Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef teamlead het volgende:
Zou er al een afkick-centrum zijn voor BB-streamersDit is vast niet het eerste jaar dat mensen na afloop opeens radeloos worden
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Trusten
Dronken? Stoned? Verslaafd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Redelijk, nee, ik ontkenquote:
Grouphug!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....
zou APK daarvan gedient zijn?![]()
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niks
* Anitra steekt nog maar een peukje op
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Redelijk, nee, ik ontken
Nee hoor, gewoon geen leven en teveel aan mijn hoofd om te kunnen slapen nu
Heb je een Credit Card?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horen
Okee!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Grouphug!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nope, wel een benzinepasje!quote:
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik rook uitsluitend tijdens toneelrepetities wanneer ik iemand speel die rookt, en dan vind ik het nog lekker ook, die paar keer elke twee jaar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomen
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee!![]()
*Stereotomy hugt APK hugt...
quote:
Ik heet geen Tommyquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.![]()
Ik zou hem ontslaan, die prutser.![]()
Nepperdquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |