Wat leuk!!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef reni het volgende:
knor beterschap met de kids hopelijk zijn ze snel weer beter.
Serissa komt op tv![]()
Ze heeft vandaag met haar groep opnames gehad voor zapsport.
Ze waren uitgenodigd voor de trekking van de sponsorloterij.
Was echt heel leuk ze moesten vanalles doen met Ron Boshart ,Wat is die vent gek zeg
Ik heb nog nooit 20 meiden bij elkaar gezien die zo zenuwachtig waren, voor n aantal was het ook de eerste keer dat ze moesten optreden en dan gelijk voor tv ,spannend allemaal hoor.
Mens is toch goedquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry dat ik nu pas weer reageer, maar om een lang verhaal kort te maken, konden we niet bij de HAP terrecht en is er een arts van daar naar hier gekomen, ze is geheel onderzocht, urine is getest waar wel een beetje bloed in zat, ontlasting wordt nog gedaan,maar ze denken aan een infectie aan de blaas, darme of nieren gezien de reacties en symptonen. Ze moet morgen aan de betere hand raken na alles zo niet vrijdag naar HA en dan een poeponderzoek. Ze zit nu onder de paracetamol (hogere dosis) en de ORS omdat ze wat verschijnselen van uitdroging begon te krijgen
zullen toch wel pleegkinderen bij zitten dan tochquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk voor je dochter Reni! Knor beterschap daar.
Zometeen bij de opvoedpolitie, een gezin met 23 kinderen.
Allemaal jongens!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
23? O my god. Ze zullen maar als gezin naar de makro gaan, hahahahahahhaahahahahahah
Met Barbies, jaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:31 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal niets kopen maar alleen met het speelgoed spelen.
Ouwe snoeperd!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht een jongen van 23, zijn het 23 jongens.
waarom mag ik me niet irriteren aan kinderen die het zo druk hebben met tikkertje spelen door de looppaden, dat ze mij daarbij ondersteboven lopen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:45 schreef jessie het volgende:
[..]
Precies en dan vind ik het zo eng om je dan maar te gaan irriteren aan de kinderen.
nou zeg je het zelf. jij corrigeert je kinderen wel als ze iets doen wat niet mag.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef jessie het volgende:
Ik heb dat gevoel niet livelink. Ik zie ouders juist vaak heel ongemakkelijk worden als hun kinderen iets doen wat niet mag. En zelf heb ik daar ook wel eens last van. En mijn kinderen voelen dat feilloos aan. Meestal grijp ik wel in en dat kan dus wel eens een schreeuwpartij van de kinderen tot gevolg hebben. Grijp ik niet in is die schreeuwpartij er ook, maar dan bv omdat ze een spelletje doen wie t hardst kan gillen. Ik grijp dus wel in, alleen is het resultaat vaak hetzelfde als het gedrag wat ze vertoonde. Ik denk dan zeker niet van, goh wat heb ik leuke kinderen. Dan denk ik, ik ben blij als ik thuis ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |