ja, als Tom Manders het zingt.. niet zo'n schorre mankepoot die denkt dat hij de tekst kent en nu tot zijn schrik ontdekt dat het fout op het scherm staat...quote:
Ah die houten plaat is eindelijk losgekomenquote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef teamlead het volgende:
toch knap dat ze nu nog beroerder klinken dan vannacht....
Dit is vanavond al afgelopen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Dan maar een weekje geen big-brother
Is vanavond alweer afgelopen... is 24 uur zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
quote:Op maandag 14 november 2005 11:51 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Was je nuchter toen je aan het luisteren was vannacht?
ja dat wel ,maar je krijgt het wel heel de week op tv te zien.....quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit is vanavond al afgelopen hoor.
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!quote:Op maandag 14 november 2005 11:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kan dit niet aanhoren
Wellicht een optie om het spul zelf te gaan stoken?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]wat denk je zelf
Ik heb nu alweer de neiging om een fles wodka aan mijn mond te zetten
En dan gaan ze allemaal lekker naar bedquote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Tamrah het volgende:
Je kunt vanavond na 18:00u weer kijken hoor.. dit gaat gelukkig maar tot 18:00 door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |