Umn hoezo een kloon?quote:Op maandag 14 november 2005 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]trouwens, ben je een kloon of gewoon een newbie?
Zie niets bijzonders.quote:Op maandag 14 november 2005 08:38 schreef regenworm het volgende:
Wat gebeurt er op stream 4
Lijkt op iets anders dan slapen
Ben 'n groentje. Is dat bijzonder hier?quote:Op maandag 14 november 2005 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je nog niet zolang geregistreerd staat, vandaar.
Chantal springt gelijk weer op en gaat mee doenquote:Op maandag 14 november 2005 08:43 schreef Dropkick het volgende:
Manke Nelissssssssss
werken heeft ook zn voordelen dusquote:Op maandag 14 november 2005 08:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit op m'n werk dus het gezang blijft me in ieder geval bespaard.
.
Groentje/Newbie, wat maakt het uit. Maar dan weet ik even waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 14 november 2005 08:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ben 'n groentje. Is dat bijzonder hier?
Ow ja? Waaraan dan meneer/mevrouw aardbei?quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Groentje/Newbie, wat maakt het uit. Maar dan weet ik even waar ik aan toe ben.![]()
Idem...quote:Op maandag 14 november 2005 08:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zit op m'n werk dus het gezang blijft me in ieder geval bespaard.
Ik heb nog wel een ibuprofennetje voor je hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 08:51 schreef Aventura het volgende:
Moggu! Heb nu al koppijn van het gejank
Je kunt de streams ook uitzetten als je gaat slapen Arceequote:Op maandag 14 november 2005 09:02 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze nou de héle nacht muziek? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de slaap...
En als je de opdracht strikt leest hadden ze hem om 18:00u al verprutstquote:Op maandag 14 november 2005 09:05 schreef Aventura het volgende:
Ze moeten dit 24 uur volhouden. Ze zijn inmiddels al sinds 17:00 uur gistermiddag bezig.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 november 2005 09:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je kunt de streams ook uitzetten als je gaat slapen Arcee.
.
Oh, okee. Dat is nog te doen dan.quote:Op maandag 14 november 2005 09:05 schreef Aventura het volgende:
Ze moeten dit 24 uur volhouden. Ze zijn inmiddels al sinds 17:00 uur gistermiddag bezig.
Ow ja, hoezo dan? Volgens mij gaat het nog altijd goed hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 09:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En als je de opdracht strikt leest hadden ze hem om 18:00u al verprutst.
tot 17:45quote:Op maandag 14 november 2005 09:18 schreef Giggio het volgende:
OMG... was ik blij geen weekend-kater te hebben vanmorgen krijg nu spontaan migraine .... sapperiejosieja... wanneer MOETEN ze stoppen?
“Beste Bewoners,quote:Op maandag 14 november 2005 09:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ow ja, hoezo dan? Volgens mij gaat het nog altijd goed hoor!
Ben benieuwd het zou best kunnen want Dido is erg onvoorspelbaar hierin.quote:Op maandag 14 november 2005 09:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
Liggen Roel en Dido weer bij elkaar in bed? Zouden ze de rest niet eens af gaan lossen? Of grijpen ze hun kans nu er verder niemand op de kamer is.![]()
dit trek ik niet... kunnen ze bij Rob de batterijen NIET wisselen als ze leeg zijn.... PLEASE!!!!quote:
Dildo mag vertrekken bij de volgende EXIT en Roel aan het handje meenemen...quote:Op maandag 14 november 2005 09:26 schreef melke het volgende:
Lieske word geroepen en staat meteen op, Roel en Dido blijven gewoon liggen.. Jeeez die Dido ligt al vanaf 2 uur in haar nest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |