quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ze heeft een helium stem...
Ik weet niet of je kan zeggen, dat het zo makkelijk is...quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
Nou ben ik aan het denken... WEEKOPDRACHT.
Een week is 7 dagen.
7 * 24 uur.
Dus laat ze lekker 7 dagen zingen, dan zijn ze daarna schoor en hoeven we die Calimero en Kraai niet meer te horen.
Kom op, dit is weer een weekopdracht van niets....
quote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef Veulen het volgende:
Deze opdracht is vast om te zorgen dat ze na deze 24 uur niet meer willen zingen.
(hopelijk)
quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Kleintje het volgende:
7 * 24 uur.
Dus laat ze lekker 7 dagen zingen, dan zijn ze daarna schoor en hoeven we die Calimero en Kraai niet meer te horen.
Kom op, dit is weer een weekopdracht van niets....
Oke, voor deze bewoners is niets makkelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan zeggen, dat het zo makkelijk is...
Ze krijgen speciale incontinentieluiers, en moeten het daarin doenquote:Op zondag 13 november 2005 17:55 schreef Veulen het volgende:
Even die opdracht nog is lezend, betekend dit dat ze 24 uur lang niet naar de wc mogen? aangezien er 24 uur word gezongen? Offe heb ik het nou helemaal verkeerd...
Ohja ik zie het al ..quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef Kleintje het volgende:
Mereltje.. het is karaoke... dus de tekst komt voorbij op de monitor. Je ziet precies waar je bent!
Ik ga de streams denk ik ook maar uitzetten en voor het slapen nog es kijken of ze het al verknalt hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 17:53 schreef KRIBBET het volgende:
Kom mijn bed uit, zet de koptelefoon op en daarna kijk ik pas op het scherm van mijn laptop(verkeerde volgorde ik weet het) Ik moet wel een heel erg slecht mens geweest zijn in mijn vorige leven dat ik dit voor mijn kiezen krijg
![]()
Ik begreep dat dit 24 uur gaat duren?![]()
Jongens, het was gezellig, zie jullie morgenavond weer![]()
![]()
![]()
(dit trekt geen mens toch)
quote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten ze eerst eeen dag lang laten zingen. Alles opnemen en dan de rest v/d week hun eigen zangkunsten op standje 10 door t huis laten schellen. Als ze dit volhouden zonder te klagen, dán is de weekopdracht gelukt.
Ondertussen zingen degenen die achter de andere microfonen staan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:56 schreef Jangalene het volgende:
Opdracht mislukt, Lieske wisselde al verkeerd, greep de microfoon uit Rob's hand.
Je moest toch een regel samen zingen??
Nadeel is dat ze pas later te horen krijgen of het gelukt is ja de nee dus ze zullen sowieso doorgaan(en waarschijnlijk een extra uurtje doorgaan voor de zekerheidquote:Op zondag 13 november 2005 17:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga de streams denk ik ook maar uitzetten en voor het slapen nog es kijken of ze het al verknalt hebben![]()
oke laat ze meteen maar stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 17:56 schreef Jangalene het volgende:
Opdracht mislukt, Lieske wisselde al verkeerd, greep de microfoon uit Rob's hand.
Je moest toch een regel samen zingen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |