quote:KNVB-coach Foppe de Haan heeft Ron Vlaar (foto), Romeo Castelen en Urby Emanuelson bij de selectie van Jong Oranje gehaald voor de return van de play-offs tegen Slovenië. De drie internationals stonden zaterdagavond nog op wedstrijdformulier bij de oefeninterland met Oranje tegen Italië.
Best wel veel ex-Ajax toch nog wel.quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Geen Ajax.![]()
Winnen vast wel!
hmm.. idd. vaag...quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Geen Ajax.![]()
Winnen vast wel!
Ja zo slim zijn ze daar.quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Best wel veel ex-Ajax toch nog wel.
En ze doen 't daar ook fantastisch!quote:Op zondag 13 november 2005 15:56 schreef Freeling het volgende:
de ajax-talenten zitten al allemaal bij het grote oranje..
non-argument, of zie jij Arnold Kruiswijk t Nesta moeilijk maken.quote:Op zondag 13 november 2005 15:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En ze doen 't daar ook fantastisch!![]()
Die komen elkaar hooguit bij corners tegen.quote:Op zondag 13 november 2005 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
non-argument, of zie jij Arnold Kruiswijk t Nesta moeilijk maken.
't is stil aan de overkant.......quote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef Freeling het volgende:
Er stond slechts 1 ajacied in het team: Babel, en ik geloof dat hij toch de enige treffer van Nederlandse zijde scoorde..
En een belangrijke hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef Freeling het volgende:
Er stond slechts 1 ajacied in het team: Babel, en ik geloof dat hij toch de enige treffer van Nederlandse zijde scoorde..
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En een belangrijke hoor!![]()
![]()
Je bent een sloveense fan? Het is alleen maar goed dat de jeugd leert om er bij elk toernooi bij te zijn. De generatie Kluivert dacht er met kwalificatie ook te komen, maar dan bleek dat er nog een heel eindtoernooi gespeeld moest worden ...quote:Op zondag 13 november 2005 15:56 schreef skiczukie het volgende:
Dat wint Slovenië hopelijk.
Die is al geblesseerd geraakt voor de wedstrijd.....quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Foppe was onder de indruk van de Sloveense nummer 10. De rest speelt allemaal in zijn dienst. Die moeten ze maar trappen dan.
???quote:Op zondag 13 november 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
De gekste wedstrijden worden tegenwoordig uitgezonden
In 1972 zaten ik en m'n pa aan de radio gekluisterd tijdens Olumpique Marseille Ajax in de kwartfinale van de EC-1. Niks live op tv.quote:
NOS-talgie.quote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1972 zaten ik en m'n pa aan de radio gekluisterd tijdens Olumpique Marseille Ajax in de kwartfinale van de EC-1. Niks live op tv.
Dat was geen kans, dat was een mogelijkheid.quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef the_undertaker het volgende:
grote kans huntelaar!
mogen zijn? moeten zijnquote:
Ramon Zomer doet me denken aan Kevin Hofland jaren terug.quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef pekel het volgende:
Die Ramon Zomer is wel erg zwak in de opbouw.
Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef SCH het volgende:
Who the foek is Verhoek?
Wel een dramatisch slechte invalbeurt.quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.
en jij bent je aan het voorbereiden voor de mini-moppentrommel?quote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
Foppe foreverquote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
weg met foppe.
Ik dacht dat hij hem helemaal niet raakte, maar okquote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Schwalbe was het niet, hij trapt tegen Braafheid's been aan en valt daardoor, maar das natuurlijk geen penalty...
Jij vond Quincy wel goed spelen?quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef LuukBes het volgende:
Waarom haalt ie die Quincy eruit voor anti-talent Verhoek. Haal dan de Ridder erit, die bakte er niks van. En als je Elia inbrengt moet je hem wel op zijn eigen positie rechtsbuiten zetten, en niet het systeem omgooien. Liep voor geen meter meer, veel te druk voorin. Rare coach die Foppe. Blesseert nog bijna zijn halve selectie door een paar dagen voor dit duel een beetje in Thialf met ze te gaan schaatsen. Wat een idiote actie. Aissaiti slaat nog bijna zijn enkel om als schaatsleek. Hewb wel genoten van die kleine. Beste man van het veld.
Eerste helft was het de enige voorhoedespeler die een 1 tegen 1 aandurfde en daarin de helft van de keer slaagde door een man uit te spelen., Hij was in ieder geval veel dreigender dan de Ridder, die door gebrek aan snelheid het meer moet hebben van zijn medespelers en een steekpass.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
Heeft ie dat gezegt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.
Maduro mist de motivatie om woensdag mee te doen
Ben benieuwd wat je van 'm gevonden had als ie Klaas Bonnema heette en uit Veenklooster kwam.quote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Aisatti is echt goed, super intelligente voetballer. Hij speelt hartstikke rustig. Hij voetbalt alsof hij al jaren ervaring heeft. Ik vind hem zelfs verder dan Affelay, ook een groot talent. In mijn ogen, en dan moet ik niet te vroeg juigen, kan je zo'n man ook gebruiken bij grote ornaje, hij is een echte spelverdeler ala Zidane. Ik heb hem zelden balverlies zien lijden, of het moet onreglementair zijn. :[
Een man om in de gaten te houden dus.²
Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?quote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?
Schande!quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
Royeren voor het leven die matige voetballer, gelijk Aissati in zijn plaats zetten. Nu al die praatjes...quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
Die speelt al bij jong Oranje hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
gelijk Aissati in zijn plaats zetten.²
Ik weet het, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Maar van wat ik nu gezien heb van Aissati kan ik al zeggen dat hij beter en completer is dan Maduro. Ik hoop dat hij deze goede lijn doorzet en misschien kan meedoen op het echte WK voor de grote kerels. Hij is zoals ik al zei een spelmaker in de stijl van Zidane en Kaka, Nederland heeft ze zelden gehad, zelfs Bergkamp was niet zo.quote:Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die speelt al bij jong Oranje hoor.
quote:Uitblinker in Celje was met afstand de jongste speler van beide ploegen. PSV'er Aissati, slechts zeventien jaar en twee maanden oud, leed nauwelijks balverlies. Hij was voortdurend aanspeelbaar en strooide met prachtige steekpasses.
Bron: www.nu.nl
Je zult met zo'n award van hem rond moeten lopen fokken zegquote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.
Maduro, dat is toch Ajax he?quote:Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?quote:Op maandag 14 november 2005 10:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga vandaag ook maar niet aan 't werk, omdat ik slecht in m'n vel zit.
Kansloos excuus. Zo werkt het natuurlijk niet he.
gebrek aan motivatiequote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?
Ja dat verklaart inderdaad wel iets. Tendens binnen die club. Beetje de verwende schoolknaap uithangen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:11 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Maduro, dat is toch Ajax he?
hmmm ja, dan snap ik die houding wel.
Ik wacht de officiele persverklaring af en zal mijn mening dan bijschaven.quote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?
Wel jammer, want z'n spel maakt die houding (helaas) nog schrijnender.quote:Op maandag 14 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat verklaart inderdaad wel iets. Tendens binnen die club. Beetje de verwende schoolknaap uithangen.
Zoals het daar staat wat je quote, bedankt Maduro voorgoed voor Jong Oranje.
Een beetje bedanken voor het nationale elftal van jouw leeftijdscategorie. Verwende brugpieper.![]()
Er wordt niet duidelijk gemaakt of Foppe vond dat Maduro te weinig gemotiveerd was of dat Maduro dat zelf aangaf.quote:
Ajax Netwerk.quote:In De Telegraaf ging Foppe de Haan zelf in op de berichtgeving over het niet oproepen van Hedwiges Maduro. "Hij krijgt geen uitnodiging. Hedwiges steekt op dit moment even minder in zijn vel. Daarbij moet je de ambitie hebben om mee te willen doen, en die heeft hij niet. Dat liet bondscoach Marco van Basten me weten."
Vond Zomer juuist wel goed spelen eigenlijk....quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig is Zomer geschorst. Wat viel me die tegen.
Niks mening van van Basten. Als er staat dat ie die ambitie niet heeft dan komt het toch echt wel van hemzelf af. VBasten heeft natuurlijk met hem daarover gesproken de afgelopen week, en in het onderlinge overleg met Foppe geeft ie de wens van Maduro dus door. Vlaar, Urby en Castelen hebben er geen moeite mee, en hebben wel zin. Zo simpel is het.quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Dat is dan weer de mening van Van Basten.
Veel te onrustig in mijn ogen. Had ook aardig wat overtredingen nodig.quote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vond Zomer juuist wel goed spelen eigenlijk....
Foppe had gewoon Maduro moeten bellen en uitleg vragen, simpel.quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niks mening van van Basten. Als er staat dat ie die ambitie niet heeft dan komt het toch echt wel van hemzelf af. VBasten heeft natuurlijk met hem daarover gesproken de afgelopen week, en in het onderlinge overleg met Foppe geeft ie de wens van Maduro dus door. Vlaar, Urby en Castelen hebben er geen moeite mee, en hebben wel zin. Zo simpel is het.
Kom zeg. Foppe heeft natuurlijk aan vBasten gevraagd om met die gegadigde jongens te spreken over Jong Oranje, en hoe ze dat zien. Hij zit immers met ze op trainingskamp. Van Basten gaat echt niet slap zeveren en liegen als ie dat niet gezegd heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 12:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Foppe had gewoon Maduro moeten bellen en uitleg vragen, simpel.
Deze hele discussie is gebaseerd op een bewering van van Basten en de interpretering daarvan door Foppe. Een betere basis zou volgens mij toch echt Maduro zelf zijn....
Maar hij kan toch van mening zijn dat Maduro te weinig gemotiveerd is?quote:Op maandag 14 november 2005 12:38 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Kom zeg. Foppe heeft natuurlijk aan vBasten gevraagd om met die gegadigde jongens te spreken over Jong Oranje, en hoe ze dat zien. Hij zit immers met ze op trainingskamp. Van Basten gaat echt niet slap zeveren en liegen als ie dat niet gezegd heeft.
Op dit moment zijn de meeste ajaxspelers moe en ongemotiveerd, hw Maduro ookquote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Maar hij kan toch van mening zijn dat Maduro te weinig gemotiveerd is?
Hij was niet heel sterk zoals ik dat van hem gewend ben. Maar hij was niet slecht. Ben persoonlijk wel blij met de schorsing mooi wat rust voor hem voor de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig is Zomer geschorst. Wat viel me die tegen.
Volgens mij was dat zelfs Maduro die ik dat hoorde zeggen op AT5, maar ben er niet meer 100% zeker van of hji het nou was.quote:Op maandag 14 november 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
Beetje snel oordeel. Ik weet niet wat er precies achter zit.
Ik hoorde een van die jongens vorige week zeggen het raar te vinden om ineens nu mee te doen met Jong Oranje omdat hij helemaal niet met de kwalificatiereeks had meegedaan. Stel dat hij woensdag de fatale fout zou maken. Dat snap ik dan weer wel.
Dit is al heel weat anders dan de verhalen waarop totnutoe de voorbarige conclusies gebaseerd zijn. Als dit waar is, had Foppe hem gewoon moeten bellen dus en had hij hem makkelijk kunnen overhalen mee te doen woensdag.quote:Op maandag 14 november 2005 14:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zelfs Maduro die ik dat hoorde zeggen op AT5, maar ben er niet meer 100% zeker van of hji het nou was.
Kwam er op neer dat hij het vreemd vond om nu opeens bij de beslissende wedstrijd mee te doen, terwijl de andere jongens tot nu toe alle andere wedstrijden hadden gespeeld. Hij vond het geen lekker idee om één van die gasten z'n plek af te pikken.
Kruiswijk deed anders niks verkeerd op 1 uitglijder na.quote:Op maandag 14 november 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij deed het prima vond ik en nam in tegenstelling tot Kruiswijk initiatief in de opbouw.
Dat kan ik me wel voorstellen hoor, dat je daar geen fijn gevoel bij hebt, zeker als je niet in vorm bent. Daarom heeft Foppe de Haan nu ook niet ineens Heitinga opgeroepen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Tja en Maduro. Ben benieuwd hoe het nu écht zit. Foppe had hem inderdaad gewoon moeten bellen. Maar mocht het zo zijn dat hij om een 'niet lekker in mn vel' moment niet bij de groep wil, vind ik dat een beetje zwak. En ook als hij zo gezegd niet een ander z'n plek af wil pikken blijf ik het een beetje dubieus vinden. Je zou toch altijd graag willen spelen, lijkt me. Zou ie bij het 'grote' Oranje ook niet doen.
Zo, is dat ook weer uit de wereld.quote:'Ik speel graag voor Jong Oranje'
Ajacied Hedwiges Maduro heeft tegengesproken dat hij ongemotiveerd zou zijn voor de wedstrijden van Jong Oranje. “Als ik een uitnodiging krijg, dan speel ik altijd graag”, verklaarde de jonge A-international.
Maduro, die nog altijd speelgerechtigd is voor het beloftenelftal van bondscoach Foppe de Haan, reageerde op het gerucht dat hij de ambitie mist voor Jong Oranje. Het gebrek aan motivatie zou een van de reden zijn geweest voor De Haan om hem niet te selecteren voor de play-offs tegen Slovenië
“Ik snap niet waar dit vandaan komt”, aldus Maduro. “Marco van Basten vroeg aan het begin van de voorbereiding op het duel met Italië of ik na die wedstrijd overgeheveld wilde worden naar Jong Oranje voor de wedstrijd van woensdag. Ik heb toen alleen maar gezegd dat ik dat vervelend zou vinden voor de jongens die de hele kwalificatie met Jong Oranje hebben meegemaakt.”
“Feit is dat als ik zou worden opgeroepen, ik graag voor Jong Oranje uitkom”, aldus de verdedigende middenvelder.
Het is pas opgelost als Foppe dit verhaal kan bevestigen.quote:
...trollde de eenzame jongen er op los.quote:Op maandag 14 november 2005 20:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is pas opgelost als Foppe dit verhaal kan bevestigen.![]()
En?quote:Op maandag 14 november 2005 20:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat doet de mening van Foppe er toe?quote:Op maandag 14 november 2005 20:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En nu, voetbalheld?quote:Op maandag 14 november 2005 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wacht de officiele persverklaring af en zal mijn mening dan bijschaven.
Omdat jij 't bent.![]()
Nou ja, nog steeds de officiele persverklaring afwachten.quote:
Net of die er komtquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou ja, nog steeds de officiele persverklaring afwachten.![]()
Kansloos is een 2de nick van hem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net of die er komt
Kansloos hoor als je niet eens je eigen fout toe wil geven.
Pasveerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Waterman is wat onzeker voor woensdag, maar hij gaat het waarschijnlijk wel halen. Zo niet dan staat Pasveer onder de lat.
Ach en wee. De hele familie Ajax is uitgelopen om mij eventjes op m'n nummer te zetten hier.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net of die er komt
Kansloos hoor als je niet eens je eigen fout toe wil geven.
Dat was ook wel eens nodig, je begon een beetje gefrustreerd te klinken. Ik heb het beste met je voor, dus ik hoop dat je van je fouten geleerd hebtquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ach en wee. De hele familie Ajax is uitgelopen om mij eventjes op m'n nummer te zetten hier.
Hoe weet je dit? En hoezo gelukkig? Die gast is extreem getalenteerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig geen Quincy in de basis, al had De Ridder er op rechts ook wel uit gekund.
Ik heb het 17:11.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is het?
19:45 op talpaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is het?
Dan loopt je klok een minuut achterquote:
Je best triest...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
Man wat ziet dat veld eruit zeg. Dit kon wel in Slovenië zijn
idd. Niet gedacht dat ik ooit nog zo fan zou zijn van een speler van PSV maar deze jonge is echt geweldigquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Woensdag lopen ze er gewoon met 4 of 5-0 overheen...
Verhaegh erin gvd!!
Samen met Schaars en Aissati op het middenveld, linkshalf dus zeg maar...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:10 schreef Dos37 het volgende:
Op welke positie speelt Urby eigenlijk. Hij loopt met rugnummer 10 volgens mij speelt ie als aanvallende middenvelder
ik vind het maar weinig rendement hebben. Al die bewegingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Messenga het volgende:
Hoe simpel Quincy ook loopt heknap.
Mwah, hij mag wel met een heel stuk meer rendement gaan spelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Messenga het volgende:
Hoe simpel Quincy ook loopt heknap.
Het is voor het EK onder 23, dus..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
hoe kan die huntelaar nog in jong oranje spelen? hij is 22?
Die commentator ziet wel meer dingen die er niet zijn. Zojuist zag ie in een valpartijtje een pingel.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is voor het EK onder 23, dus..
Zag die commentator trouwens een vrouw in het publiek aan voor Foppe de Haan of wat?
Dacht het niet .. Braafheid doet het goed op linksbackquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef mitt het volgende:
Urby is idd echt slecht
lekker linksback zetten, alles half half op het middenveld.
vind ik ook hoor, bovendien horen die Utregters er altijd in. Behalve Kruys uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht het niet .. Braafheid doet het goed op linksback
Ja, is idd een beetje raar.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
oh ok ik wist niet dat jong oranje voor <23 was.. vind 22 niet echt jong meer persoonlijk
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewildquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef Dos37 het volgende:
Ze weten nog niet eens waar het EK word gehouden![]()
Dat komt wel in z'n contract, alleen scoren als het niet nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker. Hij scoort wel veel, denk niet dat het bestuur van Ajax dat goed keurt.
België ook niet, die gaven zo pas een 1-1 stand op 8 minuten voor het einde nog met 1-3 uit handen in de allerlaatste minuut (na een heenmatch waar ze zelf met 2-3 wonnen) , dus België niet naar het EK voor beloften.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewild
Dan maar Duitsland of Belgie.
Duitsland lijkt me ook niet. Die hebben hun handen vol aan het WKquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewild
Dan maar Duitsland of Belgie.
Ik begin zo echt medelijden te krijgen met jullie.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
België ook niet, die gaven zo pas een 1-1 stand op 8 minuten voor het einde nog met 1-3 uit handen in de allerlaatste minuut (na een heenmatch waar ze zelf met 2-3 wonnen) , dus België niet naar het EK voor beloften.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom schreeuwt niemand om het vertrek van De Haan? Het spel was niet geweldig, de Slovenen waren dreigender dan Oranje, en er stonden mensen opgesteld in de basis die bij hun club bankzitter zijn.
Of gelden deze argumenten alleen bij vBasten?
Kijk eens:quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom schreeuwt niemand om het vertrek van De Haan? Het spel was niet geweldig, de Slovenen waren dreigender dan Oranje, en er stonden mensen opgesteld in de basis die bij hun club bankzitter zijn.
Of gelden deze argumenten alleen bij vBasten?
Is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef aldostuta het volgende:
Op papier iig de makkelijkere groep!!
Zat net te kijken naar deze selectie en dacht : wat heeft die Foppe momenteel eigenlijk een topselectie tot zijn beschikking. Achterin het verdedigingscentrum-duo van Groningen die geweldig voetballen op eredivisie niveau, en erg belangrijk dat die mensen op elkaar ingespeeld zijn. Aangevuld met Heitinga en Drost als backs.quote:Doel: Michel Vorm (FC Den Bosch) en Remko Pasveer (FC Twente)
Verdediging: Paul Verhaegh (Vitesse), Gijs Luirink (FC Groningen), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Johnny Heitinga (Ajax), Frank van Mosselveld (Willem II), Henrico Drost (SC Heerenveen) en Jeroen Drost (SC Heerenveen)
Middenveld: Demy de Zeeuw (AZ), Stijn Schaars (AZ), Danny Mathijssen (RKC Waalwijk), Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Sergio Hellings (Heracles Almelo) en Wout Brama (FC Twente)
Aanval: Marc Höcher (Heracles Almelo), Daniel de Ridder (Celta de Vigo), Julian Jenner (NAC Breda), Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Fred Benson (Vitesse)
Standby: Erwin Friebel (RBC Roosendaal), Benny Kerstens (NAC Breda), Civard Sprockel (Excelsior), Ron Stam (NAC Breda), Eldrigde Rojer (Vitesse), Tjeerd Korf (FC Zwolle) en Samir El Gaaouri (FC Volendam)
Maduro gaat wel mee naar het WK.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaars is de beste van allemaal en die zet je niet in de basis![]()
Verder vergeet je Maduro en moet Benson gewoon voor Ghana spelen
Nog beter dan het echte Oranjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pasveer
Urby - Vlaar - Luirink - Heitinga
Schaars - Maduro - Affelay
Babel - Huntelaar - Robben
Lijkt me een topteam
Dat lijkt me een beetje overdreven maar ik denk dat er weinig landen zijn(Argentinie zeker, Brazilie ook wel denk ik. Misschien Italie, Frankrijk en Spanje) die zo´n team op de been kunnen brengenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |