quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze de opdracht ipv 24 uur niet tot donderdag laten duren?
Het is wel een echte fan hè?quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uitspraken Lekkersimpel Chantal
Ik kijk nu pas voor het eerst.. gister ben ik naar een concert geweest met echte muziekquote:Op maandag 14 november 2005 11:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nu pas? Ik ben gisteravond al afgehaakt!![]()
ook leukquote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
Dat is dus rob`s grote geheim! behalve een half kunst been heeft ie ook een half kunst hoofd. Vandaarrrrrrr.quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Muerte het volgende:
Rob mist een stukje van zijn hoofdt!
[afbeelding]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??quote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef BB-King het volgende:
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!quote:Op maandag 14 november 2005 11:56 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Zegguh.. voel jij je wel helemaal lekker? Ben je slechthorend of is het geluid van je PC gewoon defect??![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
Huilen is voor jou te laat
hoe toepasselijk
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven danquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
Dat overleven ze niet zowatquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze dit maar tot donderdag doen hoor...denk dat ze mekaar dan wel kunnen schieten!
KDacht gisteren nog dat ik de griep ging krijgen.. maar volgens mij kwamen die barstende koppijjn en misselijkheid echt van 6 uur lang karaoke luisterenquote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat er geen streamers meer overblijven dan
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
Scheelt wel dat je al ziek bent.. anders zou je het van het streamen wordenquote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar moet gaan werken, luilak...![]()
Beterschap ermeequote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Sandworm het volgende:
Is dit mijn straf? Normaal op mijn werk geen stream, dus volledig afhankelijk van jullie (Keep up the good work!). Nu dagje ziek en kan ik eindelijk eens streamen, krijg ik de hele dag een mislukte idols te horen
. Mo
JUIST!quote:Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat overleven ze niet zowatJoost is nu al behoorlijk ver heen dus dat zou oorlog worden
![]()
eerst eten en daarna gaan ze slapenquote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan gaan ze allemaal lekker naar bed
24 uur non stop karaoke zingen tot 18.00 uur vandaag.quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Sannelie het volgende:
ik zag ff het topic niet meer van weekopdrachten enz.. wat is nu de precieze weekopdracht?
nog even volhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
Hallo allemaal![]()
ik word zo moe van die X-factor weekopdracht
Met de 41 weken, die deze single in de Top 40 genoteerd stond, heeft Corry Konings nog steeds het record aantal weken in handen, dat een plaat ooit in de Top 40 genoteerd stond.quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
Huilen is voor jou te laat
hoe toepasselijk
24 uur zingenquote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Sannelie het volgende:
ik zag ff het topic niet meer van weekopdrachten enz.. wat is nu de precieze weekopdracht?
kortom: te ingewikkeld voor de bewoners en dus feitelijk nu al misluktquote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24 uur zingen
niet eten, drinken, roken of toiletteren tijdens het zingen
er moet altijd 1 persoon zingen, bij overname moet eerste en laatste regel van een nummer samen worden gezongen
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denkenquote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Met de 41 weken, die deze single in de Top 40 genoteerd stond, heeft Corry Konings nog steeds het record aantal weken in handen, dat een plaat ooit in de Top 40 genoteerd stond.
Nu al? Was al na 15 min mislukt.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: te ingewikkeld voor de bewoners en dus feitelijk nu al mislukt
die wissel geldt volgens mij 1 op 1 staan er meer dan 1 dan hoeft de laatste regel niet mee gezongen te worden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24 uur zingen
niet eten, drinken, roken of toiletteren tijdens het zingen
er moet altijd 1 persoon zingen, bij overname moet eerste en laatste regel van een nummer samen worden gezongen
quote:
Euhm.. de eerste wissel ( binnen 3 minuten ) ging al mis.. Maar ach.. wat maakt het uit.. ze hebben het niet gehaald..quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Euhm.. de eerste wissel ( binnen 3 minuten ) ging al mis.. Maar ach.. wat maakt het uit.. ze hebben het niet gehaald..dus het wordt hoe dan ook weer lekker een week chagerijnen van het noodrantsoen
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het vrolijk en het is een gevarieerd repetoir![]()
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?quote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het vrolijk en het is een gevarieerd repetoir![]()
Het is alleen vol te houden als je zelf harder zingt dan het geluid van je PCquote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?![]()
Ik luister al uren en soms is het zo tenenkrommend dat ik even naar Joost ga luisteren, maar verder zing ik de helft mee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef Tamrah het volgende:
Wedden dat je na een half uur luisteren niet meer vrolijk bent?![]()
Zijn je buren thuis?quote:Op maandag 14 november 2005 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het is alleen vol te houden als je zelf harder zingt dan het geluid van je PC
edit: ohja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |