quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze de opdracht ipv 24 uur niet tot donderdag laten duren?
Het is wel een echte fan hè?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uitspraken Lekkersimpel Chantal
Ik kijk nu pas voor het eerst.. gister ben ik naar een concert geweest met echte muziekquote:Op maandag 14 november 2005 11:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!![]()
ook leukquote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Dat is dus rob`s grote geheim! behalve een half kunst been heeft ie ook een half kunst hoofd. Vandaarrrrrrr.quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!quote:Op maandag 14 november 2005 11:56 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
Huilen is voor jou te laat
hoe toepasselijk
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven danquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
Dat overleven ze niet zowatquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
KDacht gisteren nog dat ik de griep ging krijgen.. maar volgens mij kwamen die barstende koppijjn en misselijkheid echt van 6 uur lang karaoke luisterenquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven dan
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
Scheelt wel dat je al ziek bent.. anders zou je het van het streamen wordenquote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...![]()
Beterschap ermeequote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
JUIST!quote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat overleven ze niet zowatJoost is nu al behoorlijk ver heen dus dat zou oorlog worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |