Had ik gisteren ook!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
had ik gisteren.
ik ging nog even snel voor de school uitging een schoenkadootje kopen.
heb ik zo'n grijs monument voor me wat kennelijk aan een praatje toe was
daar sta je dan 20 minuten geduld te oefenen met je chocoladepiet van 60 ct
Ik heb de mijne niet geteld, maar da's niet voor niks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef coolbabe het volgende:
NagellakIk heb 35 verschillende kleuren
Uitstekende kleurkeuzes, Moussy, mijn complimenten!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik heb maar een paar flesjes in huisPaars met glitters, paars, en transparantpaars, voor mijn zomerse tenen. Aan mn handen moet ik dat niet, ik voel me dan veel te trutterig
![]()
Neequote:
HA, ben ik dus niet de enige die dat gevoel heeft! Op mijn tenen heb ik dat niet, op mijn vingernagels wel. Ik lak ze wel eens, maar dat gaat er dus na een paar uur weer af vanwege dat vervelende gevoel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe mijn vingernagels nooit, klinkt maf ik ben ook maf maar dat voelt zo benauwd, net of mijn nagels niet kunnen ademen
Mijn tenen doe ik bij vlagen, maar dan wel met bling bling: glitters of sterretjes of zoChristan wil dan meestal ook
Kom aan mijn hart, mede-mafkeesquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:18 schreef Syrena het volgende:
HA, ben ik dus niet de enige die dat gevoel heeft! Op mijn tenen heb ik dat niet, op mijn vingernagels wel. Ik lak ze wel eens, maar dat gaat er dus na een paar uur weer af vanwege dat vervelende gevoel.
Mijn vingernagels groeien ook krom en zijn erg breed, dus ik vind het sowieso al geen mooi gezicht. Maar dat gevoel is akelig!
RECEPT!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net kruidnootjes gebakken.
kennelijk zijn ze erg lekker, want de tweede lading staat nog te bakken en de eerste is al bijna op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |