Maduro, dat is toch Ajax he?quote:Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?quote:Op maandag 14 november 2005 10:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga vandaag ook maar niet aan 't werk, omdat ik slecht in m'n vel zit.
Kansloos excuus. Zo werkt het natuurlijk niet he.
gebrek aan motivatiequote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?
Ja dat verklaart inderdaad wel iets. Tendens binnen die club. Beetje de verwende schoolknaap uithangen.quote:Op maandag 14 november 2005 11:11 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Maduro, dat is toch Ajax he?
hmmm ja, dan snap ik die houding wel.
Ik wacht de officiele persverklaring af en zal mijn mening dan bijschaven.quote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de exacte oorzaak van zijn afzegging afwachten voordat je met je mening klaarstaat?
Wel jammer, want z'n spel maakt die houding (helaas) nog schrijnender.quote:Op maandag 14 november 2005 11:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat verklaart inderdaad wel iets. Tendens binnen die club. Beetje de verwende schoolknaap uithangen.
Zoals het daar staat wat je quote, bedankt Maduro voorgoed voor Jong Oranje.
Een beetje bedanken voor het nationale elftal van jouw leeftijdscategorie. Verwende brugpieper.![]()
Er wordt niet duidelijk gemaakt of Foppe vond dat Maduro te weinig gemotiveerd was of dat Maduro dat zelf aangaf.quote:
Ajax Netwerk.quote:In De Telegraaf ging Foppe de Haan zelf in op de berichtgeving over het niet oproepen van Hedwiges Maduro. "Hij krijgt geen uitnodiging. Hedwiges steekt op dit moment even minder in zijn vel. Daarbij moet je de ambitie hebben om mee te willen doen, en die heeft hij niet. Dat liet bondscoach Marco van Basten me weten."
Vond Zomer juuist wel goed spelen eigenlijk....quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig is Zomer geschorst. Wat viel me die tegen.
Niks mening van van Basten. Als er staat dat ie die ambitie niet heeft dan komt het toch echt wel van hemzelf af. VBasten heeft natuurlijk met hem daarover gesproken de afgelopen week, en in het onderlinge overleg met Foppe geeft ie de wens van Maduro dus door. Vlaar, Urby en Castelen hebben er geen moeite mee, en hebben wel zin. Zo simpel is het.quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Dat is dan weer de mening van Van Basten.
Veel te onrustig in mijn ogen. Had ook aardig wat overtredingen nodig.quote:Op maandag 14 november 2005 12:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vond Zomer juuist wel goed spelen eigenlijk....
Foppe had gewoon Maduro moeten bellen en uitleg vragen, simpel.quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niks mening van van Basten. Als er staat dat ie die ambitie niet heeft dan komt het toch echt wel van hemzelf af. VBasten heeft natuurlijk met hem daarover gesproken de afgelopen week, en in het onderlinge overleg met Foppe geeft ie de wens van Maduro dus door. Vlaar, Urby en Castelen hebben er geen moeite mee, en hebben wel zin. Zo simpel is het.
Kom zeg. Foppe heeft natuurlijk aan vBasten gevraagd om met die gegadigde jongens te spreken over Jong Oranje, en hoe ze dat zien. Hij zit immers met ze op trainingskamp. Van Basten gaat echt niet slap zeveren en liegen als ie dat niet gezegd heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 12:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Foppe had gewoon Maduro moeten bellen en uitleg vragen, simpel.
Deze hele discussie is gebaseerd op een bewering van van Basten en de interpretering daarvan door Foppe. Een betere basis zou volgens mij toch echt Maduro zelf zijn....
Maar hij kan toch van mening zijn dat Maduro te weinig gemotiveerd is?quote:Op maandag 14 november 2005 12:38 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Kom zeg. Foppe heeft natuurlijk aan vBasten gevraagd om met die gegadigde jongens te spreken over Jong Oranje, en hoe ze dat zien. Hij zit immers met ze op trainingskamp. Van Basten gaat echt niet slap zeveren en liegen als ie dat niet gezegd heeft.
Op dit moment zijn de meeste ajaxspelers moe en ongemotiveerd, hw Maduro ookquote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Maar hij kan toch van mening zijn dat Maduro te weinig gemotiveerd is?
Hij was niet heel sterk zoals ik dat van hem gewend ben. Maar hij was niet slecht. Ben persoonlijk wel blij met de schorsing mooi wat rust voor hem voor de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig is Zomer geschorst. Wat viel me die tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |