abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 13:12:45 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_32312719
Vaak hebben ze ze bij de Blokker wel hoor. Of zo'n soort winkel. Of bij de Albert Heijn naast de cakevormpjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 november 2005 @ 13:13:02 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32312722
voor een makro pasje hoef je geloof ik alleen maar een nschrijving bij de kvk te hebben, maar weet het niet zeker hoor.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32312733
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef livelink het volgende:
Wij zijn dus niet de enigen die geen pasjes van dat soort zaken hebben. Ik begrijp ook echt niet hoe het komt dat de rest van Nederland wel zo'n pasje heeft.
Volgens mij kan iedereen een pasje krijgen die ingeschreven staat in het handelsregister van de Kamer van Koophandel, dus alle stichtingen, verenigingen. Zo worden er ook heel veel pasjes uitgeleend volgens mij.

Mijn ouders hebben er ook een voor hun eigen bedrijf, maar soms worden ze er gek omdat er van die mensen lopen die je raar aankijken als je je kar vol hebt en zeuren dat je bepaalde dingen alleen maar in grootverpakking kan krijgen.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:15:10 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_32312781
Tja, ik ben wel erg blij met mijn Makropasje, al is het alleen maar als je zin hebt om iets te doen en het regent buiten, dan ga je naar de Makro en krijg je ook je dagelijkse wandeling
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 november 2005 @ 13:15:39 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32312792
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:11 schreef Luchtbel het volgende:
Uitkoken? Je gooit het daarna toch de oven in?
uh ik weet niet ofdat je die stokjes mee bakt in de over

als klein kind had ik suiker en me ouders maakte dan zelf suikervrije ijsjes op een stokje , dat als er iemand trakteerde op school ik niet telkens werd oergeslagen omdat toendertijd het veel moeilijker was en duurder was om suikervrij goed te halen.. en die stokjes werden dus herbruikt en werden dus eerst eventjes uitgekookt
pi_32312828
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:15 schreef Troel het volgende:
Tja, ik ben wel erg blij met mijn Makropasje, al is het alleen maar als je zin hebt om iets te doen en het regent buiten, dan ga je naar de Makro en krijg je ook je dagelijkse wandeling
Dan vind ik de ikea of het tuincentrum weer net iets leuker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:17:40 #107
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32312848
Wij zijn allebei in loondienst, dus we staan niet ingeschreven bij de KvK. Voor mensen als jouw ouders zijn die winkels ooit opgezet Zabb, maar dat is iedereen zo langzamerhand vergeten, geloof ik.

Als er hier een Makro in de buurt zou zijn, zou ik misschien moeite doen om aan zo'n pasje te komen, maar dat is niet zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:18:19 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32312875
Lijkt me wel toch, anders krijg je ze er nooit stevig in.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:19:32 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_32312899
Tja, mijn vader heeft een eigen bedrijf en heeft zodoende een pasje, tweede pasje heeft mijn moeder.
En Bert hetzelfde verhaal, ware het niet dat ik dan het tweede pasje heb

En Ikea en Intratuin kom ik ook regelmatig Jessie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32312974
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef livelink het volgende:
Wij zijn allebei in loondienst, dus we staan niet ingeschreven bij de KvK. Voor mensen als jouw ouders zijn die winkels ooit opgezet Zabb, maar dat is iedereen zo langzamerhand vergeten, geloof ik.
Ja klopt, en daar is de makro zelf ook schuld van. Het is nu meer een supermarkt dan groothandel lijkt wel. 'Vroeger' mochten er bijvoorbeeld ook geen kinderen naar binnen, nu wel. Daarnaast verkopen ze ook steeds meer producten in kleine verpakkingen.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:25:11 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32313042
ik kom er niet zo heel vaak hoor, jessie. maar het is leuk om er rond te struinen zo af en toe.
ik kwam er altijd voor de boeken, maar die afdeling is in amsterdam niet zo heel groot helaas.
en nu in de sinterklaastijd is er zoveel speelgoed te bekijken:Y
en van de zomer heb ik een halve kilo van die discodip gehaald.
met een kind dat gek is op cake en koek-versieren is dat heel handig:Y
  woensdag 16 november 2005 @ 13:25:48 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32313052
j maar als dat beslag nog klef is zakt dat stokje dan niet heel raar , of brandt dat dan niet aan ?
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:26:36 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32313075
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:22 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ja klopt, en daar is de makro zelf ook schuld van. Het is nu meer een supermarkt dan groothandel lijkt wel. 'Vroeger' mochten er bijvoorbeeld ook geen kinderen naar binnen, nu wel. Daarnaast verkopen ze ook steeds meer producten in kleine verpakkingen.
ja dat begrijp ik ook niet helemaal
vroeger kon je er heerlijk rustig lopen, maar zelfs daar word je tegenwoordig geterroriseerd met van die onopgevoede dreinkids
  woensdag 16 november 2005 @ 13:29:05 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32313143
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:25 schreef _evenstar_ het volgende:
j maar als dat beslag nog klef is zakt dat stokje dan niet heel raar , of brandt dat dan niet aan ?
Nee denk het niet. Een stukje van het beslag ligt iets naar onder dus het stokje zou in het midden komen. Aanbranden? Nee toch? Sateprikkers enzo kunnen toch ook in de oven. Er komt toch geen vuur bij. Alleen hitte.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:29:23 #115
43556 miss_dynastie
pi_32313154
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:07 schreef livelink het volgende:
Wij zijn dus niet de enigen die geen pasjes van dat soort zaken hebben. Ik begrijp ook echt niet hoe het komt dat de rest van Nederland wel zo'n pasje heeft.
Vroeger had mijn hele familie zo'n pasje. Toen paste de Makro de regels aan en nu heeft nagenoeg niemand hem meer. Was wel leuk, trouwens, mijn oom was helemaal trots toen hij voorbij de kassa kwam zonder controle, laadt het wagentje vol en.... moet bij het afrekenen zijn pas laten scannen, die hij dus niet heeft
pi_32313175
Wij kunnen de Makro pas van de werkgever van mijn man lenen. Erg handig, vooral als je twee kinderen kort op elkaar hebt en dus meteen voor twee verjaardagen kadootjes hebt te kopen. Het scheelt soms wel 10 euro per artikel, dus dat kan nog aardig oplopen.
pi_32313257
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik ook niet helemaal
vroeger kon je er heerlijk rustig lopen, maar zelfs daar word je tegenwoordig geterroriseerd met van die onopgevoede dreinkids
Ja je zal maar kinderen hebben EN een bedrijfje. Dan zal je toch ook boodschappen moeten doen
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:34:10 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_32313272
En soms zijn de winstpakkers gewoon duurder dan een aanbieding in de gewone supermarkt.

Ik heb wel eens iemand die een paar traytjes Dubbelfrisss op zijn karretje had staan dat ze bij de AH dezelfde week 5 cent goedkoper waren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32313285
Scheelt t ook zoveel zonder dat die btw eraf gaat dan Meaghan?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:34:56 #120
43556 miss_dynastie
pi_32313292
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef jessie het volgende:

[..]

Ja je zal maar kinderen hebben EN een bedrijfje. Dan zal je toch ook boodschappen moeten doen
No way dat ik mijn kinderen mee zou nemen naar de Makro. Werd zelf al helemaal enthousiast van het speelgoed- en snoepaanbod, ik zou daar niet graag met kinderen lopen .
  woensdag 16 november 2005 @ 13:35:13 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32313303
Luchtbel ik weet het niet ik maak nooit sate zit weinig anders op als gewoon proberen denk ik

wij hebben wel een macro pasje .. hier mag je trouwens ook maar met 2 man op een pas naar binnen.
moet zeggen dat we tijdje terug een spel gekocht hadden disney monopoly.. was toen 15 euro .. laatst gingen we stadten lag datzelfde spel.. voor 78 euro te koop
pi_32313380
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Luchtbel ik weet het niet ik maak nooit sate zit weinig anders op als gewoon proberen denk ik

wij hebben wel een macro pasje .. hier mag je trouwens ook maar met 2 man op een pas naar binnen.
moet zeggen dat we tijdje terug een spel gekocht hadden disney monopoly.. was toen 15 euro .. laatst gingen we stadten lag datzelfde spel.. voor 78 euro te koop
Spellen schijnen daar idd wel erg goedkoop te zijn. Maar zoals Troel zegt, soms zijn ze helemaal niet zo goedkoop.
pi_32313466
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

No way dat ik mijn kinderen mee zou nemen naar de Makro. Werd zelf al helemaal enthousiast van het speelgoed- en snoepaanbod, ik zou daar niet graag met kinderen lopen .
Ik wel hoor, ik neem ze ook mee naar een speelgoedwinkel. Leuk juist. En ik zal wel moeten. Er moeten toch boodschappen in huis gehaald worden (niet dat ik naar de makro ga hoor) Maar ik zou geen oppas gaan regelen omdat ik boodschappen zou moeten halen
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:43:46 #124
43556 miss_dynastie
pi_32313523
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:41 schreef jessie het volgende:

[..]

Ik wel hoor, ik neem ze ook mee naar een speelgoedwinkel. Leuk juist. En ik zal wel moeten. Er moeten toch boodschappen in huis gehaald worden (niet dat ik naar de makro ga hoor) Maar ik zou geen oppas gaan regelen omdat ik boodschappen zou moeten halen
Ja, maar dat is het dus, vroeger was het niet echt voor je 'dagelijkse boodschappen', vandaar dat kinderen niet meemochten. Nu zijn ze wel die kant aan het opgaan, met losse mango's en courgettes en zo, vroeger kon dat alleen per krat.
pi_32313553
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het dus, vroeger was het niet echt voor je 'dagelijkse boodschappen', vandaar dat kinderen niet meemochten. Nu zijn ze wel die kant aan het opgaan, met losse mango's en courgettes en zo, vroeger kon dat alleen per krat.
Precies!
Gelukkig hebben wij wel zo'n gold card, dus je hoeft de boodschappen niet van de kar te halen en je hoeft minder lang te wachten. Ideaal!
pi_32313585
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan is het dus ook logisch dat er kinderen mee gaan
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:46:36 #127
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32313604
Ik neem m`n kinderen daar niet mee naartoe, vind het veel te leuk om zelf door al die paden te srtuinen zonder op de kinders te moeten letten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32313629
Waar laten jullie ze dan?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:50:20 #129
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32313703
Ik ga `s avonds Koopavond yay
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 13:51:04 #130
43556 miss_dynastie
pi_32313721
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef jessie het volgende:

[..]

Dan is het dus ook logisch dat er kinderen mee gaan
Yup. Maar dat wil niet zeggen dat het niet oervervelend is soms, want sommige ouders zien de Makro als een soort gratis ballorig of zo Er zijn trouwens ook meer dan genoeg kinderen waar je helemaal geen last van hebt hoor, maar de vervelende vallen wel op (zeker omdat ze er eerst niet liepen)
pi_32313832
Nou sorry hoor ik vind dat eng klinken. Kinderen waar je wel en geen last van heb, bah. Maar goed, ik kijk hier duidelijk anders tegen aan
Terroriserende onopgevoede enz. Het klinkt alsof als je met je kinderen boodschappen ga doen dat dat wel erg not done is
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32313985
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef jessie het volgende:
Scheelt t ook zoveel zonder dat die btw eraf gaat dan Meaghan?
Ja hoor, maar soms scheelt het maar een paar euro of helemaal niks. We hadden veel spulletjes van My little pony en daar zat dan weer wel iets bij wat 10 euro scheelde met de prijs die Bart Smit hanteert. Ik heb eigenlijk niet gekeken hoeveel we in totaal hebben bespaard. Toch maar eens de bon opzoeken.
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 14:02:37 #133
43556 miss_dynastie
pi_32314003
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:55 schreef jessie het volgende:
Nou sorry hoor ik vind dat eng klinken. Kinderen waar je wel en geen last van heb, bah. Maar goed, ik kijk hier duidelijk anders tegen aan
Terroriserende onopgevoede enz. Het klinkt alsof als je met je kinderen boodschappen ga doen dat dat wel erg not done is
Nou ja, ik persoonlijk vind het erg not done om je kind op de speelgoedafdeling achter te laten, terwijl je zelf je weekboodschappen haalt. Zeker als dat kind een half rek speelgoed op de grond uitstalt, waarna een medewerker dat fijn kan gaan opruimen, en door de intercom kan tetteren of de ouders van Jantje hem alsjeblieft op willen halen.... en dat heb ik dus meerdere keren gezien al. Maar wat ik zeg, een hoop ouders nemen hun kinderen ook gewoon netjes mee in plaats van ze bij het speelgoed te stallen, en dat stoort me dus helemaal niet.
pi_32314077
Maar ik vind dat dat dus niks met de makro te maken heeft. In ikea gebeurt dat ook wel eens, in de AH ook enz enz. Absoluut niet goed. Daarom vind ik nog niet dat je je kinderen maar thuis moet laten als je boodschappen ga doen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 16 november 2005 @ 14:05:47 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32314079
De Makro is erg leuk, vooral als je op de aanbiedingen let met bijv. waspoeder e.d.
Bij "onze" Makro mogen kinderen trouwens niet meer mee naar binnen, en ik zou ze zelf ook niet gauw meenemen. Die speelgoedafdeling is gigantisch, en dan heb ik het nog geeneens over de snoepafdeling. Als ik naar de Makro ga wil ik eventjes op mijn gemak de aanbiedingen bekijken, en goed kunnen rekenen. Dat is wat anders als de dagelijkse boodschappen doen wat ik (meestal) een feest vind met de kinderen erbij.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_32314095
Zo dat scheelt zeker Meaghan!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 november 2005 @ 14:08:22 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_32314157
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef jessie het volgende:
Maar ik vind dat dat dus niks met de makro te maken heeft. In ikea gebeurt dat ook wel eens, in de AH ook enz enz. Absoluut niet goed. Daarom vind ik nog niet dat je je kinderen maar thuis moet laten als je boodschappen ga doen.
Ik weet niet of je wel eens bij een Makro bent geweest, maar dat is gewoon geen plek voor kinderen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32314185
Het ging erover dat er mensen daar ook hun dagelijkse boodschappen haalde. En dan vind ik het dus logisch dat je je kinderen meeneemt.
Ja ben ooit wel eens in een makro geweest. En dan is het aan jezelf welke afdelingen je bekijkt.
Het voelt heerlijk!!!!
  Admin woensdag 16 november 2005 @ 14:11:40 #139
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_32314239
ot: als we al naar de makro gaan nemen wij ook geen kids mee

Iemand nog tips om de koorts te laten zakken want da de reden dat ik hier ff langswip, heb twee zieken waarvan er 1 rond de 39.7 schommelt en met een zetpil gelukkig wat daalt naar de 38 (verder wel verkouden en hoesterig etc, maar vandaag pas echt koorts) en de ander heeft nu voor de tweede dag 41 graden en krijg het niet naar beneden met een zetpil (ja een paar tiende), eergisteren had ze wel lichte koorts 38.2, klaagt trouwens over pijn in het hoofd, heeft gisteren alles tig keer ondergespuugd en zegt dat de ogen prikken als ze wil kijken. (ze slapen nu gelukkig wel beiden)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 16 november 2005 @ 14:12:53 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32314278
Maar denken jullie ook aan de eventuele mening van het kind? Misschien vinden kinderen het zelf wel veel leuker in de speelgoedhoek van een winkel dan met mama of papa meelopen door de gangen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator woensdag 16 november 2005 @ 14:13:07 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32314285
Met die symptomen Knor zou ik de huisarts even bellen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 14:13:21 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_32314291
Ik zou naar de huisarts met de laatste, veel te hoog en veel te vreemd dat het niet met paracetamol (op gezette tijden!!) omlaag krijgt. Waarom gezette tijden, omdat het anders omhoog schiet en vaak veel hoger is dan de hele dag koorts.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 14:13:45 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_32314299
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef Sugar het volgende:
Maar denken jullie ook aan de eventuele mening van het kind? Misschien vinden kinderen het zelf wel veel leuker in de speelgoedhoek van een winkel dan met mama of papa meelopen door de gangen?
nou dat weet ik wel zeker!
  Admin woensdag 16 november 2005 @ 14:15:38 #144
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_32314338
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:13 schreef moussy het volgende:
Ik zou naar de huisarts met de laatste, veel te hoog en veel te vreemd dat het niet met paracetamol (op gezette tijden!!) omlaag krijgt. Waarom gezette tijden, omdat het anders omhoog schiet en vaak veel hoger is dan de hele dag koorts.
nope, geef d'r nu drie keer op een dag een etpil, smorgens,middags en voor het slapen gaan, aardig gezette tijden lijkt me. HA heeft geen dienst vandaar hier mijn vraag moet anders naar de huisartsenpost komen en dat moet ik in mijn uppie met twee zieke kindjes met OV Dus voor ik papa helemaal uit delft laat komen dacht ik aan jullie voor evt opties.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 14:15:58 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_32314345
Trouwens, de postbank zet zn winnaars wel aan het werk

Ik had voor de lol een klein plaatje bewerkt. Nu kreeg ik via de mail het verzoek om het zo groot mogelijk in te sturen.. is het niet groot genoeg. Ik heb dus een uur zitten pielen op een nieuw plaatje, nu MOETEN ze me die reis wel geven
  woensdag 16 november 2005 @ 14:15:59 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_32314346
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef Sugar het volgende:
Ja, tuurlijk is dat leuker. Net zoals het leuk is om door de hele winkel te krijsen dat je graag die snoepjes wilt en niet diegene die je mama wilt kopen.

Maar daarom hoeven ouders daar nog niet aan toe te geven. Je wilt niet weten hoe vaak je mensen hoort zeggen dat de kinderen bij de Barbies moeten blijven totdat papa en mama ze weer ophalen. Ik heb zelfs een keer gezien dat een meisje gewoon daar de Barbies al aan het uitpakken was. Ouders laaiend op de medewerkers die vonden dat de Barbies dan ook maar gekocht moesten worden.

Trouwens, er IS geen speelhoek in de Makro, er is wel een gang waar het speelgoed in de stellingen staat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32314371
Als het niet zakt zou ik de dokter bellen. Koelen met natte washandjes en luchtig kleden.
En welkom back (knor neem ik aan)
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 14:17:39 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_32314388
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:15 schreef Danny het volgende:

[..]

nope, geef d'r nu drie keer op een dag een etpil, smorgens,middags en voor het slapen gaan, aardig gezette tijden lijkt me. HA heeft geen dienst vandaar hier mijn vraag moet anders naar de huisartsenpost komen en dat moet ik in mijn uppie met twee zieke kindjes met OV Dus voor ik papa helemaal uit delft laat komen dacht ik aan jullie voor evt opties.
Ik zou anders even om de 4 á 6 uur geven, dus zeg maar maximale dosering (weet niet uit mn hoofd) om het te kunnen overlappen.

Is er echt niemand in de buurt met een auto? HA die aan huis wil komen? Of iig even de hap bellen.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:20:53 #149
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32314491
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk is dat leuker. Net zoals het leuk is om door de hele winkel te krijsen dat je graag die snoepjes wilt en niet diegene die je mama wilt kopen.
Welk beeld heb jij van de motivaties van kinderen?

En ik vind ook dat het geen dumpen mag zijn en al helemaal niet dat kinderen spullen uit een winkel zomaar als speelgoed mogen gebruiken. Maar ik vraag me wel af hoe makkelijk ook de gewone situatie (van kind dat in een speelhoekje mag spelen terwijl moeder of vader boodschappen doet) wordt gezien als dumpen en blablabla.

Oeh, knor, sterkte met die zieke kinderen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 16 november 2005 @ 14:25:02 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32314621
Misschien wat meer op jezelf letten dan op wat andere mensen doen.
Prettiger winkelen, begint bij jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')