vind ik ook luchtbel. je kunt ook TE streng zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef jessie het volgende:
pech hoor! Die riem ik zou hem lekker houden als je hem mooi vind.
Maar dit zou ik ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Laatst liet iemand een camera in de trein liggen, wij de trein gemist omdat we die man achterna liepen. Achteraf ga ik dan denken, wat als we niks gedaan hadden, zou iemand er ooit achter gekomen zijnslecht he?!
Wat zij zegt dus!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef jessie het volgende:
Ik geef altijd wel alles netjes terug als ik zie dat iemand iets verliest ofzo. Maar als er in de winkel iets fout afgerekend word en daar kom ik thuis achter dan denk ik, pech hoor! Die riem ik zou hem lekker houden als je hem mooi vind.
nergensquote:Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
pft, waar staat dat het niet mag??
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:47 schreef coolbabe het volgende:
Ik was vanmorgen in de sportschool vergeten m`n tas in een kluisje te zettenPortemnonnee, telefoon, autosleutels, alles zat er nog in
Toen ik terugkwam gelukkig ook nog
Als het regent is het echt heel handig hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef TazDevl het volgende:
OGM, bezorg pizza terwijl de pizzaria aan de overkant zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |