helemaal mee eensquote:Op maandag 14 november 2005 12:08 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het vrolijk en het is een gevarieerd repetoir![]()
nu vast niet meerquote:
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denken
dat spreekt dan weer in hun voordeelquote:
I stand correctedquote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.
Zijn 'Dromen zijn bedrog' voerde 12 weken lang de Top 40 aan.
Brandend Zand 1962, Top 40, 28 weken.
quote:
Je klinkt nu net als een oud collega van mij. Die heet al die top 40 boekjes en alles, maar dan ook alles van de top 40 staat in zijn pc en hij weet het uit ze hoofdquote:Op maandag 14 november 2005 12:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Marco Borsato is de artiest die het langst op de 1e plaats van de hitlijst stond.
Zijn 'Dromen zijn bedrog' voerde 12 weken lang de Top 40 aan.
Brandend Zand 1962, Top 40, 28 weken.
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.quote:
tip: Nationaal Pop Instituutquote:
Lieske, gecapt op een minder momentje.quote:
Aarg Lieske is bezetenquote:
Zo erg ben ik gelukkig niet, maar google doet wonderen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als een oud collega van mij. Die heet al die top 40 boekjes en alles, maar dan ook alles van de top 40 staat in zijn pc en hij weet het uit ze hoofd
Iedereen die fotogeniek is kan ook belabberd op foto's staan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.![]()
Een goedmakertje dan maarquote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lieske, gecapt op een minder momentje.![]()
Wat voor knotsen?quote:Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die fotogeniek is kan ook belabberd op foto's staan hoor
Wat een slappe hap die mannen in dat huis, bah. Amper zingen en dan ook nog gaan slapen.
Ik zeg rantsoen voor de heren en de dames bier en knotsen!
Lieske dacht: Wat Nathalie kan, kan ik ook!quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat Lieske fotogeniek was... deze foto spreekt dit tegen.![]()
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Marco Borsato en Anneke "brandend zand"gronloh daar toch anders over denken
quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.
Zangeres zonder naam met de blinde soldaat is na Corry degene die het het langst uit heeft gehouden met 35 weken.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]Snaptnix is ook al zo'n top 40 kenner
Ik ga je steeds meer een topwijf vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Deze van Corry konings is met 38 weken top 40 notering toch echt de single die het langst erin heeft gestaan. Brandend zand "slechts" 29 weken en Marco heeft maar 19 wkn maximaal in top 40 gestaan met een single.
Zangeres zonder naam met de blinde soldaat is na Corry degene die het het langst uit heeft gehouden met 35 weken.
dit volgens het naslagwerk van de nederlandse top 40 (boekversie)
quote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ga je steeds meer een topwijf vinden.![]()
ach.. het blijkt nu hoe handig zo'n database kan zijnquote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
uhmm... tja, complete top 40 database draaien aan de hand van het naslagwerk van de Nederlandse top 40 (best erg eigenlijk)
Dan mag je ook wel even vermelden dat de golden earring, als je alle weken dat ze genoteerd stonden bij elkaar optelt, het langst genoteerd hebben gestaan (389 weken) ....quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dit volgens het naslagwerk van de nederlandse top 40 (boekversie)
Kom op zeg, watje. Iedereen kan toch wel een nachtje zonder slaapquote:Op maandag 14 november 2005 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
Joost is volgens mij loeichagerijnig![]()
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...quote:Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
uhmm... tja, complete top 40 database draaien aan de hand van het naslagwerk van de Nederlandse top 40 (best erg eigenlijk)
Waarom dit shot?quote:
nog steeds zingende mongolenquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer.
Al wat leuks of nog steeds alleen zingende mongolen?
Deze? http://www.top40web.nl/quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...
heb 'm lang bij me favo's gehad...maar bent 'm zwaar intens wreeed kwijt
Het is je nog niet opgevallen dat Joost wat uithoudingsvermogen en conditie betreft echt een dweil is?quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op zeg, watje. Iedereen kan toch wel een nachtje zonder slaap![]()
Misschien wordt het eten en drinken tijdens het zingen ze niet aangerekend als er op dat moment nog iemand staat te zingen.quote:
dat lijkt me wel wat... ben benieuwd of ze dat volhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef Debbus het volgende:
[..]
Waarom dit shot?
Moeten ze straks voor ¤50.000 nog 48 uur zingen!?!?!?!?!?
They hurtss us, it burns! My precious ears...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |