Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef SCH het volgende:
Who the foek is Verhoek?
Wel een dramatisch slechte invalbeurt.quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.
en jij bent je aan het voorbereiden voor de mini-moppentrommel?quote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
Foppe foreverquote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
weg met foppe.
Ik dacht dat hij hem helemaal niet raakte, maar okquote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Schwalbe was het niet, hij trapt tegen Braafheid's been aan en valt daardoor, maar das natuurlijk geen penalty...
Jij vond Quincy wel goed spelen?quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef LuukBes het volgende:
Waarom haalt ie die Quincy eruit voor anti-talent Verhoek. Haal dan de Ridder erit, die bakte er niks van. En als je Elia inbrengt moet je hem wel op zijn eigen positie rechtsbuiten zetten, en niet het systeem omgooien. Liep voor geen meter meer, veel te druk voorin. Rare coach die Foppe. Blesseert nog bijna zijn halve selectie door een paar dagen voor dit duel een beetje in Thialf met ze te gaan schaatsen. Wat een idiote actie. Aissaiti slaat nog bijna zijn enkel om als schaatsleek. Hewb wel genoten van die kleine. Beste man van het veld.
Eerste helft was het de enige voorhoedespeler die een 1 tegen 1 aandurfde en daarin de helft van de keer slaagde door een man uit te spelen., Hij was in ieder geval veel dreigender dan de Ridder, die door gebrek aan snelheid het meer moet hebben van zijn medespelers en een steekpass.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
Heeft ie dat gezegt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.
Maduro mist de motivatie om woensdag mee te doen
Ben benieuwd wat je van 'm gevonden had als ie Klaas Bonnema heette en uit Veenklooster kwam.quote:Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Aisatti is echt goed, super intelligente voetballer. Hij speelt hartstikke rustig. Hij voetbalt alsof hij al jaren ervaring heeft. Ik vind hem zelfs verder dan Affelay, ook een groot talent. In mijn ogen, en dan moet ik niet te vroeg juigen, kan je zo'n man ook gebruiken bij grote ornaje, hij is een echte spelverdeler ala Zidane. Ik heb hem zelden balverlies zien lijden, of het moet onreglementair zijn. :[
Een man om in de gaten te houden dus.²
Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?quote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?
Schande!quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
Royeren voor het leven die matige voetballer, gelijk Aissati in zijn plaats zetten. Nu al die praatjes...quote:Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
Die speelt al bij jong Oranje hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
gelijk Aissati in zijn plaats zetten.²
Ik weet het, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Maar van wat ik nu gezien heb van Aissati kan ik al zeggen dat hij beter en completer is dan Maduro. Ik hoop dat hij deze goede lijn doorzet en misschien kan meedoen op het echte WK voor de grote kerels. Hij is zoals ik al zei een spelmaker in de stijl van Zidane en Kaka, Nederland heeft ze zelden gehad, zelfs Bergkamp was niet zo.quote:Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die speelt al bij jong Oranje hoor.
quote:Uitblinker in Celje was met afstand de jongste speler van beide ploegen. PSV'er Aissati, slechts zeventien jaar en twee maanden oud, leed nauwelijks balverlies. Hij was voortdurend aanspeelbaar en strooide met prachtige steekpasses.
Bron: www.nu.nl
Je zult met zo'n award van hem rond moeten lopen fokken zegquote:Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |