Als je eens op de scanner ging liggen dan, Beertje van mequote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Zou wel willen maar heb geen fotos meer op mn pc![]()
aha lovebear jokt?quote:
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"quote:
Even teruglezen hoor! Staat dat er niet dan...quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik las een klein momentje ff "lovebeaver"
![]()
Dat lijkt wel Dido in The Blairwitch Project.quote:Op zondag 13 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn dat voor maffe beelden op 1 en 2
ranzige camera?quote:Op zondag 13 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn dat voor maffe beelden op 1 en 2
Ja, is altijd zo in BB.quote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef Yez het volgende:
Als ik ze zo in de tuin zie liggen zou je bijna denken dat het een graadje of 25 is!![]()
Hier nog 1!quote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef Yez het volgende:
Als ik ze zo in de tuin zie liggen zou je bijna denken dat het een graadje of 25 is!![]()
*nog een extra trui aandoet*![]()
ik ben toch wel blij dat er vrouwen zijn die er niets op tegen hebben om sex te hebben met een manquote:
Eens.quote:Op zondag 13 november 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
ik ben toch wel blij dat er vrouwen zijn die er niets op tegen hebben om sex te hebben met een man
Volgens mij staan er een aantal terrasverwarmers tussen die planten ofzo..quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1!
Bij mij staat de centrale verwarming ook al aan!
Ik snap er echt helemaal niks van. Wordt die tuin verwarmd of zo.
Ik kan in ieder geval wel zien dat het daar ook kouder begint te worden, want Dido heeft een jasje aan. Zij heef volgens mij nog het minst last van de kou.
Nou ja, ál...quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
quote:
Ik vond zijn vader helemaal geen type om een vriendin van Roel zo kieskeurig te keuren.quote:Op zondag 13 november 2005 15:39 schreef Arcee het volgende:
Roel vertelt over z'n ouders. BB-kijkend Nederland kent die inmiddels, zijn medebewoners niet.
Best lekker hoor!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
t stond er echt niet zo hoor lovebear...
Het echte huis staat stiekum in het buitenlandquote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1!
Ik snap er echt helemaal niks van. Wordt die tuin verwarmd of zo.
Ik kan in ieder geval wel zien dat het daar ook kouder begint te worden, want Dido heeft een jasje aan. Zij heef volgens mij nog het minst last van de kou.
Ben ik ook niet vies van. Snap al die ophef nietquote:
Nee ik ook niet... Je moet natuurlijk wel een man hebben die de techniek beheerst.... Anders is er niks an...quote:Op zondag 13 november 2005 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook niet vies van. Snap al die ophef niet
Met een vrouw wel, ja.quote:
Ik denk dat ze de juiste man gewoon een keer moeten ontmoetenquote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef ChantalC het volgende:
Nee ik ook niet... Je moet natuurlijk wel een man hebben die de techniek beheerst.... Anders is er niks an
Op fiets is 't wel lekker.quote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even getest. Ik heb een balkon waar geen wind opstaat en de zon straalt hier. Nou...best koud hoor!
Ik heb hier de ramen gewoon openstaan.. heerlijk hoor.. echt niet al te koudquote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even getest. Ik heb een balkon waar geen wind opstaat en de zon straalt hier. Nou...best koud hoor!
nouja zeg!quote:Op zondag 13 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
t stond er echt niet zo hoor lovebeaver...
quote:
Ik heb net de CV op 20 gezet... 18 graden is echt te koud binnen!quote:Op zondag 13 november 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
Ik heb hier de ramen gewoon openstaan.. heerlijk hoor.. echt niet al te koud
Dan zit je op de verkeerde hoek, ik zit ook al de hele middag in een t-shirtje op het balkon.quote:Op zondag 13 november 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Eens.quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb net de CV op 20 gezet... 18 graden is echt te koud binnen!![]()
Op het zuiden is het eerlijk vertoeven mits uit de windquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens.
Met de zon erbij wordt 't binnen wel redelijk warm, trouwens.
Bij Rob zit het uit-knopje tussen zijn ogen en je moet deze bedienen met een voorhamerT !quote:Op zondag 13 november 2005 15:52 schreef ChantalC het volgende:
Wil iemand Sjankwal uitzetten? Rob mag ook... dom gezang...
Hoeft ze zich de komende drie uur niet te vervelenquote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef teamlead het volgende:
nathalie is zich weer eens aan het omkleden
Het is net Willem Ruys...quote:
quote:
Pas op he!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef demins het volgende:
Inderdaad! Wat een oud lijk!![]()
Of bedoelde je dat niet?
quote:
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!quote:
Ik bedoelde qua uiterlijk, uiteraard haalt Rob het niet qua gedrag bij Willem...quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik echt een belediging! Dat was ECHT een leuke man, nl. En z'n haar kon in die tijd nog!![]()
Willem ziet er nu nog beter uit dan Robquote:
Dat bedoel ik maar! Had het weer te ingewikkeld gemaakt!! Een helder verhaal!quote:Op zondag 13 november 2005 16:14 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Willem ziet er nu nog beter uit dan Rob![]()
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Nathalie's onzekere uiterlijk dagje
Ik vind 't altijd gaaf beelden van Willem Ruis weer te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef ChantalC het volgende:
Pas op he!
Inderdaad!quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wanneer begint die bikkelharde BB nou eens?
Hup, alle kleren van Nathalie weg, en 2 jute zakken achterlaten. Doe het daar maar een weekje mee.
Orgieeeeeeeeee!!quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Allemaal (weer?) de slaapkamer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
Dat is zeker inclusief make-up?quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Mwa, zal wel niet....quote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef bunnyma het volgende:
Als er allemaal kraaltjes liggen in de bonenkamer dan blijkt Flugeltje Tanjalies te zijn![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is zeker inclusief make-up?
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.quote:
Doegiequote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
dat was dan nog in de vorige eeuw dus.quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
natte lie: "ik heb een opleiding gedaan van 10.00 gulden per jaar"
weggegooid geld dus....
Behalve als ze ruzie hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stelletjes zijn idd altijd saai om naar te kijken.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:ik moet er echt vandoor nu.. ben alweer eens te laat
stream ze nog
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Orgieeeeeeeeee!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Joling en Gordonquote:Op zondag 13 november 2005 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij zag ik een verrolbare muziekbox de woonkamer binnen gebracht worden.
Misschien dansopdracht?![]()
Hoe kunt je dat nu zeggen, zie je het geluk er niet vanaf stralen...gemaakt voor elkaar zijn ze!!quote:
Staat al de hele dag uit. Kan dat gezang echt niet meer horen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK.. het geluid gaat nu echt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |