jawel maar ze komen maar niet uit die kutbonenquote:
Hmmm... Nou je het zegt... Ik heb idd wel trek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan vrotten he?
Zeker weer te weinig gegeten ?![]()
kep nog wel wat warm vlees met sausj voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm... Nou je het zegt... Ik heb idd wel trek.
Versabommie weet waar hij flugel blij mee maakt...![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nog wel wat warm vlees met sausj voor je![]()
Wat doet de rest van sociaalrijk Nederland dan voor spannende dingen om 1.19 op een maandagavond?quote:
Heel zachtjes dan want de garantie is geloof ik verlopen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n tanden erin mag zetten
![]()
Joh wat je zegt, ben echt stinkjaloers op studenten...jarenlang maar zuipen en beesten ..en ik zei de lul ga werken en heb m'n studie maar 's avonds gedaan...wat was ik domquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat doet de rest van sociaalrijk Nederland dan voor spannende dingen om 1.19 op een maandagavond?
(buiten misschien de enkele late vrijpartij, of het lavenloze studentenavondje)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh wat je zegt, ben echt stinkjaloers op studenten...jarenlang maar zuipen en beesten ..en ik zei de lul ga werken en heb m'n studie maar 's avonds gedaan...wat was ik dom
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, het wordt niets meer vannacht... Ik ga ook maar ff tukken...
Doei
ja en dan met je duffe kop net uit je werk haastend naar de hogeschool en wat zie je op de biltstraat terwijl je voor het stoplicht staat te schuimbekken omdat je te laat komt? Een groep dronken studenten die WEL tijd hebben om lol te maken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]herkenbaar.. Ik hoor het me nog tegen mijn ouders zeggen: "Ik ga liever werken en een studie ernaast doen. Dan ben ik ook veel minder afhankelijk en ik denk dat het een betere leerschool is"
ik domme lul
truste lieverd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, het wordt niets meer vannacht... Ik ga ook maar ff tukken...
Doei
Ik heb mij laten vertellen dat de SC nog een tijd doorloopt na de finale... Maar ik zou het ook werkelijk niet weten... Het enige dat ik kan verzinnen is hier wat meer lurkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
hey zomaar een vraag die ik al eerder stelde...maar wat de neuk moet ik doen als BB afgelopen is?
Veeeeelste eng! Lijk jij op hem?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat het Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
Tegen die tijd hoop ik weer een leven te hebben ;')quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
hey zomaar een vraag die ik al eerder stelde...maar wat de neuk moet ik doen als BB afgelopen is?
Alsnog gaan studeren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
heeft ik al gedaan en afgerond.....met als gevolg een volledig brak sociaal leven ...:)quote:
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik weer een leven te hebben ;')
Als Dido Liekse zou nomineren is ze net zo schijnheiligals als Lieske. Dido noemde Lieske schijnheilig omdat ze haar nominatie niet zag aankomen. Dido heeft het de hele tijd erover dat ze zoveel moeite met Chantal en Ingrid heeft. Dat ze zich genegeerd voelt door hen. Gister zei ze nog dat Lieske veel liever tegen haar deed dan Chantal en Ingrid. Ik twijfel dus of Dido ook echt op Lieske gaat stemmen. Als ik haar zou zijn zou ik eerder op Chantal stemmen omdat die nominatie toch harder aankwam. Nathalie stemt denk ik wel op Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:26 schreef mijn23 het volgende:
dido en nathalie gaan zeker lieske nomineren,naat heeft dat al vaak subtiel aangegeven
Ik hoop zo dat de sc nog even doorloopt.......zou niet weten waar naartoe...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat de SC nog een tijd doorloopt na de finale... Maar ik zou het ook werkelijk niet weten... Het enige dat ik kan verzinnen is hier wat meer lurken
Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:39 schreef teamlead het volgende:
Zou er al een afkick-centrum zijn voor BB-streamersDit is vast niet het eerste jaar dat mensen na afloop opeens radeloos worden
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Trusten
Dronken? Stoned? Verslaafd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 3x slaapkamer en 1x gang.. en ik blijf gewoon kijken ook
* pilsje pakt
Redelijk, nee, ik ontkenquote:
Grouphug!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel een groepsknuffel opkomen borrelen.....
zou APK daarvan gedient zijn?![]()
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik blijf 1x snachts beneden zitten omdat ik morgen de hele dag in bed kan blijven liggen en dan gebeurt er niks
* Anitra steekt nog maar een peukje op
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Redelijk, nee, ik ontken
Nee hoor, gewoon geen leven en teveel aan mijn hoofd om te kunnen slapen nu
Heb je een Credit Card?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt direct FOK!, de Mol, en Sjankwal aanklagen voor miljoenen euro's als ik inene cold turkey op straat gezet wor!
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wees blij dat je afgelopen nacht niet dat kattengejank hebt hoeven aan te horen
Okee!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Grouphug!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nope, wel een benzinepasje!quote:
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik rook uitsluitend tijdens toneelrepetities wanneer ik iemand speel die rookt, en dan vind ik het nog lekker ook, die paar keer elke twee jaar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lag wakker vannacht, maar ben expres mijn nest niet uit gekomen
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee!![]()
*Stereotomy hugt APK hugt...
quote:
Ik heet geen Tommyquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Laat je agents dan betere rollen kiezen, Tommy.![]()
Ik zou hem ontslaan, die prutser.![]()
Nepperdquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie hugt alle bb SC deelnemers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |