abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32240791
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef SCH het volgende:
Who the foek is Verhoek?
Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.
pi_32240840
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef Naggelwauz het volgende:
speelt bij ADO Den Haag.
pi_32240894
Wat een tempo zeg.
pi_32241066
Jezus.
pi_32241091
Oei. Aissati stond wel heel erg vrij...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 13 november 2005 @ 20:32:12 #57
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32241106
Mijn god, wat een kans...
pi_32241117
Huntelaar had um er best in mogen schieten..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32241193
Hoezo schwalbe
  zondag 13 november 2005 @ 20:35:23 #60
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32241205
Goede beslissing van de scheids, was duidelijk een schwalbe.
pi_32241231
Schwalbe was het niet, hij trapt tegen Braafheid's been aan en valt daardoor, maar das natuurlijk geen penalty...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32241286
Persoonlijk record van Rintje Ritsma op de 5000 meter was ondertussen een stuk interessanter
pi_32241300
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Wesley Verhoek, speelt bij ADO Den Haag.
Wel een dramatisch slechte invalbeurt.

0-0, Huntelaar had er gewoon minimaal 1 in moeten schieten en dan was er weinig aan de hand geweest, nu moeten ze nog oppassen woensdag.
pi_32241322
Tempo was wel triest, van wat ik heb gezien. Veel spelers stonden stil.
  zondag 13 november 2005 @ 20:39:31 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32241344
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32241390
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:
Meer dan genoeg kansen voor Huntelaar, maar die is zich alvast aan het voorbereiden voor zijn nieuwe rol bij Ajax, als niet scorende spits?
en jij bent je aan het voorbereiden voor de mini-moppentrommel?
pi_32241413
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
weg met foppe.
Foppe forever
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 13 november 2005 @ 20:43:00 #69
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32241447
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Schwalbe was het niet, hij trapt tegen Braafheid's been aan en valt daardoor, maar das natuurlijk geen penalty...
Ik dacht dat hij hem helemaal niet raakte, maar ok
pi_32241458
Woensdag lopen ze er gewoon met 4 of 5-0 overheen...

Verhaegh erin gvd!!
pi_32241488
Waarom haalt ie die Quincy eruit voor anti-talent Verhoek. Haal dan de Ridder erit, die bakte er niks van. En als je Elia inbrengt moet je hem wel op zijn eigen positie rechtsbuiten zetten, en niet het systeem omgooien. Liep voor geen meter meer, veel te druk voorin. Rare coach die Foppe. Blesseert nog bijna zijn halve selectie door een paar dagen voor dit duel een beetje in Thialf met ze te gaan schaatsen. Wat een idiote actie. Aissaiti slaat nog bijna zijn enkel om als schaatsleek. Hewb wel genoten van die kleine. Beste man van het veld.
pi_32241553
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef LuukBes het volgende:
Waarom haalt ie die Quincy eruit voor anti-talent Verhoek. Haal dan de Ridder erit, die bakte er niks van. En als je Elia inbrengt moet je hem wel op zijn eigen positie rechtsbuiten zetten, en niet het systeem omgooien. Liep voor geen meter meer, veel te druk voorin. Rare coach die Foppe. Blesseert nog bijna zijn halve selectie door een paar dagen voor dit duel een beetje in Thialf met ze te gaan schaatsen. Wat een idiote actie. Aissaiti slaat nog bijna zijn enkel om als schaatsleek. Hewb wel genoten van die kleine. Beste man van het veld.
Jij vond Quincy wel goed spelen?
pi_32241699
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Jij vond Quincy wel goed spelen?
Eerste helft was het de enige voorhoedespeler die een 1 tegen 1 aandurfde en daarin de helft van de keer slaagde door een man uit te spelen., Hij was in ieder geval veel dreigender dan de Ridder, die door gebrek aan snelheid het meer moet hebben van zijn medespelers en een steekpass.

Quincy wil trouwens verhuurt worden bij Arsenal na de winterstop. Ajax moet zich maar snel melden bij hem met hun vleugelprobleem aan de linkerkant. Quincy in de Arena en de CL in een AJax-systeem is natuurlijk precies wat ze daar zoeken. Een speler waar je voor naar het stadion komt.
  zondag 13 november 2005 @ 21:46:47 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32243256
Helaas 0-0 , woensdag lukt het wel.
pi_32243704
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:39 schreef golfer het volgende:

Je ziet wel dat veel van die jongens vaak veel te veel voor eigen succes gaan. Behalve Aissati, die ik met vlag en wimpel boven de rest vond uitsteken. Huntelaar was in de eerste helft goed, hij bouwt ook goed mee op. Quincy vind ik toch maar een matige showvoetballer en Ajax heeft er goed aan gedaan die De Ridder te laten vertrekken zeg.
pi_32243729
Maar ik heb vanavond dus niets gemist??
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 13 november 2005 @ 22:01:50 #77
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32243764
Aisatti was inderdaad erg goed bezig.... wie gaan er woensdag allemaal naartoe?
Bernie en ik zijn tof.
pi_32244037
**Bondscoach Foppe de Haan kan komende
woensdag in het tweede treffen van Jong
Oranje met Slovenië een beroep doen op
de A-internationals Urby Emanuelson,Ron
Vlaar en Romeo Castelen.De Haan is dat
overeengekomen met bondscoach Marco van
Basten die in Slovenië getuige was van
het 0-0 gelijkspel van Jong Oranje.

Het drietal ontbrak omdat Van Basten ze
had opgeroepen voor de oefeninterland
tegen Italië.Ramon Zomer is woensdag
niet van de partij.Hij zag geel en is
geschorst voor de return.

Bij een zege in het uitverkochte Abe
Lenstra-stadion in Heerenveen plaatst
Jong Oranje zich voor het EK in een nog
nader te bepalen land.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32244109
Vleugelspelers moet je niet te streng beoordelen op die ballen die niet lukken. Robben wordt beschouwd als potentieel de beste NL'se voetballer sinds Cruijff, maar ook hij heeft wedstrijden waar het totaal niet lukt en hij teveel voor eigen succes gaat.

Quincy wordt altijd afgerekend op die ballen die ie nogal knullig verliest, maar een vleugelspeler die een man passeert is zeldzaam, Ajax kan ze ook niet vinden en opleiden, en spelers die dat in ieder geval in zich hebben zoals Quincy en Elia moet je niet te snel afrekenen op dingen die niet goed gaan.

Maar zei die presentator nou dat het uitverkocht was in H'veen ? Dus daar komen 20.000 mensen kijken ? Is wel goeie zaak dan, en leuk dan voor die jongens qua sfeer.
pi_32244266
Pfffff het is inderdaad al uitverkocht in Heerenveen... dacht op de bonnefooi nog wel heen te kunnen..

21.400 mensen, respect.
pi_32244665
Aisatti, wat een voetballer...

De Ridder, wat een drama...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 13 november 2005 @ 23:09:25 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32246144
Die Aisatti is echt goed, super intelligente voetballer. Hij speelt hartstikke rustig. Hij voetbalt alsof hij al jaren ervaring heeft. Ik vind hem zelfs verder dan Affelay, ook een groot talent. In mijn ogen, en dan moet ik niet te vroeg juigen, kan je zo'n man ook gebruiken bij grote ornaje, hij is een echte spelverdeler ala Zidane. Ik heb hem zelden balverlies zien lijden, of het moet onreglementair zijn. :[

Een man om in de gaten te houden dus.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32246326
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.

Maduro mist de motivatie om woensdag mee te doen
  zondag 13 november 2005 @ 23:35:52 #84
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32246736
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe wil Vlaar en Emanuelson er zeker bij hebben. Castelen zou eventueel ook meedoen.

Heeft ie dat gezegt.

Zo ja. wat een hufter zeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32247066
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Aisatti is echt goed, super intelligente voetballer. Hij speelt hartstikke rustig. Hij voetbalt alsof hij al jaren ervaring heeft. Ik vind hem zelfs verder dan Affelay, ook een groot talent. In mijn ogen, en dan moet ik niet te vroeg juigen, kan je zo'n man ook gebruiken bij grote ornaje, hij is een echte spelverdeler ala Zidane. Ik heb hem zelden balverlies zien lijden, of het moet onreglementair zijn. :[

Een man om in de gaten te houden dus.

²
Ben benieuwd wat je van 'm gevonden had als ie Klaas Bonnema heette en uit Veenklooster kwam.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32247067
quote:
Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32247212
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Wat is er met die gast aan de hand joh?
Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
pi_32247250
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Geen idee. Was bij Cafe de Sport. Foppe zou Maduro gebeld hebben om woensdag mee te doen, maar hij laten weten dat de motivatie ontbreekt om mee te doen.
Schande!
pi_32247616
Nu al blase en volgevreten. Terwijl ie niet eens gespeeld heeft zaterdag. Spelers die zich te groot voelen :

Castelen is een stuk ouder en heeft veel meer eredivisie gespeeld, maar doet tenminste wel graag mee. Zou truwens eigenlijk ook niet weten wat Maduro moet doen daar, centraal-mid loopt de veel betere Aissaiti. Tweede centrumverdediger ofzo. Net zoals Urby, waar moet die spelen, lijkt mij niet voor Schaars of Braafheid erin hoeft te komen omdat die beter zijn.

Alleen Vlaar komt van pas omdat Zomer geschorst is en een hoop centrale verdedigers geblesseerd zijn. Typisch ook dat ie Babel niet eens wil hebben. Daar heeft Jong Oranje veel betere linksbuitens en spitsen voor staan.
  maandag 14 november 2005 @ 00:26:57 #90
13462 BansheeBoy
pi_32247785
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Royeren voor het leven die matige voetballer, gelijk Aissati in zijn plaats zetten. Nu al die praatjes...

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 14 november 2005 @ 00:28:18 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32247809
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

gelijk Aissati in zijn plaats zetten.

²
Die speelt al bij jong Oranje hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 november 2005 @ 00:34:08 #92
13462 BansheeBoy
pi_32247945
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Die speelt al bij jong Oranje hoor.
Ik weet het, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Maar van wat ik nu gezien heb van Aissati kan ik al zeggen dat hij beter en completer is dan Maduro. Ik hoop dat hij deze goede lijn doorzet en misschien kan meedoen op het echte WK voor de grote kerels. Hij is zoals ik al zei een spelmaker in de stijl van Zidane en Kaka, Nederland heeft ze zelden gehad, zelfs Bergkamp was niet zo.

Ik vind het stoer om te zien dat hij altijd de simpelste oplossing vind en dat hij altijd aanspeelbaar is en zelf de bal opeist, echt stoer. Dat het een Marokkaanse jongen is puur toeval en beïnvloedt mijn objectieve mening niet.
quote:
Uitblinker in Celje was met afstand de jongste speler van beide ploegen. PSV'er Aissati, slechts zeventien jaar en twee maanden oud, leed nauwelijks balverlies. Hij was voortdurend aanspeelbaar en strooide met prachtige steekpasses.

Bron: www.nu.nl
²

[ Bericht 14% gewijzigd door BansheeBoy op 14-11-2005 00:36:14 (Nutella was op) ]
pi_32248309
Maduro en Aissati vergelijken gaat niet.
Ik denk overigens dat Maduro in de ploeg gekomen gekomen zou zijn ten koste van Zuiverloon.
pi_32248356
quote:

Je zult met zo'n award van hem rond moeten lopen fokken zeg .
pi_32250118
Maduro is meer een verdedigende middenvelder, en defensief wel sterker dan Aissati. Kan niet voor niks ook in de defensie gebruikt worden. Maar ik zie op het middenveld ook veel liever een Aissati. Maduro wordt altijd geroemd voor zijn balvastheid en zuinige breedtepasjes, maar als je het daarvoor doet dan is Aissati nu al verder. Veel nadrukkelijker aanwezig, veel bewegelijker, meer inzicht, veel hogere handelingssnelheid, en ook nog eens een nummer 10 die bij de spits kan komen.

En het zou wel lullig zijn om Zuiverloon te slachtofferen voor Maduro, die draait soepel als een van de betere mee met subtopper RKC, en heeft veel meer wedstrijden gespeeld in Jong Oranje. Mede door hem zijn ze zo ver gekomen. Wordt niet voor niks waarschijnlijk teruggehaald in de winterstop naar R'dam omdat ze daar bang zijn dat RKC hoger gaat eindigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 14-11-2005 03:09:43 ]
pi_32250146
Aissati is een fantastische speler. Kan me niet herinneren dat ik ooit een "Nederlandse" speler op zijn 17e zo goed heb zien spelen.
Zo oud ben ik namelijk nog niet.

Ik verwacht dat Jong Oranje zich woensdag zonder problemen zal kwalificeren voor het EK.
  maandag 14 november 2005 @ 10:31:40 #97
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32252659
KNVB-coach Foppe de Haan heeft Ron Vlaar (foto), Romeo Castelen en Urby Emanuelson bij de selectie van Jong Oranje gehaald voor de return van de play-offs tegen Slovenië. De drie internationals stonden zaterdagavond nog op wedstrijdformulier bij de oefeninterland met Oranje tegen Italië.
  maandag 14 november 2005 @ 10:33:11 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32252691
Kansloos inderdaad van die Maduro. .

Voor de rest moet dit natuurlijk een simpele overwinning worden, Slovenen waren wel erg matig.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32252935
Dat komt gewoon omdat Maduro niet goed in z'n vel zit, anders had hij niet afgezegd.

Woensdag met 2-0 of 3-0 winnen moet lukken, zeker met Castelen erbij.
That's all folks!
  maandag 14 november 2005 @ 10:51:09 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32253076
Niet goed in zijn vel zit

kom op zeg als 20 jarige jonge wil je toch niets liever als voetballen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32253085
Ik ga vandaag ook maar niet aan 't werk, omdat ik slecht in m'n vel zit.

Kansloos excuus. Zo werkt het natuurlijk niet he.
pi_32253155
Beetje snel oordeel. Ik weet niet wat er precies achter zit.

Ik hoorde een van die jongens vorige week zeggen het raar te vinden om ineens nu mee te doen met Jong Oranje omdat hij helemaal niet met de kwalificatiereeks had meegedaan. Stel dat hij woensdag de fatale fout zou maken. Dat snap ik dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')