Ze heeft een helium stem...quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nathalie heeft een heel aardige zangstem idd
Wat een kutopdracht.quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef frizti het volgende:
“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauze’s vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
bron: talpa
Tot morgen dan maar bwahahahahaha.quote:Op zondag 13 november 2005 17:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
De weekopdracht is begonnen, morgen om 17:45 is ie dus afgelopen...
quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Mooie geste van Hummie om ons ook eens een dagje vrijaf te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Ik hoop voor ze dat ze de opdracht goed gelezen hebben...quote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef TRiXeS het volgende:
Hm.. ik denk dat ze nog niet echt beseffen wat 24 uur is... aangezien iedereen nog lekker meedoetDat wil ik morgenmiddag nog wel ff zien
Dat komt omdat ie zo cool isquote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef stil het volgende:
Roel is in zijn bewegingen ook een josti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |