Vast houden is nog altijd iets anders dan drinken hequote:Op maandag 14 november 2005 07:52 schreef regenworm het volgende:
Rob sukkel je mag niet drinken als je staat te zingen.
Hij staat met een mok in zijn hand te zingen
Niets gemist nee. Of je moet houden van een 'elkaar in de veren steek' gesprek tussen Roel en Didoquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 07:58 schreef regenworm het volgende:
Het nummer: Goede tijden Slechte tijden wordt verkracht door ingrid nath en joost
Die smileyquote:Op maandag 14 november 2005 08:18 schreef AnTjUh het volgende:
en die Joost dan
zo aandoenlijk............
[afbeelding]
Heerlijk vooral rob en chantal moeten hun stem 14 dagen kwijt zijn lekker rustigquote:Op maandag 14 november 2005 08:19 schreef AnTjUh het volgende:
Morgen iedereen schor als een kikker
lekker rustig
quote:Op maandag 14 november 2005 08:20 schreef melke het volgende:
Dit gezang moeten ze 's morgens ipv de haan laten horen!
En Dido die dagen dan lekker slapen. Dan word BB volgens mij een stuk leukerquote:Op maandag 14 november 2005 08:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heerlijk vooral rob en chantal moeten hun stem 14 dagen kwijt zijn lekker rustig
inderdaad ze zingen vals valsquote:Op maandag 14 november 2005 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe even de streams aan en besef ik dat ze nog aan het "Zingen" zijn..
Snel weer uit!
Wel nee dat vinden ze prachtig.quote:Op maandag 14 november 2005 08:20 schreef melke het volgende:
Dit gezang moeten ze 's morgens ipv de haan laten horen!
Dan gaat het geluid gelijk op Mute.quote:Op maandag 14 november 2005 08:22 schreef melke het volgende:
De Mexico versie van Joost morgen vroeg ipv de haan. Dan kom ik serieus niet meer bij van het lachen
Gewoon het geluid op mute zetten.quote:Op maandag 14 november 2005 08:23 schreef AnTjUh het volgende:
godver die trek ik echt niet op de vroeg ochtend hoor een Chantal die staat te blerren samen met Rob
PPPfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
BB: Rob je bent genomineerd door jouw is de opdracht mislukt.quote:Op maandag 14 november 2005 08:25 schreef AnTjUh het volgende:
Rob gaat leuk doen met zn commentaar in het liedje![]()
![]()
gelijk afstraffen opdracht mislukt
Perfecte wekker dus. Ik stel voor dat ze Mexico nog een keer mogen zingen. Lag in 'n deukquote:Op maandag 14 november 2005 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoor nog liever die haan s' ochtends kraaien.Als ik net niet wakker was
dan ben ik het wel door hun met dat geMEEEEEXXXXIIIICCOOOOOOOOOOOO..!
Ik gister ook wel af en toe, maar nou begin ik het valse gezang al behoorlijk zat te wordenquote:Op maandag 14 november 2005 08:29 schreef melke het volgende:
[..]
Perfecte wekker dus. Ik stel voor dat ze Mexico nog een keer mogen zingen. Lag in 'n deuk
nee, één nummertje gaat nog net maar niet non-stop vanaf zondagmiddag 17:45.quote:Op maandag 14 november 2005 08:28 schreef melke het volgende:
Ochtendhumeur mensen? Ik zie er de humor wel van in. Is toch komisch dat daar 4 volwassen mensen om 8 uur hartstikke vals staan te blehren
Dat is toch ook leuk! En hallo, als jij daar al 12 uren stond te 'zingen' dan klonk het zeker weten ook voor geen meter. Je stembanden zijn dat niet meer gewend. Luister maar eens naar Chantal. Lekker boersquote:Op maandag 14 november 2005 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon erg dat ze geen enkel liedje een beetje fatsoenlijk kunnen zingen!
Somiggen zijn zó simpel, maar zelfs die zingen ze nog vals.
in het begin is het leuk, maar als je het al een aantal uren aanhoort is het niet leuk meer.quote:Op maandag 14 november 2005 08:31 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk! En hallo, als jij daar al 12 uren stond te 'zingen' dan klonk het zeker weten ook voor geen meter. Je stembanden zijn dat niet meer gewend. Luister maar eens naar Chantal. Lekker boers
Even is het leuk maar het komt nu mijn strot uit.quote:Op maandag 14 november 2005 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
in het begin is het leuk, maar als je het al een aantal uren aanhoort is het niet leuk meer.
Tenminste voor mij. Jij mag het leuk vinden hoor, maar ik deel die mening niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |