daar zit ik.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Allemaal (weer?) de slaapkamer in.
Ik kan me niet herinneren zo vaak het geluid uit gegooid te hebben in de andere BB's, behalve als Jeanette weer eens aan het janken was, of Darius weer eens moest zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze weer aan het zingenGezellig. Geluid staat al een tijdje uit hier.
quote:
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze weer aan het zingenGezellig. Geluid staat al een tijdje uit hier.
Me 2 hoor..quote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!![]()
Bij Roel zie je daar toch niet veel vanquote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef BaZzY het volgende:
roel wordt elke dag met een stijve wakker
www.riagg.nlquote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat ik na 15 december (of later) het zingen van de BB5-bewoners ga missen!![]()
de streams gaan nu uit dus.quote:
Het geluid in ieder geval welquote:Op zondag 13 november 2005 17:25 schreef frizti het volgende:
de streams gaan nu uit dus.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 november 2005 17:26 schreef MissX het volgende:
neeeeeeeeeeeee ze moeten toch niet 24/7 karaoken he
dan ga ik echt dood
**KLIK**quote:Op zondag 13 november 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
NEEEEE!!!!!!!!
24 uur doorzingen
*klik* Streams uit.
In ieder geval een doodslag voor de streamsquote:
Ja, hé ho! Stop 'ns effe!quote:
Jij bent echt een hele vreemde snuiterquote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke weekopdracht![]()
![]()
![]()
Gezellig enzo
ben jij nieuw hier ofzo?quote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele vreemde snuiter
Geluid is al afquote:Op zondag 13 november 2005 17:35 schreef cuall het volgende:
Ze zijn nog niet eens officieel begonnen en ik ben het NU al zat
![]()
Die hebben vast wel een filtertje die het geluid 'draagbaar' maaktquote:Op zondag 13 november 2005 17:34 schreef frizti het volgende:
Ik heb medelijden met de regie, die kunnen het geluid niet uitzetten.
Waarschijnlijk hebben ze een walkman op volle volume op hun hoofdquote:Op zondag 13 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die hebben vast wel een filtertje die het geluid 'draagbaar' maakt![]()
Nathalie heeft een heel aardige zangstem iddquote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
Het klinkt tot nu toe iig beter dan de meeste idols deelnemers;)
Dido heeft de nix-factor...quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
Jij hebt het geluid echt nog aan staan!quote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Anitra het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, hé ho! Stop 'ns effe!
Dat BB gemeen zou zijn, okay.
Maar dan wel gemeen tegen de bewoners jah! Niet tegen de kijkers!
Die kan met elk kinderkoor mee doen jaquote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nathalie heeft een heel aardige zangstem idd
Yep moet toch wat om het geruzie om me heen niet te horen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt het geluid echt nog aan staan!![]()
jouw speakers staan al uit zeker, of je bent highquote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef M-en-A het volgende:
Het is maar te hopen dat het geen sinterklaasliedjes en kerstliedjes zijn.
Kinderen voor kinderen is ze wel geschikt voor ja.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heeft een helium stem...quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een kutopdracht.quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef frizti het volgende:
“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauze’s vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
bron: talpa
Tot morgen dan maar bwahahahahaha.quote:Op zondag 13 november 2005 17:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
De weekopdracht is begonnen, morgen om 17:45 is ie dus afgelopen...
quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Mooie geste van Hummie om ons ook eens een dagje vrijaf te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef Falco het volgende:
Oke wat moet ik denken van deze nieuwe weekopdracht?
Ik hoop voor ze dat ze de opdracht goed gelezen hebben...quote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef TRiXeS het volgende:
Hm.. ik denk dat ze nog niet echt beseffen wat 24 uur is... aangezien iedereen nog lekker meedoetDat wil ik morgenmiddag nog wel ff zien
Dat komt omdat ie zo cool isquote:Op zondag 13 november 2005 17:49 schreef stil het volgende:
Roel is in zijn bewegingen ook een josti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |