quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Hoe 't ook gaat, als Chantal op de bank zit vliegt zij eruit.
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Dido lijkt me gezelliger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
Het was best wel gezellig het gesprek tussen lieske en rob.
Lieske is een hele gezellige meid om mee te praten.
quote:
tjeetje ja ook dat nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden is
Zelfs dat weet ik niet zeker meer na afgelopen donderdag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Viel best wel mee een uurtje en haar verhalen waren echt niet langdradig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, als je een uurtje hebt. Of twee.
Ach, dat wordt toch niks meer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet zolang die kerel voor haar niet gevonden is
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zelfs dat weet ik niet zeker meer na afgelopen donderdag.
Als Ingrid of Nathalie ook genomineerd zijn, dan weet ik het al helemaal niet meer.
Ja, daar hebben ze wel een handje van, hè?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is iedereen trouwens nog wakker? Of zijn ze wéér wakker?
Nee, maar desnoods gooit Hummie er wat acteurs in.. Gegarandeerd dat die verlepte oude heks zij het huis niet verlaat voor met veel bombarie één of meerdere kerels het huis in zijn gegooidquote:
Je sig is nog leukerquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben een soort gedwongen maaltijd gehad vanavond, tussen 6 en 8 hebben sommige iets geslapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
quote:
Ze wordt nu echter massaal uitgekotst, vooral door dat voetveegincident, maar ook nog meer negatieve stukjes op tv. Naat kan het schudden, hoewel haar tranen vanmiddag wel weer punten zullen opleveren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.
dat was vertekend volgens mij door de botevlootstemquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
Naat kreeg 44% van de stemmen laatst, dus die vliegt er niet zo snel uit, zou je zeggen.
Ik wilde net schrijven: Dido en Roel slapen, of ze doen goed alsof, maar die zijn nu ook weer aan het kleppen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef flugeltje het volgende:
Maar na afgelopen donderdag zou je kunnen denken dat veel mensen stemmen aan de hand van wat de live-show laat zien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef BlaBlub het volgende:
Goede avond
Wat een leuke sinterklaas icoontjes hebben sommige van jullie
ow wat vals:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoort zoiets van MMMMBBBBBBNNNNNNNN roel spreektquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven: Dido en Roel slapen, of ze doen goed alsof, maar die zijn nu ook weer aan het kleppen.
[afbeelding]
Hehe, zou kunnen idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Lamon het volgende:
Maar na afgelopen donderdag zou je kunnen denken dat veel mensen stemmen aan de hand van wat de live-show laat zien.
En Nathalie haar voetveeg-actie is precies iets wat de boel zou kunnen omgooien.
Daarvoor dachten veel mensen misschien; "Zit die er ook in? Nou ja, het is wel een lekker wijf, ff bellen maar."
Hij lijkt daar wel érg sterk op Nick Nolte. Alleen jammer dat Rob nog geen fractie van het acteertalent van Nick Nolte heeft, die op zijn beurt weer niet voor niks B-acteur isquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ben heel slecht in dit soort spelletjes en ook nu zie ik géén verschillen.
Die zijn ook leuk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook leuke Sinterklaas-smileys![]()
Dank je, zelf verzonnenquote:
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef BlaBlub het volgende:
Kunnen Dido en Roel niet weer ff ruzie gaan maken ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.
Ik zal je hun volgende ruzie vast voorschotelen:
D: "Ik vind jou stom"
R: "Doe niet zo moeilijk joh, Pipo"
D: "Pipo? Pipo? Ik ben helemaal geen Pipo!"
R: "O nee, je bent lief."
D: "Vind je dat echt of zeg je dat alleen maar?"
R: "Nee dat vind ik echt"
D: "Dan krijg je nu een zoen van me."
Ik zeg maar zo, alles beter als ditquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, daar spatten de vonken immers vanaf.
Ik zal je hun volgende ruzie vast voorschotelen:
D: "Ik vind jou stom"
R: "Doe niet zo moeilijk joh, Pipo"
D: "Pipo? Pipo? Ik ben helemaal geen Pipo!"
R: "O nee, je bent lief."
D: "Vind je dat echt of zeg je dat alleen maar?"
R: "Nee dat vind ik echt"
D: "Dan krijg je nu een zoen van me."
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:35 schreef Lamon het volgende:
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft?
quote:
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft? Roel en Dido doen me ineens ontzettend denken aan Ross en Rachel.
Iemand die Friends wel eens gekeken heeft? Roel en Dido doen me ineens ontzettend denken aan Ross en Rachel.
Alle 10 seizoenenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Friends!![]()
De eerste 4 seizoenen althans.
Dat is wel een schandalige vergelijkenisquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:35 schreef Lamon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |