Dan loopt je klok een minuut achterquote:
Je best triest...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
Man wat ziet dat veld eruit zeg. Dit kon wel in Slovenië zijn
idd. Niet gedacht dat ik ooit nog zo fan zou zijn van een speler van PSV maar deze jonge is echt geweldigquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Woensdag lopen ze er gewoon met 4 of 5-0 overheen...
Verhaegh erin gvd!!
Samen met Schaars en Aissati op het middenveld, linkshalf dus zeg maar...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:10 schreef Dos37 het volgende:
Op welke positie speelt Urby eigenlijk. Hij loopt met rugnummer 10 volgens mij speelt ie als aanvallende middenvelder
ik vind het maar weinig rendement hebben. Al die bewegingen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Messenga het volgende:
Hoe simpel Quincy ook loopt heknap.
Mwah, hij mag wel met een heel stuk meer rendement gaan spelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef Messenga het volgende:
Hoe simpel Quincy ook loopt heknap.
Het is voor het EK onder 23, dus..quote:Op woensdag 16 november 2005 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
hoe kan die huntelaar nog in jong oranje spelen? hij is 22?
Die commentator ziet wel meer dingen die er niet zijn. Zojuist zag ie in een valpartijtje een pingel.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is voor het EK onder 23, dus..
Zag die commentator trouwens een vrouw in het publiek aan voor Foppe de Haan of wat?
Dacht het niet .. Braafheid doet het goed op linksbackquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef mitt het volgende:
Urby is idd echt slecht
lekker linksback zetten, alles half half op het middenveld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |