Ben blij dat mn dochter een wat kind-vriendelijker juf heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
het is maar goed dat kinderen vaak op school gedumpt worden, anders heb ik straks geen werk meer
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Sugar het volgende:
Kinderen hebben is alleen hip als ze lekker vrij overal mee naartoe gaan (natuurlijk niet naar supermarkt en speelgoedwinkels), maar naar jazzcafé's, tapasbars en musea, waar ze zich uiteraard erg gepast gedragen.
Succes!
Hahahahahahaha je vergeet het theaterquote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Sugar het volgende:
Kinderen hebben is alleen hip als ze lekker vrij overal mee naartoe gaan (natuurlijk niet naar supermarkt en speelgoedwinkels), maar naar jazzcafé's, tapasbars en musea, waar ze zich uiteraard erg gepast gedragen.
Succes!
Ik ben blij dat jij mij totaal niet kentquote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ben blij dat mn dochter een wat kind-vriendelijker juf heeft
ik zie je sarcastische smiley niet hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.
Oh ik kan me die irritatie van (vaak drukke) ondernemers goed voorstellen hoor. Maar idd, de kinderen en hun ouders kunnen daar natuurlijk niets aan doen. De Makro richt zich met zijn beleid nu op twee doelgroepen, daar ligt het aan. De ondernemer moet zich dus eigenlijk irriteren aan het beleid van de Makro ipv de kinderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
Precies en dan vind ik het zo eng om je dan maar te gaan irriteren aan de kinderen.
Was het maar sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef jessie het volgende:
[..]
ik zie je sarcastische smiley niet hoor!
en dus ondernemers mogen hun kinderen niet meenemen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen hun kinderen meenemen wanneer ze boodschappen gaan doen.
Maar, we hadden het net over de Makro en dat is in eerste instantie bedoeld voor ondernemers die daar hun (grote) inkopen kunnen doen. Daarom mocht je eerst in heel veel vestigingen geen kinderen meenemen. Dat is nu dus een beetje aan het veranderen. Nu lopen er bij de Makro dus mensen die gewoon op hun gemakkie boodschappen doen met de kinderen en ondernemers die spullen voor de zaak halen door elkaar. Ik kan me voorstellen dat die ondernemers zich dan ergeren aan de kinderen die er lopen. Geen van beide partijen kunnen daar iets aan doen natuurlijk, dat ligt aan de verandering van het beleid van de Makro.
Tja, ik begrijp dat jij er moeite mee hebt als de smileys er niet bij staan. Het is tenslotte niet van iedereen te verlangen dat ze verstand hebben, ik neem het je niet kwalijk dat jij het niet hebt. Ik zal er in het vervolg speciaal voor jou smileys bijzetten.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:53 schreef Sugar het volgende:
Ooooooooooooooooooh, sarcastisch was het.
Dus ze vinden een eventuele speelhoek niet leuker dan meelopen met pa of ma? Of was dat deel niet sarcastisch bedoeld?
Herinner me er niet aan. Ik moet huilen nu.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Troel het volgende:
vergeet niet dat ze je lichaam niet lelijk mogen maken.
Daarna de beker op de afhaalbalie achter gelaten?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef Danny het volgende:
[..]
gelukkig kan mijn meissie heel netjes staand plassen in een milkshake beker![]()
Maar leg dan uit, Troel? Waar zat het sarcasme? Wat wilde je zeggen maar begreep ik niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp dat jij er moeite mee hebt als de smileys er niet bij staan. Het is tenslotte niet van iedereen te verlangen dat ze verstand hebben, ik neem het je niet kwalijk dat jij het niet hebt. Ik zal er in het vervolg speciaal voor jou smileys bijzetten.
kan me niet voorstellen dat je heel veel anders bent dan hierquote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mij totaal niet kent
Eerst niet, nu wel.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef moussy het volgende:
en dus ondernemers mogen hun kinderen niet meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |