vind ik ook hoor, bovendien horen die Utregters er altijd in. Behalve Kruys uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2005 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dacht het niet .. Braafheid doet het goed op linksback
Ja, is idd een beetje raar.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
oh ok ik wist niet dat jong oranje voor <23 was.. vind 22 niet echt jong meer persoonlijk
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewildquote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef Dos37 het volgende:
Ze weten nog niet eens waar het EK word gehouden![]()
Dat komt wel in z'n contract, alleen scoren als het niet nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker. Hij scoort wel veel, denk niet dat het bestuur van Ajax dat goed keurt.
België ook niet, die gaven zo pas een 1-1 stand op 8 minuten voor het einde nog met 1-3 uit handen in de allerlaatste minuut (na een heenmatch waar ze zelf met 2-3 wonnen) , dus België niet naar het EK voor beloften.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewild
Dan maar Duitsland of Belgie.
Duitsland lijkt me ook niet. Die hebben hun handen vol aan het WKquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nederland wil jammergenoeg niet, had wel heengewild
Dan maar Duitsland of Belgie.
Ik begin zo echt medelijden te krijgen met jullie.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
België ook niet, die gaven zo pas een 1-1 stand op 8 minuten voor het einde nog met 1-3 uit handen in de allerlaatste minuut (na een heenmatch waar ze zelf met 2-3 wonnen) , dus België niet naar het EK voor beloften.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom schreeuwt niemand om het vertrek van De Haan? Het spel was niet geweldig, de Slovenen waren dreigender dan Oranje, en er stonden mensen opgesteld in de basis die bij hun club bankzitter zijn.
Of gelden deze argumenten alleen bij vBasten?
Kijk eens:quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom schreeuwt niemand om het vertrek van De Haan? Het spel was niet geweldig, de Slovenen waren dreigender dan Oranje, en er stonden mensen opgesteld in de basis die bij hun club bankzitter zijn.
Of gelden deze argumenten alleen bij vBasten?
Is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef aldostuta het volgende:
Op papier iig de makkelijkere groep!!
Zat net te kijken naar deze selectie en dacht : wat heeft die Foppe momenteel eigenlijk een topselectie tot zijn beschikking. Achterin het verdedigingscentrum-duo van Groningen die geweldig voetballen op eredivisie niveau, en erg belangrijk dat die mensen op elkaar ingespeeld zijn. Aangevuld met Heitinga en Drost als backs.quote:Doel: Michel Vorm (FC Den Bosch) en Remko Pasveer (FC Twente)
Verdediging: Paul Verhaegh (Vitesse), Gijs Luirink (FC Groningen), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Johnny Heitinga (Ajax), Frank van Mosselveld (Willem II), Henrico Drost (SC Heerenveen) en Jeroen Drost (SC Heerenveen)
Middenveld: Demy de Zeeuw (AZ), Stijn Schaars (AZ), Danny Mathijssen (RKC Waalwijk), Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Sergio Hellings (Heracles Almelo) en Wout Brama (FC Twente)
Aanval: Marc Höcher (Heracles Almelo), Daniel de Ridder (Celta de Vigo), Julian Jenner (NAC Breda), Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Fred Benson (Vitesse)
Standby: Erwin Friebel (RBC Roosendaal), Benny Kerstens (NAC Breda), Civard Sprockel (Excelsior), Ron Stam (NAC Breda), Eldrigde Rojer (Vitesse), Tjeerd Korf (FC Zwolle) en Samir El Gaaouri (FC Volendam)
Maduro gaat wel mee naar het WK.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaars is de beste van allemaal en die zet je niet in de basis![]()
Verder vergeet je Maduro en moet Benson gewoon voor Ghana spelen
Nog beter dan het echte Oranjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pasveer
Urby - Vlaar - Luirink - Heitinga
Schaars - Maduro - Affelay
Babel - Huntelaar - Robben
Lijkt me een topteam
Dat lijkt me een beetje overdreven maar ik denk dat er weinig landen zijn(Argentinie zeker, Brazilie ook wel denk ik. Misschien Italie, Frankrijk en Spanje) die zo´n team op de been kunnen brengenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |