Als je eens op de scanner ging liggen dan, Beertje van mequote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Zou wel willen maar heb geen fotos meer op mn pc![]()
aha lovebear jokt?quote:
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"quote:
Even teruglezen hoor! Staat dat er niet dan...quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"
![]()
Dat lijkt wel Dido in The Blairwitch Project.quote:Op zondag 13 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn dat voor maffe beelden op 1 en 2
ranzige camera?quote:Op zondag 13 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn dat voor maffe beelden op 1 en 2
Ja, is altijd zo in BB.quote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef Yez het volgende:
Als ik ze zo in de tuin zie liggen zou je bijna denken dat het een graadje of 25 is!![]()
Hier nog 1!quote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef Yez het volgende:
Als ik ze zo in de tuin zie liggen zou je bijna denken dat het een graadje of 25 is!![]()
*nog een extra trui aandoet*![]()
ik ben toch wel blij dat er vrouwen zijn die er niets op tegen hebben om sex te hebben met een manquote:
Eens.quote:Op zondag 13 november 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
ik ben toch wel blij dat er vrouwen zijn die er niets op tegen hebben om sex te hebben met een man
Volgens mij staan er een aantal terrasverwarmers tussen die planten ofzo..quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1!
Bij mij staat de centrale verwarming ook al aan!
Ik snap er echt helemaal niks van. Wordt die tuin verwarmd of zo.
Ik kan in ieder geval wel zien dat het daar ook kouder begint te worden, want Dido heeft een jasje aan. Zij heef volgens mij nog het minst last van de kou.
Nou ja, ál...quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
quote:
Ik vond zijn vader helemaal geen type om een vriendin van Roel zo kieskeurig te keuren.quote:Op zondag 13 november 2005 15:39 schreef Arcee het volgende:
Roel vertelt over z'n ouders. BB-kijkend Nederland kent die inmiddels, zijn medebewoners niet.
Best lekker hoor!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
t stond er echt niet zo hoor lovebear...
Het echte huis staat stiekum in het buitenlandquote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1!
Ik snap er echt helemaal niks van. Wordt die tuin verwarmd of zo.
Ik kan in ieder geval wel zien dat het daar ook kouder begint te worden, want Dido heeft een jasje aan. Zij heef volgens mij nog het minst last van de kou.
Ben ik ook niet vies van. Snap al die ophef nietquote:
Nee ik ook niet... Je moet natuurlijk wel een man hebben die de techniek beheerst.... Anders is er niks an...quote:Op zondag 13 november 2005 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook niet vies van. Snap al die ophef niet
Met een vrouw wel, ja.quote:
Ik denk dat ze de juiste man gewoon een keer moeten ontmoetenquote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef ChantalC het volgende:
Nee ik ook niet... Je moet natuurlijk wel een man hebben die de techniek beheerst.... Anders is er niks an
Op fiets is 't wel lekker.quote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even getest. Ik heb een balkon waar geen wind opstaat en de zon straalt hier. Nou...best koud hoor!
Ik heb hier de ramen gewoon openstaan.. heerlijk hoor.. echt niet al te koudquote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even getest. Ik heb een balkon waar geen wind opstaat en de zon straalt hier. Nou...best koud hoor!
nouja zeg!quote:Op zondag 13 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
t stond er echt niet zo hoor lovebeaver...
quote:
Ik heb net de CV op 20 gezet... 18 graden is echt te koud binnen!quote:Op zondag 13 november 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
Ik heb hier de ramen gewoon openstaan.. heerlijk hoor.. echt niet al te koud
Dan zit je op de verkeerde hoek, ik zit ook al de hele middag in een t-shirtje op het balkon.quote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Eens.quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb net de CV op 20 gezet... 18 graden is echt te koud binnen!![]()
Op het zuiden is het eerlijk vertoeven mits uit de windquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens.
Met de zon erbij wordt 't binnen wel redelijk warm, trouwens.
Bij Rob zit het uit-knopje tussen zijn ogen en je moet deze bedienen met een voorhamerT !quote:Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef ChantalC het volgende:
Wil iemand Sjankwal uitzetten? Rob mag ook... dom gezang...
Hoeft ze zich de komende drie uur niet te vervelenquote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
nathalie is zich weer eens aan het omkleden
Het is net Willem Ruys...quote:
quote:
Pas op he!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef demins het volgende:
Inderdaad! Wat een oud lijk!![]()
Of bedoelde je dat niet?
quote:
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!quote:
Ik bedoelde qua uiterlijk, uiteraard haalt Rob het niet qua gedrag bij Willem...quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!![]()
Willem ziet er nu nog beter uit dan Robquote:
Dat bedoel ik maar! Had het weer te ingewikkeld gemaakt!! Een helder verhaal!quote:Op zondag 13 november 2005 16:14 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Willem ziet er nu nog beter uit dan Rob![]()
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Nathalie's onzekere uiterlijk dagje
Ik vind 't altijd gaaf beelden van Willem Ruis weer te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef ChantalC het volgende:
Pas op he!
Inderdaad!quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?
Hup, alle kleren van Nathalie weg, en 2 jute zakken achterlaten. Doe het daar maar een weekje mee.
Orgieeeeeeeeee!!quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Allemaal (weer?) de slaapkamer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
Dat is zeker inclusief make-up?quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Mwa, zal wel niet....quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is zeker inclusief make-up?
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.quote:
Doegiequote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
dat was dan nog in de vorige eeuw dus.quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Behalve als ze ruzie hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Orgieeeeeeeeee!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Joling en Gordonquote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Hoe kunt je dat nu zeggen, zie je het geluk er niet vanaf stralen...gemaakt voor elkaar zijn ze!!quote:
Staat al de hele dag uit. Kan dat gezang echt niet meer horen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK.. het geluid gaat nu echt uit.
daar zit ik.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Allemaal (weer?) de slaapkamer in.
Ik kan me niet herinneren zo vaak het geluid uit gegooid te hebben in de andere BB's, behalve als Jeanette weer eens aan het janken was, of Darius weer eens moest zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze weer aan het zingenGezellig. Geluid staat al een tijdje uit hier.
quote:
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze weer aan het zingenGezellig. Geluid staat al een tijdje uit hier.
Me 2 hoor..quote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!![]()
Bij Roel zie je daar toch niet veel vanquote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef BaZzY het volgende:
roel wordt elke dag met een stijve wakker
www.riagg.nlquote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!![]()
de streams gaan nu uit dus.quote:
Het geluid in ieder geval welquote:Op zondag 13 november 2005 17:25 schreef frizti het volgende:
de streams gaan nu uit dus.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 november 2005 17:26 schreef MissX het volgende:
neeeeeeeeeeeee ze moeten toch niet 24/7 karaoken he
dan ga ik echt dood
**KLIK**quote:Op zondag 13 november 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
NEEEEE!!!!!!!!
24 uur doorzingen
*klik* Streams uit.
In ieder geval een doodslag voor de streamsquote:
Ja, hé ho! Stop 'ns effe!quote:
Jij bent echt een hele vreemde snuiterquote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke weekopdracht![]()
![]()
![]()
Gezellig enzo
ben jij nieuw hier ofzo?quote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele vreemde snuiter
Geluid is al afquote:Op zondag 13 november 2005 17:35 schreef cuall het volgende:
Ze zijn nog niet eens officieel begonnen en ik ben het NU al zat
![]()
Die hebben vast wel een filtertje die het geluid 'draagbaar' maaktquote:Op zondag 13 november 2005 17:34 schreef frizti het volgende:
Ik heb medelijden met de regie, die kunnen het geluid niet uitzetten.
Waarschijnlijk hebben ze een walkman op volle volume op hun hoofdquote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die hebben vast wel een filtertje die het geluid 'draagbaar' maakt![]()
Nathalie heeft een heel aardige zangstem iddquote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
Het klinkt tot nu toe iig beter dan de meeste idols deelnemers;)
Dido heeft de nix-factor...quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
Jij hebt het geluid echt nog aan staan!quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, hé ho! Stop 'ns effe!
Dat BB gemeen zou zijn, okay.
Maar dan wel gemeen tegen de bewoners jah! Niet tegen de kijkers!
Die kan met elk kinderkoor mee doen jaquote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nathalie heeft een heel aardige zangstem idd
Yep moet toch wat om het geruzie om me heen niet te horen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt het geluid echt nog aan staan!![]()
jouw speakers staan al uit zeker, of je bent highquote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef M-en-A het volgende:
Het is maar te hopen dat het geen sinterklaasliedjes en kerstliedjes zijn.
Kinderen voor kinderen is ze wel geschikt voor ja.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft een helium stem...quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een kutopdracht.quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef frizti het volgende:
“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauze’s vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
bron: talpa
Tot morgen dan maar bwahahahahaha.quote:Op zondag 13 november 2005 17:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
De weekopdracht is begonnen, morgen om 17:45 is ie dus afgelopen...
quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Mooie geste van Hummie om ons ook eens een dagje vrijaf te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Ik hoop voor ze dat ze de opdracht goed gelezen hebben...quote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef TRiXeS het volgende:
Hm.. ik denk dat ze nog niet echt beseffen wat 24 uur is... aangezien iedereen nog lekker meedoetDat wil ik morgenmiddag nog wel ff zien
Dat komt omdat ie zo cool isquote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef stil het volgende:
Roel is in zijn bewegingen ook een josti
quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ze heeft een helium stem...
Ik weet niet of je kan zeggen, dat het zo makkelijk is...quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
Nou ben ik aan het denken... WEEKOPDRACHT.
Een week is 7 dagen.
7 * 24 uur.
Dus laat ze lekker 7 dagen zingen, dan zijn ze daarna schoor en hoeven we die Calimero en Kraai niet meer te horen.
Kom op, dit is weer een weekopdracht van niets....
quote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef Veulen het volgende:
Deze opdracht is vast om te zorgen dat ze na deze 24 uur niet meer willen zingen.
(hopelijk)
quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
7 * 24 uur.
Dus laat ze lekker 7 dagen zingen, dan zijn ze daarna schoor en hoeven we die Calimero en Kraai niet meer te horen.
Kom op, dit is weer een weekopdracht van niets....
Oke, voor deze bewoners is niets makkelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan zeggen, dat het zo makkelijk is...
Ze krijgen speciale incontinentieluiers, en moeten het daarin doenquote:Op zondag 13 november 2005 17:55 schreef Veulen het volgende:
Even die opdracht nog is lezend, betekend dit dat ze 24 uur lang niet naar de wc mogen? aangezien er 24 uur word gezongen? Offe heb ik het nou helemaal verkeerd...
Ohja ik zie het al ..quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef Kleintje het volgende:
Mereltje.. het is karaoke... dus de tekst komt voorbij op de monitor. Je ziet precies waar je bent!
Ik ga de streams denk ik ook maar uitzetten en voor het slapen nog es kijken of ze het al verknalt hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 17:53 schreef KRIBBET het volgende:
Kom mijn bed uit, zet de koptelefoon op en daarna kijk ik pas op het scherm van mijn laptop(verkeerde volgorde ik weet het) Ik moet wel een heel erg slecht mens geweest zijn in mijn vorige leven dat ik dit voor mijn kiezen krijg
![]()
Ik begreep dat dit 24 uur gaat duren?![]()
Jongens, het was gezellig, zie jullie morgenavond weer![]()
![]()
![]()
(dit trekt geen mens toch)
quote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten ze eerst eeen dag lang laten zingen. Alles opnemen en dan de rest v/d week hun eigen zangkunsten op standje 10 door t huis laten schellen. Als ze dit volhouden zonder te klagen, dán is de weekopdracht gelukt.
Ondertussen zingen degenen die achter de andere microfonen staan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:56 schreef Jangalene het volgende:
Opdracht mislukt, Lieske wisselde al verkeerd, greep de microfoon uit Rob's hand.
Je moest toch een regel samen zingen??
Nadeel is dat ze pas later te horen krijgen of het gelukt is ja de nee dus ze zullen sowieso doorgaan(en waarschijnlijk een extra uurtje doorgaan voor de zekerheidquote:Op zondag 13 november 2005 17:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga de streams denk ik ook maar uitzetten en voor het slapen nog es kijken of ze het al verknalt hebben![]()
oke laat ze meteen maar stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 17:56 schreef Jangalene het volgende:
Opdracht mislukt, Lieske wisselde al verkeerd, greep de microfoon uit Rob's hand.
Je moest toch een regel samen zingen??
Roelquote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef bunnyma het volgende:
Zullen we een gokje wagen waneer de eerste gaat zeuren.?![]()
Jij bent echt ergquote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten ze eerst eeen dag lang laten zingen. Alles opnemen en dan de rest v/d week hun eigen zangkunsten op standje 10 door t huis laten schellen. Als ze dit volhouden zonder te klagen, dán is de weekopdracht gelukt.
Flugeltje ik vind jouw weekopdracht veel veel veel veel veel veel leuker.quote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
En weer een opdracht waar Roel stapeldol van wordt...
Is ook écht zijn muziek
En Ik ben benieuwd of JULLIE vannacht ook nog zo vrolijk zijnquote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef stil het volgende:
ben benieuwd of ze vanacht ook nog zo vrolijk zijn.
Alleen diegene die staat te zingen mag niet roken of drinken.quote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Veulen het volgende:
De opdracht is al mislukt: roel zit te roken
Staan er staks 2 bordjes in de dbk...quote:Op zondag 13 november 2005 18:09 schreef StephanL het volgende:
Opdracht is volgens mij al 10 keer mislukt, ze moeten idd 2 bezet houden met zingen en de derede om over te geven.
quote:Op zondag 13 november 2005 18:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staan er staks 2 bordjes in de dbk...
KUNNEN JULLIE LEZEN?
KUNNEN JULLIE ZINGEN?
jij had je zeker als kaboutertje willen registreren he?quote:Op zondag 13 november 2005 18:14 schreef KBoutertje het volgende:
Toen het over Hummie en euthenasie ging, dacht ik eerst dat ze het over bewoners had, maar dit is pure euthenasie van het programma....
Maximaal met 3, maar ze kunnen beter met 2 zingen en de derde microfoon gebruiken voor de wissel, maar ja we weten het...... kunnen jullie lezen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Moeten ze trouwens met meerdere personen tegelijk aan de microfoon?
Nee 1 tjequote:Op zondag 13 november 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Altijd minimaal 1 persoon aan het zingen... (2 is dag het veiligst lijkt mij...)quote:Op zondag 13 november 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Dit is volgens mij alleen als er 1 persoon staat te zingen en die wil afgelost worden...quote:Op zondag 13 november 2005 18:19 schreef Ferdii het volgende:
weekopdracht is al mislukt
wisselen doen ze verkeerd![]()
vaak tussen de numemrs in zonder een regel mee te zingen.
Ja dat lijkt me idd het verstandigstquote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Dus ze mogen met 1 persoon aan de microfoon... Acht personen, 24 uur... Dat is dus één uur zingen en zeven uur rust. Nu even een volgorde maken en dan direct starten. Als ze zo doorgaan zijn ze straks allemaal uitgeput en wordt het niets meer.....
Klopt, maar ja wij zitten niet in het huisquote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Dus ze mogen met 1 persoon aan de microfoon... Acht personen, 24 uur... Dat is dus één uur zingen en zeven uur rust. Nu even een volgorde maken en dan direct starten. Als ze zo doorgaan zijn ze straks allemaal uitgeput en wordt het niets meer.....
denk dat het ebter is om met teams van 2 te werkenquote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn perongeluk vergeten eerst een taktiek te bepalenquote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Zou jij met zo een herrie in huis nou echt kunnen slapen denk jequote:Op zondag 13 november 2005 18:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denk dat het ebter is om met teams van 2 te werken
1 zingen, de ander helpen met drinken/eten oid.
stel je voor dat er 1 zich verslaapt en niet wakker word snachts
moet er 1tje paar uur doorzingen
is het ebter om met 2 mensen wakker te zijn tegelijk.
1 klaar met zingen, afwisselen met diegene die ook wakker is. en diegene die net gezongen heeft de volgende wakker maken.
Lijkt mij beter dat ze met 2 man erstaan ivm versprekingen en toilet etc...quote:Op zondag 13 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |