Hoeft ze zich de komende drie uur niet te vervelenquote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
nathalie is zich weer eens aan het omkleden
Het is net Willem Ruys...quote:
quote:
Pas op he!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef demins het volgende:
Inderdaad! Wat een oud lijk!![]()
Of bedoelde je dat niet?
quote:
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!quote:
Ik bedoelde qua uiterlijk, uiteraard haalt Rob het niet qua gedrag bij Willem...quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!![]()
Willem ziet er nu nog beter uit dan Robquote:
Dat bedoel ik maar! Had het weer te ingewikkeld gemaakt!! Een helder verhaal!quote:Op zondag 13 november 2005 16:14 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Willem ziet er nu nog beter uit dan Rob![]()
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Nathalie's onzekere uiterlijk dagje
Ik vind 't altijd gaaf beelden van Willem Ruis weer te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef ChantalC het volgende:
Pas op he!
Inderdaad!quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?
Hup, alle kleren van Nathalie weg, en 2 jute zakken achterlaten. Doe het daar maar een weekje mee.
Orgieeeeeeeeee!!quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Allemaal (weer?) de slaapkamer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
Dat is zeker inclusief make-up?quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Mwa, zal wel niet....quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is zeker inclusief make-up?
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.quote:
Doegiequote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
dat was dan nog in de vorige eeuw dus.quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Behalve als ze ruzie hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Orgieeeeeeeeee!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Joling en Gordonquote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Hoe kunt je dat nu zeggen, zie je het geluk er niet vanaf stralen...gemaakt voor elkaar zijn ze!!quote:
Staat al de hele dag uit. Kan dat gezang echt niet meer horen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK.. het geluid gaat nu echt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |