quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat hij Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
Vanzelfsprekend!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Bijna iedereen weet wel dat hij Jack Nicholson is uit de geweldige film "The Shining".... toch?
na ongeveer 700 SC-topics raakte ik er aan gewendquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BB5kijker het volgende:
Zijn er meer mensen die steeds van dit plaatje schrikken?
[afbeelding]
Dido isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BlaBlub het volgende:
Ja als ik dat gedeelte weg denk kan ik nog een beetje een vergelijkenis zin. Ik vind Rachelalleen 1000x leuker als Dido
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
na ongeveer 700 SC-topics raakte ik er aan gewend
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die laatste staat nog op het programma.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ter compensatie, heb je A Tale of two Sisters en A love song for Bobby Long al gezien?
Gaat nog steeds goed. Maar geen slapende 'honden' wakker makenquote:
Alles klopt wel en hoort ook zo, dat ben ik met je eens. Maar in de laatste afleveringen gebeurd er heel veel, te snel. Aan Phoebes bruiloft wordt bijvoorbeeld relatief weinig aandacht geschonken en zelfs aan de "kinderen" van Monica en Chandler. Wat dat betreft vind ik dat ze wat steken hebben laten vallen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja. niet mee eens. En reken maar dat er weken, zo niet maandenlang intensief overleg over is geweest. Ik vnd het een laatste aflevering waardigAlles zag je mijlenver aankomen, maar dat maakte geen zak uit.
![]()
nee hoor, gewoon overmatig alcoholgebruikquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
En daarvoor? Slapeloze nachten?
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen engerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.
Leuke vriendschapsvriendin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido is, ze is grappig en soms gek. Je moet alleen nooit een relatie met haar krijgen.
Kan ik me voorstellen. En Chantal is nóg erger. Maar ik wissel zo af en toe...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen enger
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind jouw avatar vele malen enger
Ik vond haar een tijdje ook wel grappig en gek, maar door dat Roel gedoe vind ik haar echt 3x niks meerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido is, ze is grappig en soms gek. Je moet alleen nooit een relatie met haar krijgen.
Nee hoor. Totaal niet (hoop ik)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik ook wel 700 gezien, maar het blijft eng. Ik denk ook steeds dat Scanman er echt zo uitziet.
Scarlett Johansson is de mooiste vrouw die ooit geleefd heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die laatste staat nog op het programma.![]()
Scarly.
Laat je niet teveel leiden door het horrorplakkaat. Het is tegelijkertijd ook een heel aangrijpend drama met hele mooie muziek.quote:En deze ? Ken ik nog niet. Ziet er interessant uit.
Gelukkig maar. Maar ik blijf het toch denken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Totaal niet (hoop ik)
Spel winnen is iets wat er van nature inzit bij hem maar als hij een persoon graag mag en respekteert dan is dat winnen niet iets wat voor gaat,dan is die vriendschap belangrijker,dat wat hij had met Menno kwam ook voort uit dat hij totaal niets met die jongen zijn karakter had (geen respekt),meer te maken met als jij het niet zuiver speelt dan zal je eens zien wat ik kanquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd waar je dat dan op baseert. Tot nu toe heb ik hem alleen maar zien manipuleren en commanderen... elke poging tot verzet wordt meteen de kop in gedrukt... Waarom zou hij nu opeens wel loyaal zijn naar mensen als die tussen hem en zijn doel (winnen) in staan?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga ook maar eens m'n bedje opzoeken
Is ze dood dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
Scarlett Johanssen is de mooiste vrouw die ooit geleefd heeft.
Ik weet wie 'm tipt.quote:Laat je niet teveel lijden door het horrorplakkaat. Het is tegelijkertijd ook en heel aangrijpend drama met hele mooie muziek.
Beterschap en trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Ga m'n zieke lijf naar bed slepen.
Laters!
Ook truste!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga ook maar eens m'n bedje opzoeken
quote:
Ik, zei de zot!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
hallo nog leven hier op Fok?
ja, al wordt het nu in hoog tempo minderquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
*meldt*quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:07 schreef weyden het volgende:
En die knikker? Zeker ook keihard gelogen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
nou ik drink nog 1 biertie anders heb ik morgen stront aan de knikker.....
spreekwoordelijke stront dan he!
nouja genoeg knikkers om eens goed te gaan bamzaaien....quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En die knikker? Zeker ook keihard gelogen.![]()
Dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, al wordt het nu in hoog tempo minder![]()
Omdat je uit stilburg komt en dus gewend bent om naar slapende mensen te kijken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik om 1.15 uur 's nachts als een halve waus naar slapende mensen zit te kijken?![]()
De fles Coebergh is nog niet op?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik om 1.15 uur 's nachts als een halve waus naar slapende mensen zit te kijken?![]()
*dikke vette middelvinger opsteekt*quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat je uit stilburg komt en dus gewend bent om naar slapende mensen te kijken?
Gatverdamme, dat spul is goor....quote:
Bij gebrek aan echt levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Je weet waar je die kan vrotten he?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*dikke vette middelvinger opsteekt*
![]()
Confronterende post eigenlijk. Ik heb niet eens de streams meer aan en voel me nog voor joker zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:14 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |