Nee hoor, toen zongen ze met z'n drieen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:23 schreef frizti het volgende:
“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauze’s vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
Het "wisselen" ging na 15 min al fout.
Volgens mij moet iedere aflossing op de voorgeschreven manier gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2005 09:36 schreef svann het volgende:
[..]
Nee hoor, toen zongen ze met z'n drieen.
Als er twee door blijven zingen is er niks aan de hand, want de eis is dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn.
Dat mocht inderdaad ook niet. Het stond zelfs expliciet in de opdracht vermeld.quote:Op maandag 14 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
Ja maar roel was aan het roken tijdens het zingen, volgensmij is dat eerder een reden om de weekopdracht niet goed te keuren.
quote:
vin je dat vreemd??? ik weet ook nog niet of ik dit nog erg lang trek...quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef regenworm het volgende:
Is iedereen gevlucht vandaag wat is het hier stil
Ik kijk om het half uur een seconde of 20 en dan heb ik het wel weer aardig gehad met dat gekrijs.quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef regenworm het volgende:
Is iedereen gevlucht vandaag wat is het hier stil
gewoon het geluid heel zacht zetten dan overleef ik het nog welquote:Op maandag 14 november 2005 10:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
vin je dat vreemd??? ik weet ook nog niet of ik dit nog erg lang trek...![]()
Het is natuurlijk ook een opdracht waarin het heeeeeeeel erg simpel zal zijn om een foutje te vinden als BB dat wil.quote:Op maandag 14 november 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
Ja maar roel was aan het roken tijdens het zingen, volgensmij is dat eerder een reden om de weekopdracht niet goed te keuren.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:14 schreef CartWOman het volgende:
Zet ik de streams even aan en hoor ze Nirvana beestachtig verkrachten.![]()
Goedenmorgen.![]()
Het gata niet om schoonheidsfoutjes. Het gaat om een hele banale stelregel: "Als je staat te zingen mag je niet eten, drinken of roken."quote:Op maandag 14 november 2005 10:16 schreef ART het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een opdracht waarin het heeeeeeeel erg simpel zal zijn om een foutje te vinden als BB dat wil.
Het is onmogelijk om zoiets 24 uur achter elkaar zonder schoonheidsfoutjes te doen.
Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Giggio het volgende:
wat zeuren we eigenlijk?
is er een keer vroeg actie is het nog niet goed...
GNA GNA GNA GNA ... heb Chan nog niet horen zingen...
Ha! Dat is nog niets.quote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Giggio het volgende:
wat zeuren we eigenlijk?
is er een keer vroeg actie is het nog niet goed...
Chantal niet horen zingen?! Dat is iets wat je haast niet gemist kan hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ik vind het goed dat er iemand nog een positief punt uit weet te halen![]()
Ik wel, heel de nachtquote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Giggio het volgende:
Nou, ik reken er niet op. Vanavond vroeg naar bed en morgen héel lang uitslapen omdat ze 24 uur geen oog hebben dichtgedaan.quote:
Geen idee, ik stream al sinds gister avond zonder geluid.quote:Op maandag 14 november 2005 10:29 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!
Zo... les gegeven, paardje gereden, paardje gemest, paardje op het land gezet en nu eindelijk zelf ontbijten!
Hoe is het hier? Is er nog wat boeiends gebeurd tijdens het zingen?
Hij zingt in elk geval..............na 12 uur ofzoquote:
Hij deed van het begin al niet erg mee.quote:Op maandag 14 november 2005 10:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zingt in elk geval..............na 12 uur ofzo![]()
Rustig maar, het is zwaar, ik weet het.......gewoon doorademen.......in, uit, in, uitquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Remzz het volgende:
Zegt Lieske nu dat de Nissan Micra de lelijkste auto ooit is
En dat kan ze weten.quote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Remzz het volgende:
Zegt Lieske nu dat de Nissan Micra de lelijkste auto ooit is
Hij zit alweer, zelfkennis is ok holladiejeequote:Op maandag 14 november 2005 10:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij deed van het begin al niet erg mee.
Aan de ene kant goed voor mijn oren maar aan de andere kant die erg aardig tegen over de andere.
Roel is een verschrikking om te horen dan volgt nath en chantal
aha ik lees dat de homo100 weer in da house is ?quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Marianne Rosenberg ofnie?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Marianne Rosenberg ofnie?
Dat vindt ik anders maar een k*t cd.quote:Op maandag 14 november 2005 10:43 schreef Kleintje het volgende:
Geef ze nummers van nu.
Dan kennen ze de melodie helemaal niet omdat ze de nummers niet kennen
De nieuwe van Madonna ofzo!
Parate kennisquote:Op maandag 14 november 2005 10:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat jij dat weet, zeker fan van de homo top 100?
Dat nummer is in ieders oren op ieders netvlies gegriftquote:Op maandag 14 november 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
Dat nummer Boys Boys van Sabrina is niet doooood te kijgen....(20 jaar oud nummer...)
nee, dank je dat geblèr van Nath verpest zijn trommelvliezenquote:Op maandag 14 november 2005 10:46 schreef Aventura het volgende:
Deze drie dames mogen van mij vanaf nu alels wel zingen.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat nummer is in ieders oren op ieders netvlies gegrift
Ze is anders de lesser of all evils.quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dank je dat geblèr van Nath verpest zijn trommelvliezen
Islands in the stream is geschreven door de Beegees.quote:Op maandag 14 november 2005 10:54 schreef RB-tje het volgende:
Islands in the stream
That is what we are
No one in between
How can we be wrong
Sail away with me
To another world
And we rely on each other, ah-ha
From one lover to another, ah-ha
Kenny is briljant... ff de speakers op 10
Wakker word je wel van de streams nuquote:Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ongelofelijk....je hebt heerlijk geslapen, hebt van alles gedaan en doet de streams aan en...ze zingen nog steeds. Nou, knap hoorZe zien er alleen niet meer al te fris uit.
Zeg dat wel, ben zelfs voor het eerst in weken zwaar fanatiek aan de strijk begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 11:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wakker word je wel van de streams nu
Het is inderdaad knap dat zij zijn door gegaan.quote:Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ongelofelijk....je hebt heerlijk geslapen, hebt van alles gedaan en doet de streams aan en...ze zingen nog steeds. Nou, knap hoorZe zien er alleen niet meer al te fris uit.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ben zelfs voor het eerst in weken zwaar fanatiek aan de strijk begonnen![]()
Ook allemaal goeie morgen![]()
Helaas nog steeds ja, niemand die haar even is komen ontvoeren ondertussen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:06 schreef Giggio het volgende:
is Chan nu in da house?
dat meen je niet?quote:Op maandag 14 november 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van lekkersimpel.
Hij moest gisteren op sollicitatie bezoek bij Endemol.
Lekkersimpel is kandidaat lover van chantal
Ze hebben hem waarschijnlijk direct uit voorzorg opgesloten, stel je voor dat de enige kandidaat die ze konden vinden zich ook nog zou bedenkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen isquote:Op maandag 14 november 2005 11:10 schreef regenworm het volgende:
Fijn om naar Joost te kijken, hèquote:Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef regenworm het volgende:
Joost zit buiten en denkt van even rust.
Heb je hem weer een BAN gegevenquote:Op maandag 14 november 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen is
Heeft hij nog getoeterd om 15:00 uur ?quote:Op maandag 14 november 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraden hier zijn mond dicht te houden en ik hoop dat dat is wat hij aan het doen is
Dit is niet mijn forumquote:
Geen getoeter gehoordquote:
Hmm..ik dacht ook dat er vlakbij omwonenden zijn hoor, dacht dat KRIBBET dat eens zei, die woont daar namelijk heel dichtbijquote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is het een bedrijventerrein, BONG4002
Een studiocomplex van Endemol lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat is toch een bedrijfquote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een studiocomplex van Endemol lijkt me.
Geen idee hoe luid dit is...maar als je aan de overkant van die weg zou wonen dan denk ik dat je wel wat kan horen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef BONG4002 het volgende:
Hmm..ik dacht ook dat er vlakbij omwonenden zijn hoor, dacht dat KRIBBET dat eens zei, die woont daar namelijk heel dichtbij
nope.....een woonwijk ligt ernaast.....quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
Oordopjes in de aanslag, streams aan.... daar zijn we weer
Mss heb je gelijkquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
nee hoor niet dichtbij het huis zijn huizen. denk dat dat z'n 10 km verderop pas is en kan me iig niet voorstellen dat die dr last van hebben.
verder staat het huis op het terein van de tv studio dus ook daar zullen ze het niet bepaald erg vinden
Ben je net op tijd dan. Chantal is weer begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
ik ben zooooooo vaak om die studio gelopen...... bij de artiesteningang is toch een cafe aan de overkant.... en er staan toch huizen? Of haal iknu 2 studio's door elkaar?quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
nee hoor niet dichtbij het huis zijn huizen. denk dat dat z'n 10 km verderop pas is en kan me iig niet voorstellen dat die dr last van hebben.
verder staat het huis op het terein van de tv studio dus ook daar zullen ze het niet bepaald erg vinden
shit.. is die haar stem nou nog niet kwijtquote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je net op tijd dan. Chantal is weer begonnen
Goedemorgenquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:goedemorgen
Behalve Joost, die ligt buiten te pitten.quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaalZo te zien hebben ze er nog steeds zin in
quote:Op maandag 14 november 2005 11:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve Joost, die ligt buiten te pitten.
Dit klopt niet hoor..quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Karinnn het volgende:
Klopt helemaal je kan beter je mond houden.quote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is niet mijn forum![]()
Maar het is gewoon slimmer om je mond helemaal te houden op Fok over het Chantalgebeuren. Als hij serieus is (met wat dan ook: Chantal of het huis in komen) dan verspeelt hij al zijn kans als hij hier de hele tijd verslag doet van alles. We horen het wel als hij is afgewezen/het BBhuis uitkomt.
ach.. ze zijn al zo vaak de mist in gegaan, dat dit er ook nog bij kanquote:Op maandag 14 november 2005 11:36 schreef Muerte het volgende:
Zag ik Ingrid drinken terwijl ze de microfoon in de hand had?
Drinken tijdens het zingen mag toch niet?
Mag inderdaad niet. Iemand een cap misschien? Ik was te laat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:36 schreef Muerte het volgende:
Zag ik Ingrid drinken terwijl ze de microfoon in de hand had?
Drinken tijdens het zingen mag toch niet?
Ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 11:37 schreef regenworm het volgende:
maar goed ik krijg wel een beetje medelijden met chantal als hij het gaat worden.
Geen cap, zit te typen en was daardoor net iets te laat.quote:Op maandag 14 november 2005 11:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet. Iemand een cap misschien? Ik was te laat.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet
en ik ken wel meer mensen die op fok totaal anders zijn dan in het echt...BHFH is bijv. een heel normale jongen
quote:Ingrid is net een Duracell-konijntje
ja, als Tom Manders het zingt.. niet zo'n schorre mankepoot die denkt dat hij de tekst kent en nu tot zijn schrik ontdekt dat het fout op het scherm staat...quote:
Ah die houten plaat is eindelijk losgekomenquote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
toch knap dat ze nu nog beroerder klinken dan vannacht....
Dit is vanavond al afgelopen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Dan maar een weekje geen big-brother
Is vanavond alweer afgelopen... is 24 uur zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
quote:Op maandag 14 november 2005 11:51 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?
ja dat wel ,maar je krijgt het wel heel de week op tv te zien.....quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit is vanavond al afgelopen hoor.
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Wellicht een optie om het spul zelf te gaan stoken?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]wat denk je zelf
Ik heb nu alweer de neiging om een fles wodka aan mijn mond te zetten
En dan gaan ze allemaal lekker naar bedquote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Tamrah het volgende:
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..
quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze de opdracht ipv 24 uur niet tot donderdag laten duren?
Het is wel een echte fan hè?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uitspraken Lekkersimpel Chantal
Ik kijk nu pas voor het eerst.. gister ben ik naar een concert geweest met echte muziekquote:Op maandag 14 november 2005 11:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!![]()
ook leukquote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Dat is dus rob`s grote geheim! behalve een half kunst been heeft ie ook een half kunst hoofd. Vandaarrrrrrr.quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!quote:Op maandag 14 november 2005 11:56 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
Huilen is voor jou te laat
hoe toepasselijk
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven danquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
Dat overleven ze niet zowatquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
KDacht gisteren nog dat ik de griep ging krijgen.. maar volgens mij kwamen die barstende koppijjn en misselijkheid echt van 6 uur lang karaoke luisterenquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven dan
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
Scheelt wel dat je al ziek bent.. anders zou je het van het streamen wordenquote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...![]()
Beterschap ermeequote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
JUIST!quote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat overleven ze niet zowatJoost is nu al behoorlijk ver heen dus dat zou oorlog worden
![]()
eerst eten en daarna gaan ze slapenquote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan gaan ze allemaal lekker naar bed
24 uur non stop karaoke zingen tot 18.00 uur vandaag.quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Sannelie het volgende:
ik zag ff het topic niet meer van weekopdrachten enz.. wat is nu de precieze weekopdracht?
nog even volhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal![]()
ik word zo moe van die X-factor weekopdracht
Met de 41 weken, die deze single in de Top 40 genoteerd stond, heeft Corry Konings nog steeds het record aantal weken in handen, dat een plaat ooit in de Top 40 genoteerd stond.quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
Huilen is voor jou te laat
hoe toepasselijk
24 uur zingenquote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Sannelie het volgende:
ik zag ff het topic niet meer van weekopdrachten enz.. wat is nu de precieze weekopdracht?
kortom: te ingewikkeld voor de bewoners en dus feitelijk nu al misluktquote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24 uur zingen
niet eten, drinken, roken of toiletteren tijdens het zingen
er moet altijd 1 persoon zingen, bij overname moet eerste en laatste regel van een nummer samen worden gezongen
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denkenquote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Met de 41 weken, die deze single in de Top 40 genoteerd stond, heeft Corry Konings nog steeds het record aantal weken in handen, dat een plaat ooit in de Top 40 genoteerd stond.
Nu al? Was al na 15 min mislukt.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: te ingewikkeld voor de bewoners en dus feitelijk nu al mislukt
die wissel geldt volgens mij 1 op 1 staan er meer dan 1 dan hoeft de laatste regel niet mee gezongen te worden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24 uur zingen
niet eten, drinken, roken of toiletteren tijdens het zingen
er moet altijd 1 persoon zingen, bij overname moet eerste en laatste regel van een nummer samen worden gezongen
quote:
Euhm.. de eerste wissel ( binnen 3 minuten ) ging al mis.. Maar ach.. wat maakt het uit.. ze hebben het niet gehaald..quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Euhm.. de eerste wissel ( binnen 3 minuten ) ging al mis.. Maar ach.. wat maakt het uit.. ze hebben het niet gehaald..dus het wordt hoe dan ook weer lekker een week chagerijnen van het noodrantsoen
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het vrolijk en het is een gevarieerd repetoir![]()
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?quote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Het is alleen vol te houden als je zelf harder zingt dan het geluid van je PCquote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?![]()
Ik luister al uren en soms is het zo tenenkrommend dat ik even naar Joost ga luisteren, maar verder zing ik de helft mee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef Tamrah het volgende:
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?![]()
Zijn je buren thuis?quote:Op maandag 14 november 2005 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is alleen vol te houden als je zelf harder zingt dan het geluid van je PC
edit: ohja...
helemaal mee eensquote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
nu vast niet meerquote:
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denken
dat spreekt dan weer in hun voordeelquote:
I stand correctedquote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.
Zijn 'Dromen zijn bedrog' voerde 12 weken lang de Top 40 aan.
Brandend Zand 1962, Top 40, 28 weken.
quote:
Je klinkt nu net als een oud collega van mij. Die heet al die top 40 boekjes en alles, maar dan ook alles van de top 40 staat in zijn pc en hij weet het uit ze hoofdquote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.
Zijn 'Dromen zijn bedrog' voerde 12 weken lang de Top 40 aan.
Brandend Zand 1962, Top 40, 28 weken.
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.quote:
tip: Nationaal Pop Instituutquote:
Lieske, gecapt op een minder momentje.quote:
Aarg Lieske is bezetenquote:
Zo erg ben ik gelukkig niet, maar google doet wonderen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als een oud collega van mij. Die heet al die top 40 boekjes en alles, maar dan ook alles van de top 40 staat in zijn pc en hij weet het uit ze hoofd
Iedereen die fotogeniek is kan ook belabberd op foto's staan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.![]()
Een goedmakertje dan maarquote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lieske, gecapt op een minder momentje.![]()
Wat voor knotsen?quote:Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die fotogeniek is kan ook belabberd op foto's staan hoor
Wat een slappe hap die mannen in dat huis, bah. Amper zingen en dan ook nog gaan slapen.
Ik zeg rantsoen voor de heren en de dames bier en knotsen!
Lieske dacht: Wat Nathalie kan, kan ik ook!quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.![]()
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denken
quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.
Zangeres zonder naam met de blinde soldaat is na Corry degene die het het langst uit heeft gehouden met 35 weken.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]Snaptnix is ook al zo'n top 40 kenner
Ik ga je steeds meer een topwijf vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.
Zangeres zonder naam met de blinde soldaat is na Corry degene die het het langst uit heeft gehouden met 35 weken.
dit volgens het naslagwerk van de nederlandse top 40 (boekversie)
quote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ga je steeds meer een topwijf vinden.![]()
ach.. het blijkt nu hoe handig zo'n database kan zijnquote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
uhmm... tja, complete top 40 database draaien aan de hand van het naslagwerk van de Nederlandse top 40 (best erg eigenlijk)
Dan mag je ook wel even vermelden dat de golden earring, als je alle weken dat ze genoteerd stonden bij elkaar optelt, het langst genoteerd hebben gestaan (389 weken) ....quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dit volgens het naslagwerk van de nederlandse top 40 (boekversie)
Kom op zeg, watje. Iedereen kan toch wel een nachtje zonder slaapquote:Op maandag 14 november 2005 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is volgens mij loeichagerijnig![]()
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...quote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
uhmm... tja, complete top 40 database draaien aan de hand van het naslagwerk van de Nederlandse top 40 (best erg eigenlijk)
Waarom dit shot?quote:
nog steeds zingende mongolenquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer.
Al wat leuks of nog steeds alleen zingende mongolen?
Deze? http://www.top40web.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...
heb 'm lang bij me favo's gehad...maar bent 'm zwaar intens wreeed kwijt
Het is je nog niet opgevallen dat Joost wat uithoudingsvermogen en conditie betreft echt een dweil is?quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg, watje. Iedereen kan toch wel een nachtje zonder slaap![]()
Misschien wordt het eten en drinken tijdens het zingen ze niet aangerekend als er op dat moment nog iemand staat te zingen.quote:
dat lijkt me wel wat... ben benieuwd of ze dat volhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef Debbus het volgende:
[..]
Waarom dit shot?
Moeten ze straks voor ¤50.000 nog 48 uur zingen!?!?!?!?!?
They hurtss us, it burns! My precious ears...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |