()
hebben jullie ook alweer zo'n reclameboekje van slagharen gekregen? langweekend voor nog geen 200 euro. ik zit erover te denken om luca zijn verjaardag daar te vieren volgend jaar.
dr komt toch bijna niemand, dus is een weekendje weg om het te vieren misschien wel byzonder feestelijk voor hem.
Oooohh die zijn echt leuk!! Kun je die houtjes ook zo ergens bijkopen? Of zitten er veel van die dingen bij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Leuk idee die cake op een stokjeXenos... waar zit een beetje bereikbare hier in de buurt? Hm...
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Luchtbel het volgende:
Die kan je toch gewoon van ijsjes bewaren?
Of is dat heel vies
Volgens mij kan iedereen een pasje krijgen die ingeschreven staat in het handelsregister van de Kamer van Koophandel, dus alle stichtingen, verenigingen. Zo worden er ook heel veel pasjes uitgeleend volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef livelink het volgende:
Wij zijn dus niet de enigen die geen pasjes van dat soort zaken hebben. Ik begrijp ook echt niet hoe het komt dat de rest van Nederland wel zo'n pasje heeft.
uh ik weet niet ofdat je die stokjes mee bakt in de overquote:Op woensdag 16 november 2005 13:11 schreef Luchtbel het volgende:
Uitkoken? Je gooit het daarna toch de oven in?
Dan vind ik de ikea of het tuincentrum weer net iets leukerquote:Op woensdag 16 november 2005 13:15 schreef Troel het volgende:
Tja, ik ben wel erg blij met mijn Makropasje, al is het alleen maar als je zin hebt om iets te doen en het regent buiten, dan ga je naar de Makro en krijg je ook je dagelijkse wandeling
Ja klopt, en daar is de makro zelf ook schuld van. Het is nu meer een supermarkt dan groothandel lijkt wel. 'Vroeger' mochten er bijvoorbeeld ook geen kinderen naar binnen, nu wel. Daarnaast verkopen ze ook steeds meer producten in kleine verpakkingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef livelink het volgende:
Wij zijn allebei in loondienst, dus we staan niet ingeschreven bij de KvK. Voor mensen als jouw ouders zijn die winkels ooit opgezet Zabb, maar dat is iedereen zo langzamerhand vergeten, geloof ik.
ja dat begrijp ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 13:22 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja klopt, en daar is de makro zelf ook schuld van. Het is nu meer een supermarkt dan groothandel lijkt wel. 'Vroeger' mochten er bijvoorbeeld ook geen kinderen naar binnen, nu wel. Daarnaast verkopen ze ook steeds meer producten in kleine verpakkingen.
Nee denk het niet. Een stukje van het beslag ligt iets naar onder dus het stokje zou in het midden komen. Aanbranden? Nee toch? Sateprikkers enzo kunnen toch ook in de oven. Er komt toch geen vuur bij. Alleen hitte.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:25 schreef _evenstar_ het volgende:
j maar als dat beslag nog klef is zakt dat stokje dan niet heel raar , of brandt dat dan niet aan?
Vroeger had mijn hele familie zo'n pasje. Toen paste de Makro de regels aan en nu heeft nagenoeg niemand hem meer. Was wel leuk, trouwens, mijn oom was helemaal trots toen hij voorbij de kassa kwam zonder controle, laadt het wagentje vol en.... moet bij het afrekenen zijn pas laten scannen, die hij dus niet heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef livelink het volgende:
Wij zijn dus niet de enigen die geen pasjes van dat soort zaken hebben. Ik begrijp ook echt niet hoe het komt dat de rest van Nederland wel zo'n pasje heeft.
Ja je zal maar kinderen hebben EN een bedrijfje. Dan zal je toch ook boodschappen moeten doenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ook niet helemaal
vroeger kon je er heerlijk rustig lopen, maar zelfs daar word je tegenwoordig geterroriseerd met van die onopgevoede dreinkids
No way dat ik mijn kinderen mee zou nemen naar de Makro. Werd zelf al helemaal enthousiast van het speelgoed- en snoepaanbod, ik zou daar niet graag met kinderen lopenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja je zal maar kinderen hebben EN een bedrijfje. Dan zal je toch ook boodschappen moeten doen
Spellen schijnen daar idd wel erg goedkoop te zijn. Maar zoals Troel zegt, soms zijn ze helemaal niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Luchtbel ik weet het niet ik maak nooit satezit weinig anders op als gewoon proberen denk ik
![]()
wij hebben wel een macro pasje .. hier mag je trouwens ook maar met 2 man op een pas naar binnen.
moet zeggen dat we tijdje terug een spel gekocht hadden disney monopoly.. was toen 15 euro .. laatst gingen we stadten lag datzelfde spel.. voor 78 euro te koop![]()
Ik wel hoor, ik neem ze ook mee naar een speelgoedwinkel. Leuk juist. En ik zal wel moeten. Er moeten toch boodschappen in huis gehaald worden (niet dat ik naar de makro ga hoor) Maar ik zou geen oppas gaan regelen omdat ik boodschappen zou moeten halenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
No way dat ik mijn kinderen mee zou nemen naar de Makro. Werd zelf al helemaal enthousiast van het speelgoed- en snoepaanbod, ik zou daar niet graag met kinderen lopen.
Ja, maar dat is het dus, vroeger was het niet echt voor je 'dagelijkse boodschappen', vandaar dat kinderen niet meemochten. Nu zijn ze wel die kant aan het opgaan, met losse mango's en courgettes en zo, vroeger kon dat alleen per krat.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:41 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik neem ze ook mee naar een speelgoedwinkel. Leuk juist. En ik zal wel moeten. Er moeten toch boodschappen in huis gehaald worden (niet dat ik naar de makro ga hoor) Maar ik zou geen oppas gaan regelen omdat ik boodschappen zou moeten halen
Precies!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus, vroeger was het niet echt voor je 'dagelijkse boodschappen', vandaar dat kinderen niet meemochten. Nu zijn ze wel die kant aan het opgaan, met losse mango's en courgettes en zo, vroeger kon dat alleen per krat.
Dan is het dus ook logisch dat er kinderen mee gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus, vroeger was het niet echt voor je 'dagelijkse boodschappen', vandaar dat kinderen niet meemochten. Nu zijn ze wel die kant aan het opgaan, met losse mango's en courgettes en zo, vroeger kon dat alleen per krat.
Yup. Maar dat wil niet zeggen dat het niet oervervelend is soms, want sommige ouders zien de Makro als een soort gratis ballorig of zoquote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef jessie het volgende:
[..]
Dan is het dus ook logisch dat er kinderen mee gaan
Ja hoor, maar soms scheelt het maar een paar euro of helemaal niks. We hadden veel spulletjes van My little pony en daar zat dan weer wel iets bij wat 10 euro scheelde met de prijs die Bart Smit hanteert. Ik heb eigenlijk niet gekeken hoeveel we in totaal hebben bespaard. Toch maar eens de bon opzoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef jessie het volgende:
Scheelt t ook zoveel zonder dat die btw eraf gaat dan Meaghan?
Nou ja, ik persoonlijk vind het erg not done om je kind op de speelgoedafdeling achter te laten, terwijl je zelf je weekboodschappen haalt. Zeker als dat kind een half rek speelgoed op de grond uitstalt, waarna een medewerker dat fijn kan gaan opruimen, en door de intercom kan tetteren of de ouders van Jantje hem alsjeblieft op willen halen.... en dat heb ik dus meerdere keren gezien al. Maar wat ik zeg, een hoop ouders nemen hun kinderen ook gewoon netjes mee in plaats van ze bij het speelgoed te stallen, en dat stoort me dus helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef jessie het volgende:
Nou sorry hoor ik vind dat eng klinken. Kinderen waar je wel en geen last van heb, bah. Maar goed, ik kijk hier duidelijk anders tegen aan
Terroriserende onopgevoede enz. Het klinkt alsof als je met je kinderen boodschappen ga doen dat dat wel erg not done is
Ik weet niet of je wel eens bij een Makro bent geweest, maar dat is gewoon geen plek voor kinderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef jessie het volgende:
Maar ik vind dat dat dus niks met de makro te maken heeft. In ikea gebeurt dat ook wel eens, in de AH ook enz enz. Absoluut niet goed. Daarom vind ik nog niet dat je je kinderen maar thuis moet laten als je boodschappen ga doen.
nou dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef Sugar het volgende:
Maar denken jullie ook aan de eventuele mening van het kind? Misschien vinden kinderen het zelf wel veel leuker in de speelgoedhoek van een winkel dan met mama of papa meelopen door de gangen?
nope, geef d'r nu drie keer op een dag een etpil, smorgens,middags en voor het slapen gaan, aardig gezette tijden lijkt me. HA heeft geen dienst vandaar hier mijn vraag moet anders naar de huisartsenpost komen en dat moet ik in mijn uppie met twee zieke kindjes met OVquote:Op woensdag 16 november 2005 14:13 schreef moussy het volgende:
Ik zou naar de huisarts met de laatste, veel te hoog en veel te vreemd dat het niet met paracetamol (op gezette tijden!!) omlaag krijgt. Waarom gezette tijden, omdat het anders omhoog schiet en vaak veel hoger is dan de hele dag koorts.
Ja, tuurlijk is dat leuker. Net zoals het leuk is om door de hele winkel te krijsen dat je graag die snoepjes wilt en niet diegene die je mama wilt kopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef Sugar het volgende:
Maar denken jullie ook aan de eventuele mening van het kind? Misschien vinden kinderen het zelf wel veel leuker in de speelgoedhoek van een winkel dan met mama of papa meelopen door de gangen?
Ik zou anders even om de 4 á 6 uur geven, dus zeg maar maximale dosering (weet niet uit mn hoofd) om het te kunnen overlappen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
nope, geef d'r nu drie keer op een dag een etpil, smorgens,middags en voor het slapen gaan, aardig gezette tijden lijkt me. HA heeft geen dienst vandaar hier mijn vraag moet anders naar de huisartsenpost komen en dat moet ik in mijn uppie met twee zieke kindjes met OVDus voor ik papa helemaal uit delft laat komen dacht ik aan jullie voor evt opties.
Welk beeld heb jij van de motivaties van kinderen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is dat leuker. Net zoals het leuk is om door de hele winkel te krijsen dat je graag die snoepjes wilt en niet diegene die je mama wilt kopen.
het vershcil is dat de makro geen speelhoek heeft..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Welk beeld heb jij van de motivaties van kinderen?![]()
En ik vind ook dat het geen dumpen mag zijn en al helemaal niet dat kinderen spullen uit een winkel zomaar als speelgoed mogen gebruiken. Maar ik vraag me wel af hoe makkelijk ook de gewone situatie (van kind dat in een speelhoekje mag spelen terwijl moeder of vader boodschappen doet) wordt gezien als dumpen en blablabla.
Oeh, knor, sterkte met die zieke kinderen!
ligt denk ik ook aan het karakter van je kindje..quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef babyfeet het volgende:
als kyllian mee gaat naar de AH of wat dan ook dan wil hij altijd graag in de speelhoek
maar ik durf het niet ben veel te bang dat hij weg loopt dus gewoon lekker mee hoor..
knor ik zou ook de dokter bellen hoor zeker omdat de koorts niet zakt enzo
geen idee of je er net als hier zicht op heb bij de kassa, maar alicia laat ik vaak daar nog eventjes spelen als ik in de rij van de kassa sta (ik kies dan gewoon de rij uit waar ik direct zicht op dat hoekje heb.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef babyfeet het volgende:
als kyllian mee gaat naar de AH of wat dan ook dan wil hij altijd graag in de speelhoek
maar ik durf het niet ben veel te bang dat hij weg loopt dus gewoon lekker mee hoor..
knor ik zou ook de dokter bellen hoor zeker omdat de koorts niet zakt enzo
wat ben jij toch een enorme schatquote:Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef jessie het volgende:
Knor over een uurtje is Geer thuis dan zou ik wel ff meekunnen hoor!!!! Maar tegen die tijd is danny er dan natuurlijk ook al. Als hij niet kan komen laat het ff weten dan haal ik je ff op!!!!! Wel doen he!
Als er een speelhoek in een winkel is heb ik er totaal geen problemen mee. Maar in de Makro IS geen speelhoek.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Welk beeld heb jij van de motivaties van kinderen?![]()
En ik vind ook dat het geen dumpen mag zijn en al helemaal niet dat kinderen spullen uit een winkel zomaar als speelgoed mogen gebruiken. Maar ik vraag me wel af hoe makkelijk ook de gewone situatie (van kind dat in een speelhoekje mag spelen terwijl moeder of vader boodschappen doet) wordt gezien als dumpen en blablabla.
Oeh, knor, sterkte met die zieke kinderen!
Is prima!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:34 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ben jij toch een enorme schat![]()
Ik laat haar nu even slapen, als ze straks nog steeds zo hoog is zou ik er graag gebruk van maken, das makkelijker dan wachten op danny
Dat vind ik ook geen dumpen, daar zijn die speelhoeken toch voor. Of de ballenbakken.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:26 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
het vershcil is dat de makro geen speelhoek heeft..
Ik vind bijv in de c&a of v&d hebben ze wel die speelhoekjes.. vind dat niet dumpen... zo kan het kind zijn/haar energie kwijt.. is toch in de buurt.. en mama/papa kan op het gemakje dingen uitzoeken..
het is maar goed dat kinderen vaak op school gedumpt worden, anders heb ik straks geen werk meerquote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef moussy het volgende:
Yeah, ik dump mijn dochter regelmatig op school en beide koters janken ook regelmatig in de super om een watiets. Dan moet je je boodschappen maar via inet bestellen
heb ik nogquote:Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
[..]
Is prima!
Ik mail je nog ff mijn tel nr of heb je dat nog?
Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen hun kinderen meenemen wanneer ze boodschappen gaan doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef jessie het volgende:
Dat is ook een beetje mijn gevoel Sugar. Het komt allemaal zo eng over. Tuurlijk heb je uitzonderingen. Maar ik vind het gewoon niet leuk als je je zo ergert aan kinderen, terwijl de kinderen zelf er 9 van de 10 keer niet eens wat aan kunnen doen. Dat vond ik dus met de uitspraak van lady-wrb niet echt prettig. Plus dat er soms niks anders op zit om met je kinderen boodschappen te doen. Bo en Jans zitten ook wel eens in de AH in de speelhoek. Het ligt eraan hoe zin in hun vel zitten. En soms willen ze ook niet meer mee uit de winkel. Met 2 kids boodschappen doen is soms een heel gedoe, maar vaak ook leuk. alles afwegen enz. Nou ja ik vond het allemaal nogal negatief. Alsof je je kinderen maar thuis moet laten als er wat verleidelijks op hun pad komt. Hier leren ze daar gewoon mee om gaan. en dat gaat met horten en stoten, net als de rest van hun opvoeding.
Nee en ik ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef Sugar het volgende:
Maar troel, denk je echt dat kinderen het leuk vinden de boel bij elkaar te krijsen om een snoepsoort?
ah, alicia moest laast plassen bij de burger king (waar ze voorheen altijd een bezoekerstoilet hadden) maar mocht niet even van het inmiddels afgesloten toilet gebruik maken (ze moest het maar ophouden of ik had haar maar een luier om moeten doen), gelukkig kan mijn meissie heel netjes staand plassen in een milkshake bekerquote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ah, mijn kind moest een keer poepen bij Mac Donalds. Bleek ook vreselijk not done te zijn
Precies en dan vind ik het zo eng om je dan maar te gaan irriteren aan de kinderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef Zabb het volgende:
[..]
Geen van beide partijen kunnen daar iets aan doen natuurlijk, dat ligt aan de verandering van het beleid van de Makro.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ah, mijn kind moest een keer poepen bij Mac Donalds. Bleek ook vreselijk not done te zijn
Ik kan me voorstellen dat dat sinds die reclame van Vicks best leuk is ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef Sugar het volgende:
Maar troel, denk je echt dat kinderen het leuk vinden de boel bij elkaar te krijsen om een snoepsoort?
Ben blij dat mn dochter een wat kind-vriendelijker juf heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
het is maar goed dat kinderen vaak op school gedumpt worden, anders heb ik straks geen werk meer
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Sugar het volgende:
Kinderen hebben is alleen hip als ze lekker vrij overal mee naartoe gaan (natuurlijk niet naar supermarkt en speelgoedwinkels), maar naar jazzcafé's, tapasbars en musea, waar ze zich uiteraard erg gepast gedragen.
Succes!
Hahahahahahaha je vergeet het theaterquote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Sugar het volgende:
Kinderen hebben is alleen hip als ze lekker vrij overal mee naartoe gaan (natuurlijk niet naar supermarkt en speelgoedwinkels), maar naar jazzcafé's, tapasbars en musea, waar ze zich uiteraard erg gepast gedragen.
Succes!
Ik ben blij dat jij mij totaal niet kentquote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ben blij dat mn dochter een wat kind-vriendelijker juf heeft
ik zie je sarcastische smiley niet hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.
Oh ik kan me die irritatie van (vaak drukke) ondernemers goed voorstellen hoor. Maar idd, de kinderen en hun ouders kunnen daar natuurlijk niets aan doen. De Makro richt zich met zijn beleid nu op twee doelgroepen, daar ligt het aan. De ondernemer moet zich dus eigenlijk irriteren aan het beleid van de Makro ipv de kinderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
Precies en dan vind ik het zo eng om je dan maar te gaan irriteren aan de kinderen.
Was het maar sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef jessie het volgende:
[..]
ik zie je sarcastische smiley niet hoor!
en dus ondernemers mogen hun kinderen niet meenemen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen hun kinderen meenemen wanneer ze boodschappen gaan doen.
Maar, we hadden het net over de Makro en dat is in eerste instantie bedoeld voor ondernemers die daar hun (grote) inkopen kunnen doen. Daarom mocht je eerst in heel veel vestigingen geen kinderen meenemen. Dat is nu dus een beetje aan het veranderen. Nu lopen er bij de Makro dus mensen die gewoon op hun gemakkie boodschappen doen met de kinderen en ondernemers die spullen voor de zaak halen door elkaar. Ik kan me voorstellen dat die ondernemers zich dan ergeren aan de kinderen die er lopen. Geen van beide partijen kunnen daar iets aan doen natuurlijk, dat ligt aan de verandering van het beleid van de Makro.
Tja, ik begrijp dat jij er moeite mee hebt als de smileys er niet bij staan. Het is tenslotte niet van iedereen te verlangen dat ze verstand hebben, ik neem het je niet kwalijk dat jij het niet hebt. Ik zal er in het vervolg speciaal voor jou smileys bijzetten.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:53 schreef Sugar het volgende:
Ooooooooooooooooooh, sarcastisch was het.
Dus ze vinden een eventuele speelhoek niet leuker dan meelopen met pa of ma? Of was dat deel niet sarcastisch bedoeld?
Herinner me er niet aan. Ik moet huilen nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Troel het volgende:
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.
Daarna de beker op de afhaalbalie achter gelaten?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef Danny het volgende:
[..]
gelukkig kan mijn meissie heel netjes staand plassen in een milkshake beker![]()
Maar leg dan uit, Troel? Waar zat het sarcasme? Wat wilde je zeggen maar begreep ik niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp dat jij er moeite mee hebt als de smileys er niet bij staan. Het is tenslotte niet van iedereen te verlangen dat ze verstand hebben, ik neem het je niet kwalijk dat jij het niet hebt. Ik zal er in het vervolg speciaal voor jou smileys bijzetten.
kan me niet voorstellen dat je heel veel anders bent dan hierquote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mij totaal niet kent
Eerst niet, nu wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef moussy het volgende:
en dus ondernemers mogen hun kinderen niet meenemen?
Ja, ik zag dat het met het stemmen niet zo goed ging, dus het moest maar he, nu kunnen de mensen die nog moeten stemmen alsnog voor mij stemmenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel je gaat nu wel heel ver met je campagne voeren voor reldel hoor![]()
En dan vooral niet ingrijpen idd. Dat vind ik ook niet netjes. Maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan in welk restaurant je zit.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef livelink het volgende:
maar er zijn ook kinderen die door een restaurant heen rennen en obers die met eten rondlopen voor de voeten lopen en dan zijn er ouders die het geweldig leuk vinden dat hun kinderen zich zo vermaken.
Ondanks het ge-auw ben ik echt wel jaloers!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even klagen? Auw?
Ik ben net onder handen genomen door een collega (sportmassage), ik had nogal last van knopen in mijn rug.
Alles doet nu zeer.
Auw...
Maar ze zei dat het wel ergens goed voor was, nou... auw...
Sugarquote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef Sugar het volgende:
[..]
Herinner me er niet aan. Ik moet huilen nu.
Ik geloof gewoon bijna niet dat hier staat wat er staat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef Troel het volgende:
Het is tenslotte niet van iedereen te verlangen dat ze verstand hebben, ik neem het je niet kwalijk dat jij het niet hebt.
Neuh, ik hou niet van ONZ.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef coolbabe het volgende:
Troel, kun jij niet gewoon ff opbokken naar ONZ ofzo?
En een ander steekt net zo goed onder water. Maar ja, dat is zo'n lieve user, die mag dat gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:23 schreef coolbabe het volgende:
Lief? Je bent gewoon achterlijk bezig met je steken onder water en dan onder het mom van "sarcastisch bedoeld"
Me hoela!
Het grappige is dat jullie degene zijn met het probleem en ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef coolbabe het volgende:
*zucht*
Als 10 mensen een probleem hebben met een persoon, ligt het dan aan die ene persoon of aan die 10 anderen?
sorry dat ik nu pas weer reageer, maar om een lang verhaal kort te maken, konden we niet bij de HAP terrecht en is er een arts van daar naar hier gekomen, ze is geheel onderzocht, urine is getest waar wel een beetje bloed in zat, ontlasting wordt nog gedaan,maar ze denken aan een infectie aan de blaas, darme of nieren gezien de reacties en symptonen. Ze moet morgen aan de betere hand raken na alles zo niet vrijdag naar HA en dan een poeponderzoek. Ze zit nu onder de paracetamol (hogere dosis) en de ORS omdat ze wat verschijnselen van uitdroging begon te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef jessie het volgende:
Knorretje Geer is er! Je moet trouwens wel de huisartsenpost bellen voordat je komt! Ik hoor t wel.
Wat leuk!!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef reni het volgende:
knor beterschap met de kids hopelijk zijn ze snel weer beter.
Serissa komt op tv![]()
Ze heeft vandaag met haar groep opnames gehad voor zapsport.
Ze waren uitgenodigd voor de trekking van de sponsorloterij.
Was echt heel leuk ze moesten vanalles doen met Ron Boshart ,Wat is die vent gek zeg
Ik heb nog nooit 20 meiden bij elkaar gezien die zo zenuwachtig waren, voor n aantal was het ook de eerste keer dat ze moesten optreden en dan gelijk voor tv ,spannend allemaal hoor.
Mens is toch goedquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry dat ik nu pas weer reageer, maar om een lang verhaal kort te maken, konden we niet bij de HAP terrecht en is er een arts van daar naar hier gekomen, ze is geheel onderzocht, urine is getest waar wel een beetje bloed in zat, ontlasting wordt nog gedaan,maar ze denken aan een infectie aan de blaas, darme of nieren gezien de reacties en symptonen. Ze moet morgen aan de betere hand raken na alles zo niet vrijdag naar HA en dan een poeponderzoek. Ze zit nu onder de paracetamol (hogere dosis) en de ORS omdat ze wat verschijnselen van uitdroging begon te krijgen
zullen toch wel pleegkinderen bij zitten dan tochquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk voor je dochter Reni! Knor beterschap daar.
Zometeen bij de opvoedpolitie, een gezin met 23 kinderen.
Allemaal jongens!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
23? O my god. Ze zullen maar als gezin naar de makro gaan, hahahahahahhaahahahahahah
Met Barbies, jaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niets kopen maar alleen met het speelgoed spelen.
Ouwe snoeperd!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht een jongen van 23, zijn het 23 jongens.
waarom mag ik me niet irriteren aan kinderen die het zo druk hebben met tikkertje spelen door de looppaden, dat ze mij daarbij ondersteboven lopen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
[..]
Precies en dan vind ik het zo eng om je dan maar te gaan irriteren aan de kinderen.
nou zeg je het zelf. jij corrigeert je kinderen wel als ze iets doen wat niet mag.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef jessie het volgende:
Ik heb dat gevoel niet livelink. Ik zie ouders juist vaak heel ongemakkelijk worden als hun kinderen iets doen wat niet mag. En zelf heb ik daar ook wel eens last van. En mijn kinderen voelen dat feilloos aan. Meestal grijp ik wel in en dat kan dus wel eens een schreeuwpartij van de kinderen tot gevolg hebben. Grijp ik niet in is die schreeuwpartij er ook, maar dan bv omdat ze een spelletje doen wie t hardst kan gillen. Ik grijp dus wel in, alleen is het resultaat vaak hetzelfde als het gedrag wat ze vertoonde. Ik denk dan zeker niet van, goh wat heb ik leuke kinderen. Dan denk ik, ik ben blij als ik thuis ben![]()
vind ik ook luchtbel. je kunt ook TE streng zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef jessie het volgende:
pech hoor! Die riem ik zou hem lekker houden als je hem mooi vind.
Maar dit zou ik ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Laatst liet iemand een camera in de trein liggen, wij de trein gemist omdat we die man achterna liepen. Achteraf ga ik dan denken, wat als we niks gedaan hadden, zou iemand er ooit achter gekomen zijnslecht he?!
Wat zij zegt dus!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef jessie het volgende:
Ik geef altijd wel alles netjes terug als ik zie dat iemand iets verliest ofzo. Maar als er in de winkel iets fout afgerekend word en daar kom ik thuis achter dan denk ik, pech hoor! Die riem ik zou hem lekker houden als je hem mooi vind.
nergensquote:Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
pft, waar staat dat het niet mag??
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:47 schreef coolbabe het volgende:
Ik was vanmorgen in de sportschool vergeten m`n tas in een kluisje te zettenPortemnonnee, telefoon, autosleutels, alles zat er nog in
Toen ik terugkwam gelukkig ook nog
Als het regent is het echt heel handig hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef TazDevl het volgende:
OGM, bezorg pizza terwijl de pizzaria aan de overkant zit
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef _evenstar_ het volgende:
coolbabe wat een geluk..
Ik wou bijna zeggen oeh wat een zwijn.. maar das limlands.. en kan nogal raar overkomen.. bah ik begin limburgs te praten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |