ow maar ik ben niet depri hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Jammer dat dat ding zo heet wordt, Moussy. Denk je een koopje gescoord te hebben...![]()
zelfs de pizza's koop ik tegenwoordig kant en klaarquote:Op woensdag 16 november 2005 10:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Als een ding niet betrouwbaar is, ga je ook geen spannende recepten meer uitproberen. Of een half uur appel hakken om een appeltaart te maken.
lolquote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef bixister het volgende:
kun je 'm niet ergens hoog zetten?
hihi inderdaad, zo is 't hier wel een paar keer een (vooral voor Piet zeer) frustrerende activiteit geweest (omdat hij de meeste onderdelen ervan óf niet kon/wilde óf niet mocht). behalve het eindresultaat natuurlijk!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef Sugar het volgende:
Dat is vast heel leuk in mijn hoofd en uiteindelijk niks aan. Maar ik heb er nu al zin in!![]()
![]()
bij sommig deeg ben je helaas genoodzaakt om met de hand te kneden (rrril)quote:
wacht ff..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in een reclameblaadje van die bakplaten in de vorm van ijsjes. stokje dr in, leuk versieren en je hebt een leuke traktatie (denk ik, want ik heb m nog niet en dus ook nog niet uitgeprobeerd)
ik dacht bij de xenos. weet iemand hier iets meer van?
Ik vind het echt niet erg om met de hand te kneden, wel vind ik het irritant als dan net de telefoon of de deurbel gaat. Nououou ik vind het kneden van gehakt wel smerig trouwensquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij sommig deeg ben je helaas genoodzaakt om met de hand te kneden (rrril)
ik heb op de kermis een mixer gewonnen van het voorjaar![]()
en t heeft me niet eens veel geld gekost![]()
hebben jullie ook alweer zo'n reclameboekje van slagharen gekregen? langweekend voor nog geen 200 euro. ik zit erover te denken om luca zijn verjaardag daar te vieren volgend jaar.
dr komt toch bijna niemand, dus is een weekendje weg om het te vieren misschien wel byzonder feestelijk voor hem.
Oooohh die zijn echt leuk!! Kun je die houtjes ook zo ergens bijkopen? Of zitten er veel van die dingen bij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Leuk idee die cake op een stokjeXenos... waar zit een beetje bereikbare hier in de buurt? Hm...
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef Luchtbel het volgende:
Die kan je toch gewoon van ijsjes bewaren?
Of is dat heel vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |