Oke oke, ik ben nog steeds niet overtuigd dat Lieske schijt aan bepaalde dingen heeft. Je weet vast nog wel die beruchte zondag waarbij ze aan een stuk door jankte en waar ze gewoon van bepaalde dingen zich minder moest aantrekken. Zo'n zelfde situatie was er na de nominatie van Dido, toen reageerde ze alleen vele malen beter, alleen daarna lijkt het erop dat ze 'bang is' om Dido te nomineren. Aanstaande donderdag ben ik iig erg benieuwd wie zij gaat nomineren en vooral naar het waarom. Daarna ben ik er wel van overtuigd dat Lieske zich niet laat leiden door andere bewoners en hun meningquote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze alsjeblieft dat je dat niet echt gelooft? Kom op zeg, ze herhaalt gewoon haar mening, die ze al vaker heeft uitgesproken.
Dat jammer genoeg wel heel erg gebaseerd is op geruchten en verhalen die ze van anderen gehoord heeft. Menno heeft Lieske zelf nooit lullig behandeld. Ok, hij baalde wel eens van haar langdradige verhalen, maar wie deed dat niet. Zelf jij ergert je er af en toe aan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze alsjeblieft dat je dat niet echt gelooft? Kom op zeg, ze herhaalt gewoon haar mening, die ze al vaker heeft uitgesproken.
Ik denk dat in wezen Lieske veel intelligenter is dan Rob, maar ze mist de nodige ervaring.quote:Op maandag 14 november 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob praat nu meer met Lieske mee dan andersom, heb ik het idee.
Als je kijkt op wie lieske allemaal heeft gestemd dan kan je niet zeggen dat ze zich heeft laten beïnvloeden door de groepquote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Oke oke, ik ben nog steeds niet overtuigd dat Lieske schijt aan bepaalde dingen heeft. Je weet vast nog wel die beruchte zondag waarbij ze aan een stuk door jankte en waar ze gewoon van bepaalde dingen zich minder moest aantrekken. Zo'n zelfde situatie was er na de nominatie van Dido, toen reageerde ze alleen vele malen beter, alleen daarna lijkt het erop dat ze 'bang is' om Dido te nomineren. Aanstaande donderdag ben ik iig erg benieuwd wie zij gaat nomineren en vooral naar het waarom. Daarna ben ik er wel van overtuigd dat Lieske zich niet laat leiden door andere bewoners en hun mening
Ik ben ook benieuwd. Ik denk trouwens ook wel dat ze zich door de groep enigszins laat leiden. Dat doen ze allemaal, dus Lieske zal daarin vast geen uitzondering zijn. Maar ik denk wel zeker te weten dat ze zeer zeker een eigen mening en willetje heeft, dit itt Nathalie bijvoorbeeld. En Lieske spreekt die mening ook regelmatig uit, itt vele andere bewoners. Daarom denk ik dus ook dat ze niet zo makkelijk voor Rob zijn karretje te spannen is.quote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef Falco het volgende:
Aanstaande donderdag ben ik iig erg benieuwd wie zij gaat nomineren en vooral naar het waarom. Daarna ben ik er wel van overtuigd dat Lieske zich niet laat leiden door andere bewoners en hun mening
Lieske is 2 aangevallen op haar nominatie en ze is er gewoon bang voor nuquote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat in wezen Lieske veel intelligenter is dan Rob, maar ze mist de nodige ervaring.
Gelukkig is er weinig mis met haar intuitie, dus ben eigenlijk niet bang dat ze zich er echt door zal laten beinvloeden
Ja Rob is een domoor, maar toch weet hij het handig te spelen. Er zijn nog steeds bewoners die daarin trappen. Misschien Lieske ook wel, noemde zij hem niet vader of zo?quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat in wezen Lieske veel intelligenter is dan Rob, maar ze mist de nodige ervaring.
Gelukkig is er weinig mis met haar intuitie, dus ben eigenlijk niet bang dat ze zich er echt door zal laten beinvloeden
buiten Joost-Roel, en Roel-Joost, en misschien Ingrid- Rob.. durf ik er weinig over te voorspellen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef F4iTH het volgende:
FF tussendoor. Heeft iemand al een idee wie Rob gaat nomineren? Ik zou denken Nathalie maar die hoort bij 'het groepje'. Joost, Roel, Dido en nu ook Lieske heeft hij in the pocket. Dan zou hij Chantal/ Ingrid dus nomineren...Ik weet het zo niet.
Lieske, Ingrid of Chantal idd.quote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef F4iTH het volgende:
FF tussendoor. Heeft iemand al een idee wie Rob gaat nomineren? Ik zou denken Nathalie maar die hoort bij 'het groepje'. Joost, Roel, Dido en nu ook Lieske heeft hij in the pocket. Dan zou hij Chantal/ Ingrid dus nomineren...Ik weet het zo niet.
Neehee.quote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef Mlose het volgende:
Ik denk dat Rob Ingrid gaat nomineren
iets over onzeker.quote:Op maandag 14 november 2005 23:45 schreef Mlose het volgende:
Lieske, jij bent niet onzeker, ja misschien ben je onzeker maar je bent niet onzeker naar mensen ja misschien onzeker naar jongens of onzeker naar meisjes maar je bent niet onzeker over jezelf.
Wat zeg je Rob![]()
Lijkt me sterk, dat zou ECHT een naaistreek zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Rob met vrouwen wil overblijven en als eerste Joost eruit wil werken?
Je zit toch in een groep en Lieske is wel een groepsdier. Ze zag ook dat Menno zich compleet terugtrok en hele vreemde praatjes hield tegen iedereen afzonderlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dat jammer genoeg wel heel erg gebaseerd is op geruchten en verhalen die ze van anderen gehoord heeft. Menno heeft Lieske zelf nooit lullig behandeld. Ok, hij baalde wel eens van haar langdradige verhalen, maar wie deed dat niet. Zelf jij ergert je er af en toe aan.
Ik denk dat, daar hoef jij niks aan uit te leggenquote:Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee.
Ik leg het niet nog eens uit
quote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef Mlose het volgende:
Ik denk dat Rob Ingrid gaat nomineren
* Arcee draait Domino.quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef lovebear het volgende:
Nee, dank je dan krijg je dat gezwijmel weer tussen dido en roelquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef farceman het volgende:
Chantal rot op en laat die twee alleen!
Menno probeerde iedereen afzonderlijk in te pakken jaquote:Op maandag 14 november 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Je zit toch in een groep en Lieske is wel een groepsdier. Ze zag ook dat Menno zich compleet terugtrok en hele vreemde praatjes hield tegen iedereen afzonderlijk.
Prima, hij krijgt eeen wraakstem terug.quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Ook als wraak nog voor haar eerdere nominatie.
Wel juist. Hij is altijd heel lief tegen Lieske. Misschien doet zij hem wat aan zijn dochter denken ofzo. Hij heeft zelfs al gezegd dat Lieske een van de personen is die hij nooit zal nomineren.quote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef F4iTH het volgende:
Nah Rob heeft niets met Joost maar zolang hij hem aan zijn zijde heeft zal hij denk ik de rest willen wegwerken. Als dit gesprek met Lieske er niet was geweest dan zou ik zeggen dat hij Lieske gaat nomineren want hij heeft totaal niks met haar. Maar nu...
Nathalie Joost? Echt?quote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Effe gokje tussendoor:
Roel - Joost
Joost - Roel
Dido - Chantal
Lieske - Joost
Ingrid - Joost
Chantal - Dido
Rob - Lieske
Nathalie - Joost
Vragen of die manke en Lieske een kopje thee lustten. Rooibos thee om precies te zijnquote:
Zou wel een stunt zijn, een zelfstandige nominatie en niet meegaan in de verontwaardiging van Didoquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Lamon het volgende:
Nathalie Joost? Echt?
Ik denk dat je de laatste twee fout hebt. Volgens mij stemt Rob echt nooit op LIeske. Ik denk dat Rob Ingrid of Nathalie gaat nomineren. En Nathalie gaat Lieske of Chantal denk ik nomineren.quote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Effe gokje tussendoor:
Roel - Joost
Joost - Roel
Dido - Chantal
Lieske - Joost
Ingrid - Joost
Chantal - Dido
Rob - Lieske
Nathalie - Joost
Rob zal Lieske nooit nominerenquote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef F4iTH het volgende:
Nah Rob heeft niets met Joost maar zolang hij hem aan zijn zijde heeft zal hij denk ik de rest willen wegwerken. Als dit gesprek met Lieske er niet was geweest dan zou ik zeggen dat hij Lieske gaat nomineren want hij heeft totaal niks met haar. Maar nu...
Ach Scan, kom op.quote:Op maandag 14 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel juist. Hij is altijd heel lief tegen Lieske. Misschien doet zij hem wat aan zijn dochter denken ofzo. Hij heeft zelfs al gezegd dat Lieske een van de personen is die hij nooit zal nomineren.
Heeft weinig met Dido te maken. Het gaat meer om het idee dat Joost en Nathalie toch "broertje/zusje"" (quote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Zou wel een stunt zijn, een zelfstandige nominatie en niet meegaan in de verontwaardiging van Dido
Ik denk niet dat het naief is. Ik denk dat Rob Lieske erg mag en dat hij niet over haar rug een bepaalde strategie zal proberen te voeren. Ik verwacht nog eerder dat hij op Roel stemt idd om die tactische reden dan op Lieske.quote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ach Scan, kom op.
Je bent toch niet zo naief dat je in die 'ik zal nooit op jou stemmen'-shit gelooft?
Het gaat wel om een smak geld, hoor en uiteindelijk ga je toch proberen je grootste tegenstanders eruit te werken. Ik twijfel er bvb. ook geen moment aan dat Tafkar op gegeven moment zelfs Roel eruit probeert te werken.
Ze hebben idd een band, omdat ze de enige zijn met een relatie thuis...quote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef Lamon het volgende:
Heeft weinig met Dido te maken. Het gaat meer om het idee dat Joost en Nathalie toch "broertje/zusje"" () waren?
Ik vond die laatste twee ook het lastigst.quote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de laatste twee fout hebt. Volgens mij stemt Rob echt nooit op LIeske. Ik denk dat Rob Ingrid of Nathalie gaat nomineren. En Nathalie gaat Lieske of Chantal denk ik nomineren.
klopt dat heeft hij al meerdere keren gezegdquote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef riri het volgende:
[..]
Rob zal Lieske nooit nomineren
Lieske is ook erg gesteld op Rob
En jij hebt tot nu toe wel de indruk dat rob een betrouwbaar figuur is die niemand op achterbakse wijze een mes in zijn rug zal stekenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt dat heeft hij al meerdere keren gezegd
Hij zal haar waarschijnlijk nooit nomineren, nee, maar dat heeft niks met aardig vinden te maken, maar met met tactiek. Hij wil met een bepaald groepje mensen overblijven (de mensen van wie hij denkt te winnen) en volgens mij is hij er wel van overtuigd dat hij van Lieske wint, dus zij mag wel in zijn eindgroepje.quote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het naief is. Ik denk dat Rob Lieske erg mag en dat hij niet over haar rug een bepaalde strategie zal proberen te voeren. Ik verwacht nog eerder dat hij op Roel stemt idd om die tactische reden dan op Lieske.
Ik zou gokken op de volgende nominaties:quote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Effe gokje tussendoor:
Roel - Joost
Joost - Roel
Dido - Chantal
Lieske - Joost
Ingrid - Joost
Chantal - Dido
Rob - Lieske
Nathalie - Joost
Hij is wel erg onbetrouwbaar maar het lijkt mij niet handig om lieske in de zeik te nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
En jij hebt tot nu toe wel de indruk dat rob een betrouwbaar figuur is die niemand op achterbakse wijze een mes in zijn rug zal steken
nomineren is ook het enige wat nog voor wat vuurwerk zorgtquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat veel te langzaam met die nominaties. In dit tempo belanden we ergens in februari![]()
Ik acht Rob tot alles zo ongeveer in staat... en misschien zal hij vlak voor de finale Lieske wel nomineren, maar nu zeker nog niet. Of ik moet me héél erg vergissen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
En jij hebt tot nu toe wel de indruk dat rob een betrouwbaar figuur is die niemand op achterbakse wijze een mes in zijn rug zal steken
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Hallo allemaal....
We hebben vanavond voor de allereerste keer de pubquiz gewonnen!!
Ja sorry, zegt jullie natuurlijk helemaal niets, maar ik ben er erg blij mee...
Wat heerlijk die stem van Chantal zo hees.. Hoe lacht ze nu?
Als ze inderdaad tot eind december doorgaan, dan komt het precies uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat veel te langzaam met die nominaties. In dit tempo belanden we ergens in februari![]()
Hallo allemaal....
Hallo allemaal....
Gefeliciteerd, en die kraai lacht nog steeds kut.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Hallo allemaal....
Ik doe het niet zelf maar het zegt me wel wat hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Hallo allemaal....
Dan is hij wel vreemd bezig. Dan wil hij dus met iemand in de finale komen van wie hij denkt te kunnen winnen. Met andere woorden: hij nomineert nu mensen van wie hij niet denkt te kunnen winnen? Of denk ik dan te simplistisch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zal haar waarschijnlijk nooit nomineren, nee, maar dat heeft niks met aardig vinden te maken, maar met met tactiek. Hij wil met een bepaald groepje mensen overblijven (de mensen van wie hij denkt te winnen) en volgens mij is hij er wel van overtuigd dat hij van Lieske wint, dus zij mag wel in zijn eindgroepje.
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze inderdaad tot eind december doorgaan, dan komt het precies uit.
Ze moeten dan vanaf volgende week elke week een exit hebben; er blijven dan drie finalisten over na de uitzending van donderdag 22 december. De week (of de zaterdag?) erop kan dan de finale-uitrzending plaatsvinden.
Tien bierbonnen, maar daar gaat het niet om... Het is de eeuwige roem die teltquote:
Ik gok op een finale van 5quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze inderdaad tot eind december doorgaan, dan komt het precies uit.
Ze moeten dan vanaf volgende week elke week een exit hebben; er blijven dan drie finalisten over na de uitzending van donderdag 22 december. De week (of de zaterdag?) erop kan dan de finale-uitrzending plaatsvinden.
Ik kan me vergissen, maar Rob heeft tot nu toe altijd op Menno gestemd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tien bierbonnen, maar daar gaat het niet om... Het is de eeuwige roem die telt![]()
ik denk dat Rob ervan uit gaat de komende ronde buiten schot te blijvenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Dan is hij wel vreemd bezig. Dan wil hij dus met iemand in de finale komen van wie hij denkt te kunnen winnen. Met andere woorden: hij nomineert nu mensen van wie hij niet denkt te kunnen winnen? Of denk ik dan te simplistisch?
En Hummie zichzelf inkomsten van 2 exits door de neus boren? Denk het nietquote:
In principe allemaal algemeen, maar mijn sterke gebieden zijn: tv, music, foodquestionsquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doe het niet zelf maar het zegt me wel wat hoor.
Wat is jouw kennisgebied? Of doen jullie allemaal "algemeen"?
Precies. Waarom denk je dat Menno er koste wat het kost van hem uit moest? Ik weet 100% dat hij hem als zijn grootste concurrent zag. Hij vergist zich alleen in de populariteit van Lieske. Naar Tafkar's bescheiden mening kan een 19-jarige studente gewoon niet leuker zijn dan hij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is hij wel vreemd bezig. Dan wil hij dus met iemand in de finale komen van wie hij denkt te kunnen winnen. Met andere woorden: hij nomineert nu mensen van wie hij niet denkt te kunnen winnen? Of denk ik dan te simplistisch?
of een voetbalcarriere:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
altijd nog beter dan dat nominatie gelul
Hij is wel bang voor een nominatie van Ingrid. Dat is duidelijk. Toch heeft hij deze keer wel een goede kans om te overleven, aangezien vast ook Chantal, Nathalie of Ingrid er wel bij zal zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Rob ervan uit gaat de komende ronde buiten schot te blijven
en ik denk dat Chantal gaat proberen daar een stokje voor te steken:)
we zullen zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Hummie zichzelf inkomsten van 2 exits door de neus boren? Denk het niet
Bij het nomineren is hij tot nu toe heel consequent geweest ja.. maar hij had ook weinig keus zolang Menno er nog in zat... Maar aangezien hij achterbaks in alles is, zou het me verbazen als hij het bij het nomineren niet is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar Rob heeft tot nu toe altijd op Menno gestemd?
En iedereen wist toch ook dat Rob op Menno stemde omdat hij hem niet mocht?
Dus waarom zou Rob achterbaks zijn in het nomineren? Hij heeft juist het meest recht door zee genomineerd van iedereen.
Het valt me nu wel op dat hij absoluut niet wil dat de komende nominaties bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bij het nomineren is hij tot nu toe heel consequent geweest ja.. maar hij had ook weinig keus zolang Menno er nog in zat... Maar aangezien hij achterbaks in alles is, zou het me verbazen als hij het bij het nomineren niet is...
Als hij iemand mag is hij dat niet,dan gaat ie door het vuur voor iemand heb ik het ideequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is wel erg onbetrouwbaar maar het lijkt mij niet handig om lieske in de zeik te nemen.
Dat is dan behoorlijk dom van hem... Niet alleen omdat een 19 jarige blonde studenten nu eenmaal aangenamer is om naar te kijken dan een verlepte 40-er, maar ook omdat bij eerdere BB's toch wel bewezen is dat ook een jong, naief meisje kan winnen.,.. hoe heette dan jankkind ook alweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat Menno er koste wat het kost van hem uit moest? Ik weet 100% dat hij hem als zijn grootste concurrent zag. Hij vergist zich alleen in de populariteit van Lieske. Naar Tafkar's bescheiden mening kan een 19-jarige studente gewoon niet leuker zijn dan hij.
En hij is niet de enige die deze denkfout maakt.
Hij zal 'm zeker ook als concurrent hebben gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat Menno er koste wat het kost van hem uit moest? Ik weet 100% dat hij hem als zijn grootste concurrent zag.
in het echte leven: waarschijnlijk wel.. .In BB: no way.. hij gaat over lijken als het moetquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef riri het volgende:
[..]
Als hij iemand mag is hij dat niet,dan gaat ie door het vuur voor iemand heb ik het idee
Jeannette...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk dom van hem... Niet alleen omdat een 19 jarige blonde studenten nu eenmaal aangenamer is om naar te kijken dan een verlepte 40-er, maar ook omdat bij eerdere BB's toch wel bewezen is dat ook een jong, naief meisje kan winnen.,.. hoe heette dan jankkind ook alweer
Precies, die stemmen niet op elkaar.quote:Op maandag 14 november 2005 23:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heeft weinig met Dido te maken. Het gaat meer om het idee dat Joost en Nathalie toch "broertje/zusje"" () waren?
ohja.. dank jequote:
Ja, als je een uurtje hebt. Of twee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Het was best wel gezellig het gesprek tussen lieske en rob.
Lieske is een hele gezellige meid om mee te praten.
haha, nou dat is moeilijk daar in het BB huis jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, als je een uurtje hebt. Of twee.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Hoe 't ook gaat, als Chantal op de bank zit vliegt zij eruit.
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Dido lijkt me gezelliger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Het was best wel gezellig het gesprek tussen lieske en rob.
Lieske is een hele gezellige meid om mee te praten.
quote:
tjeetje ja ook dat nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden is
Zelfs dat weet ik niet zeker meer na afgelopen donderdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Viel best wel mee een uurtje en haar verhalen waren echt niet langdradig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als je een uurtje hebt. Of twee.
Ach, dat wordt toch niks meer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden is
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfs dat weet ik niet zeker meer na afgelopen donderdag.
Als Ingrid of Nathalie ook genomineerd zijn, dan weet ik het al helemaal niet meer.
Ja, daar hebben ze wel een handje van, hè?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is iedereen trouwens nog wakker? Of zijn ze wéér wakker?
Nee, maar desnoods gooit Hummie er wat acteurs in.. Gegarandeerd dat die verlepte oude heks zij het huis niet verlaat voor met veel bombarie één of meerdere kerels het huis in zijn gegooidquote:
Je sig is nog leukerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben een soort gedwongen maaltijd gehad vanavond, tussen 6 en 8 hebben sommige iets geslapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
quote:
Ze wordt nu echter massaal uitgekotst, vooral door dat voetveegincident, maar ook nog meer negatieve stukjes op tv. Naat kan het schudden, hoewel haar tranen vanmiddag wel weer punten zullen opleveren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.
dat was vertekend volgens mij door de botevlootstemquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.
Ik wilde net schrijven: Dido en Roel slapen, of ze doen goed alsof, maar die zijn nu ook weer aan het kleppen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Maar na afgelopen donderdag zou je kunnen denken dat veel mensen stemmen aan de hand van wat de live-show laat zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef BlaBlub het volgende:
Goede avond
Wat een leuke sinterklaas icoontjes hebben sommige van jullie
ow wat vals:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoort zoiets van MMMMBBBBBBNNNNNNNN roel spreektquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven: Dido en Roel slapen, of ze doen goed alsof, maar die zijn nu ook weer aan het kleppen.
[afbeelding]
Hehe, zou kunnen idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Lamon het volgende:
Maar na afgelopen donderdag zou je kunnen denken dat veel mensen stemmen aan de hand van wat de live-show laat zien.
En Nathalie haar voetveeg-actie is precies iets wat de boel zou kunnen omgooien.
Daarvoor dachten veel mensen misschien; "Zit die er ook in? Nou ja, het is wel een lekker wijf, ff bellen maar."
Hij lijkt daar wel érg sterk op Nick Nolte. Alleen jammer dat Rob nog geen fractie van het acteertalent van Nick Nolte heeft, die op zijn beurt weer niet voor niks B-acteur isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ben heel slecht in dit soort spelletjes en ook nu zie ik géén verschillen.
Die zijn ook leuk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook leuke Sinterklaas-smileys![]()
Dank je, zelf verzonnenquote:
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef BlaBlub het volgende:
Kunnen Dido en Roel niet weer ff ruzie gaan maken ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.
Ik zal je hun volgende ruzie vast voorschotelen:
D: "Ik vind jou stom"
R: "Doe niet zo moeilijk joh, Pipo"
D: "Pipo? Pipo? Ik ben helemaal geen Pipo!"
R: "O nee, je bent lief."
D: "Vind je dat echt of zeg je dat alleen maar?"
R: "Nee dat vind ik echt"
D: "Dan krijg je nu een zoen van me."
Ik zeg maar zo, alles beter als ditquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.
Ik zal je hun volgende ruzie vast voorschotelen:
D: "Ik vind jou stom"
R: "Doe niet zo moeilijk joh, Pipo"
D: "Pipo? Pipo? Ik ben helemaal geen Pipo!"
R: "O nee, je bent lief."
D: "Vind je dat echt of zeg je dat alleen maar?"
R: "Nee dat vind ik echt"
D: "Dan krijg je nu een zoen van me."
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:35 schreef Lamon het volgende:
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft?
quote:
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft? Roel en Dido doen me ineens ontzettend denken aan Ross en Rachel.
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft? Roel en Dido doen me ineens ontzettend denken aan Ross en Rachel.
Alle 10 seizoenenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Friends!![]()
De eerste 4 seizoenen althans.
Dat is wel een schandalige vergelijkenisquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:35 schreef Lamon het volgende:
Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Friends!![]()
De eerste 4 seizoenen althans.
Alle seizoenen, behalve de laatste afleveringenquote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Ga m'n zieke lijf naar bed slepen.
Laters!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
Laters!
Nah... die vond ik helemaal geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Alle seizoenen, behalve de laatste afleveringen![]()
Laters!
weet ik bijna zeker van nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het echte leven: waarschijnlijk wel.. .In BB: no way.. hij gaat over lijken als het moet
Beterschap (griep?)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft ook alle seizoenen
En we kijken regelmatig afleveringen terug in verloren uurtjes...
Laatste afleveringen zijn kwa verhaallijn zo ontzettend afgeraffeld. Echt zonde!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nah... die vond ik helemaal geweldig![]()
Best een rustig avondje voor je lever toch?quote:
wat zoeken we regenworm?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
Zoekplaatjes 2
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nou ja, ik weet dat de bedoeling was van de serie dat ze voor elkaar bestemd waren en dat gezeik. Dat gedeelte moet je even wegdenken, en meer op de trieste momenten letten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef BlaBlub het volgende:
Dat is wel een schandalige vergelijkenis![]()
Best wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een rustig avondje voor je lever toch?![]()
quote:
* flugeltje kiest ervoor deze post te negeren...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.
Wij ook. Het blijft een geweldige serie en gaat nooit vervelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft ook alle seizoenen
En we kijken regelmatig afleveringen terug in verloren uurtjes...
hihi, ik heb er een paar gekeken omdat Kim Pieters nu meedoet maar dat helpt ze ook al niet:)quote:
De geile oude bok die wel een groen blaadje lustquote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het naief is. Ik denk dat Rob Lieske erg mag en dat hij niet over haar rug een bepaalde strategie zal proberen te voeren. Ik verwacht nog eerder dat hij op Roel stemt idd om die tactische reden dan op Lieske.
22 minutenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.
Ik ben erg benieuwd waar je dat dan op baseert. Tot nu toe heb ik hem alleen maar zien manipuleren en commanderen... elke poging tot verzet wordt meteen de kop in gedrukt... Waarom zou hij nu opeens wel loyaal zijn naar mensen als die tussen hem en zijn doel (winnen) in staan?quote:
Ter compensatie, heb je A Tale of two Sisters en A love song for Bobby Long al gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Arcee het volgende:
Had ik niet van je verwacht.
Amerikaanse plastic namaak-serie.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij ook. Het blijft een geweldige serie en gaat nooit vervelen.
"Soap" uit de jaren 70 was ook zo briljant. Daar heb ik nu ook eindelijk alle 4 seizoenen van
Maar de meesten zullen die serie niet kennen denk ik
Jawel!!! Hilarisch!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Soap" uit de jaren 70 was ook zo briljant. Daar heb ik nu ook eindelijk alle 4 seizoenen van
Dat mag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje kiest ervoor deze post te negeren...![]()
Zat Mona van Who's the Boss daar niet in? Dan ken ik em wel (vaag).quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja. niet mee eens. En reken maar dat er weken, zo niet maandenlang intensief overleg over is geweest. Ik vnd het een laatste aflevering waardigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Laatste afleveringen zijn kwa verhaallijn zo ontzettend afgeraffeld. Echt zonde!!
Inderdaad. Geniale serie. Ik ben nu weer halverwege tweede seizoen en ga de komende dagen weer alles afkijken. Het blijft geweldig.quote:
Beterschap en slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel!!! Hilarisch!!!!![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt!![]()
Ja als ik dat gedeelte weg denk kan ik nog een beetje een vergelijkenis zin. Ik vind Rachelquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat de bedoeling was van de serie dat ze voor elkaar bestemd waren en dat gezeik. Dat gedeelte moet je even wegdenken, en meer op de trieste momenten letten.
Rachel was high-maintenance als de pest, ze lulden maar over hun relatie zonder elkaar te begrijpen, en Ross moest iedere keer slikken en slikken om haar bij zich te houden.
De scene uit seizoen 3 of 4, waarin Ross weer bij Rachel mocht slapen omdat hij zogenaamd haar brief gelezen had, en alle fouten op zijn naam had gezet, deed me echt aan wat er net gebeurde denken.
Die zat erin ja. Maar vooral Burt (Richard Mulligan; later ook bekend geworden door Empty Nest) was geweldig. Helaas is hij al overleden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zat Mona van Who's the Boss daar niet in? Dan ken ik em wel (vaag).
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BB5kijker het volgende:
Zijn er meer mensen die steeds van dit plaatje schrikken?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat hij Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
Vanzelfsprekend!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat hij Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
na ongeveer 700 SC-topics raakte ik er aan gewendquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BB5kijker het volgende:
Zijn er meer mensen die steeds van dit plaatje schrikken?
[afbeelding]
Dido isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BlaBlub het volgende:
Ja als ik dat gedeelte weg denk kan ik nog een beetje een vergelijkenis zin. Ik vind Rachelalleen 1000x leuker als Dido
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
na ongeveer 700 SC-topics raakte ik er aan gewend
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die laatste staat nog op het programma.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ter compensatie, heb je A Tale of two Sisters en A love song for Bobby Long al gezien?
Gaat nog steeds goed. Maar geen slapende 'honden' wakker makenquote:
Alles klopt wel en hoort ook zo, dat ben ik met je eens. Maar in de laatste afleveringen gebeurd er heel veel, te snel. Aan Phoebes bruiloft wordt bijvoorbeeld relatief weinig aandacht geschonken en zelfs aan de "kinderen" van Monica en Chandler. Wat dat betreft vind ik dat ze wat steken hebben laten vallen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja. niet mee eens. En reken maar dat er weken, zo niet maandenlang intensief overleg over is geweest. Ik vnd het een laatste aflevering waardigAlles zag je mijlenver aankomen, maar dat maakte geen zak uit.
![]()
nee hoor, gewoon overmatig alcoholgebruikquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
En daarvoor? Slapeloze nachten?
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen engerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.
Leuke vriendschapsvriendin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido is, ze is grappig en soms gek. Je moet alleen nooit een relatie met haar krijgen.
Kan ik me voorstellen. En Chantal is nóg erger. Maar ik wissel zo af en toe...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen enger
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen enger
Ik vond haar een tijdje ook wel grappig en gek, maar door dat Roel gedoe vind ik haar echt 3x niks meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido is, ze is grappig en soms gek. Je moet alleen nooit een relatie met haar krijgen.
Nee hoor. Totaal niet (hoop ik)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.
Scarlett Johansson is de mooiste vrouw die ooit geleefd heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die laatste staat nog op het programma.![]()
Scarly.
Laat je niet teveel leiden door het horrorplakkaat. Het is tegelijkertijd ook een heel aangrijpend drama met hele mooie muziek.quote:En deze ? Ken ik nog niet. Ziet er interessant uit.
Gelukkig maar. Maar ik blijf het toch denken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Totaal niet (hoop ik)
Spel winnen is iets wat er van nature inzit bij hem maar als hij een persoon graag mag en respekteert dan is dat winnen niet iets wat voor gaat,dan is die vriendschap belangrijker,dat wat hij had met Menno kwam ook voort uit dat hij totaal niets met die jongen zijn karakter had (geen respekt),meer te maken met als jij het niet zuiver speelt dan zal je eens zien wat ik kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar je dat dan op baseert. Tot nu toe heb ik hem alleen maar zien manipuleren en commanderen... elke poging tot verzet wordt meteen de kop in gedrukt... Waarom zou hij nu opeens wel loyaal zijn naar mensen als die tussen hem en zijn doel (winnen) in staan?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga ook maar eens m'n bedje opzoeken
Is ze dood dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
Scarlett Johanssen is de mooiste vrouw die ooit geleefd heeft.
Ik weet wie 'm tipt.quote:Laat je niet teveel lijden door het horrorplakkaat. Het is tegelijkertijd ook en heel aangrijpend drama met hele mooie muziek.
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
Ook truste!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga ook maar eens m'n bedje opzoeken
quote:
Ik, zei de zot!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
hallo nog leven hier op Fok?
ja, al wordt het nu in hoog tempo minderquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
*meldt*quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
En die knikker? Zeker ook keihard gelogen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
nou ik drink nog 1 biertie anders heb ik morgen stront aan de knikker.....
spreekwoordelijke stront dan he!
nouja genoeg knikkers om eens goed te gaan bamzaaien....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En die knikker? Zeker ook keihard gelogen.![]()
Dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, al wordt het nu in hoog tempo minder![]()
Omdat je uit stilburg komt en dus gewend bent om naar slapende mensen te kijken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik om 1.15 uur 's nachts als een halve waus naar slapende mensen zit te kijken?![]()
De fles Coebergh is nog niet op?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik om 1.15 uur 's nachts als een halve waus naar slapende mensen zit te kijken?![]()
*dikke vette middelvinger opsteekt*quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat je uit stilburg komt en dus gewend bent om naar slapende mensen te kijken?
Gatverdamme, dat spul is goor....quote:
Bij gebrek aan echt levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Je weet waar je die kan vrotten he?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*dikke vette middelvinger opsteekt*
![]()
Confronterende post eigenlijk. Ik heb niet eens de streams meer aan en voel me nog voor joker zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
jawel maar ze komen maar niet uit die kutbonenquote:
Hmmm... Nou je het zegt... Ik heb idd wel trek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan vrotten he?
Zeker weer te weinig gegeten ?![]()
kep nog wel wat warm vlees met sausj voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm... Nou je het zegt... Ik heb idd wel trek.
Versabommie weet waar hij flugel blij mee maakt...![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nog wel wat warm vlees met sausj voor je![]()
Wat doet de rest van sociaalrijk Nederland dan voor spannende dingen om 1.19 op een maandagavond?quote:
Heel zachtjes dan want de garantie is geloof ik verlopen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n tanden erin mag zetten
![]()
Joh wat je zegt, ben echt stinkjaloers op studenten...jarenlang maar zuipen en beesten ..en ik zei de lul ga werken en heb m'n studie maar 's avonds gedaan...wat was ik domquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat doet de rest van sociaalrijk Nederland dan voor spannende dingen om 1.19 op een maandagavond?
(buiten misschien de enkele late vrijpartij, of het lavenloze studentenavondje)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh wat je zegt, ben echt stinkjaloers op studenten...jarenlang maar zuipen en beesten ..en ik zei de lul ga werken en heb m'n studie maar 's avonds gedaan...wat was ik dom
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, het wordt niets meer vannacht... Ik ga ook maar ff tukken...
Doei
ja en dan met je duffe kop net uit je werk haastend naar de hogeschool en wat zie je op de biltstraat terwijl je voor het stoplicht staat te schuimbekken omdat je te laat komt? Een groep dronken studenten die WEL tijd hebben om lol te maken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]herkenbaar.. Ik hoor het me nog tegen mijn ouders zeggen: "Ik ga liever werken en een studie ernaast doen. Dan ben ik ook veel minder afhankelijk en ik denk dat het een betere leerschool is"
ik domme lul
truste lieverd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, het wordt niets meer vannacht... Ik ga ook maar ff tukken...
Doei
Ik heb mij laten vertellen dat de SC nog een tijd doorloopt na de finale... Maar ik zou het ook werkelijk niet weten... Het enige dat ik kan verzinnen is hier wat meer lurkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
hey zomaar een vraag die ik al eerder stelde...maar wat de neuk moet ik doen als BB afgelopen is?
Veeeeelste eng! Lijk jij op hem?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat het Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
Tegen die tijd hoop ik weer een leven te hebben ;')quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
hey zomaar een vraag die ik al eerder stelde...maar wat de neuk moet ik doen als BB afgelopen is?
Alsnog gaan studeren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
heeft ik al gedaan en afgerond.....met als gevolg een volledig brak sociaal leven ...:)quote:
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik weer een leven te hebben ;')
Als Dido Liekse zou nomineren is ze net zo schijnheiligals als Lieske. Dido noemde Lieske schijnheilig omdat ze haar nominatie niet zag aankomen. Dido heeft het de hele tijd erover dat ze zoveel moeite met Chantal en Ingrid heeft. Dat ze zich genegeerd voelt door hen. Gister zei ze nog dat Lieske veel liever tegen haar deed dan Chantal en Ingrid. Ik twijfel dus of Dido ook echt op Lieske gaat stemmen. Als ik haar zou zijn zou ik eerder op Chantal stemmen omdat die nominatie toch harder aankwam. Nathalie stemt denk ik wel op Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef mijn23 het volgende:
dido en nathalie gaan zeker lieske nomineren,naat heeft dat al vaak subtiel aangegeven
Ik hoop zo dat de sc nog even doorloopt.......zou niet weten waar naartoe...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat de SC nog een tijd doorloopt na de finale... Maar ik zou het ook werkelijk niet weten... Het enige dat ik kan verzinnen is hier wat meer lurken
Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef teamlead het volgende:
Zou er al een afkick-centrum zijn voor BB-streamersDit is vast niet het eerste jaar dat mensen na afloop opeens radeloos worden
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Trusten
Dronken? Stoned? Verslaafd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Redelijk, nee, ik ontkenquote:
Grouphug!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....
zou APK daarvan gedient zijn?![]()
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niks
* Anitra steekt nog maar een peukje op
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Redelijk, nee, ik ontken
Nee hoor, gewoon geen leven en teveel aan mijn hoofd om te kunnen slapen nu
Heb je een Credit Card?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horen
Okee!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Grouphug!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nope, wel een benzinepasje!quote:
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik rook uitsluitend tijdens toneelrepetities wanneer ik iemand speel die rookt, en dan vind ik het nog lekker ook, die paar keer elke twee jaar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomen
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee!![]()
*Stereotomy hugt APK hugt...
quote:
Ik heet geen Tommyquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.![]()
Ik zou hem ontslaan, die prutser.![]()
Nepperdquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !
Ik schrik me doodquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |