Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Friends!![]()
De eerste 4 seizoenen althans.
Alle seizoenen, behalve de laatste afleveringenquote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Ga m'n zieke lijf naar bed slepen.
Laters!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
Laters!
Nah... die vond ik helemaal geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Alle seizoenen, behalve de laatste afleveringen![]()
Laters!
weet ik bijna zeker van nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het echte leven: waarschijnlijk wel.. .In BB: no way.. hij gaat over lijken als het moet
Beterschap (griep?)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Day het volgende:
Laters!
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft ook alle seizoenen
En we kijken regelmatig afleveringen terug in verloren uurtjes...
Laatste afleveringen zijn kwa verhaallijn zo ontzettend afgeraffeld. Echt zonde!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nah... die vond ik helemaal geweldig![]()
Best een rustig avondje voor je lever toch?quote:
wat zoeken we regenworm?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
Zoekplaatjes 2
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nou ja, ik weet dat de bedoeling was van de serie dat ze voor elkaar bestemd waren en dat gezeik. Dat gedeelte moet je even wegdenken, en meer op de trieste momenten letten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef BlaBlub het volgende:
Dat is wel een schandalige vergelijkenis![]()
Best wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een rustig avondje voor je lever toch?![]()
quote:
* flugeltje kiest ervoor deze post te negeren...quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.
Wij ook. Het blijft een geweldige serie en gaat nooit vervelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft ook alle seizoenen
En we kijken regelmatig afleveringen terug in verloren uurtjes...
hihi, ik heb er een paar gekeken omdat Kim Pieters nu meedoet maar dat helpt ze ook al niet:)quote:
De geile oude bok die wel een groen blaadje lustquote:Op maandag 14 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het naief is. Ik denk dat Rob Lieske erg mag en dat hij niet over haar rug een bepaalde strategie zal proberen te voeren. Ik verwacht nog eerder dat hij op Roel stemt idd om die tactische reden dan op Lieske.
22 minutenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik beschouw elke aflevering als een verloren uurtje.
Ik ben erg benieuwd waar je dat dan op baseert. Tot nu toe heb ik hem alleen maar zien manipuleren en commanderen... elke poging tot verzet wordt meteen de kop in gedrukt... Waarom zou hij nu opeens wel loyaal zijn naar mensen als die tussen hem en zijn doel (winnen) in staan?quote:
Ter compensatie, heb je A Tale of two Sisters en A love song for Bobby Long al gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Arcee het volgende:
Had ik niet van je verwacht.
Amerikaanse plastic namaak-serie.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij ook. Het blijft een geweldige serie en gaat nooit vervelen.
"Soap" uit de jaren 70 was ook zo briljant. Daar heb ik nu ook eindelijk alle 4 seizoenen van
Maar de meesten zullen die serie niet kennen denk ik
Jawel!!! Hilarisch!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Soap" uit de jaren 70 was ook zo briljant. Daar heb ik nu ook eindelijk alle 4 seizoenen van
Dat mag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje kiest ervoor deze post te negeren...![]()
Zat Mona van Who's the Boss daar niet in? Dan ken ik em wel (vaag).quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja. niet mee eens. En reken maar dat er weken, zo niet maandenlang intensief overleg over is geweest. Ik vnd het een laatste aflevering waardigquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Laatste afleveringen zijn kwa verhaallijn zo ontzettend afgeraffeld. Echt zonde!!
Inderdaad. Geniale serie. Ik ben nu weer halverwege tweede seizoen en ga de komende dagen weer alles afkijken. Het blijft geweldig.quote:
Beterschap en slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel!!! Hilarisch!!!!![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt!![]()
Ja als ik dat gedeelte weg denk kan ik nog een beetje een vergelijkenis zin. Ik vind Rachelquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat de bedoeling was van de serie dat ze voor elkaar bestemd waren en dat gezeik. Dat gedeelte moet je even wegdenken, en meer op de trieste momenten letten.
Rachel was high-maintenance als de pest, ze lulden maar over hun relatie zonder elkaar te begrijpen, en Ross moest iedere keer slikken en slikken om haar bij zich te houden.
De scene uit seizoen 3 of 4, waarin Ross weer bij Rachel mocht slapen omdat hij zogenaamd haar brief gelezen had, en alle fouten op zijn naam had gezet, deed me echt aan wat er net gebeurde denken.
Die zat erin ja. Maar vooral Burt (Richard Mulligan; later ook bekend geworden door Empty Nest) was geweldig. Helaas is hij al overleden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zat Mona van Who's the Boss daar niet in? Dan ken ik em wel (vaag).
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef BB5kijker het volgende:
Zijn er meer mensen die steeds van dit plaatje schrikken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |